Rauman Lukko 2024–2025 – kohti ääretöntä ja sen yli

• 620 271
  • 4 603

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Pitäskö olla joku varmuus? Lukolla on tässä aikaa reagoida, jos Lethemon ei ole kunnossa. Nyt pelataan tärkeistä sarjapisteistä. Olisi ihan eri tilanne, jos olisi kaksi peliä perättäisinä päivinä, niin ymmärtäisin tämän vaatimisen.

Mun mielestä tää on väkisin toivomista, kun mitään järkevää syytä ei ole laittaa tänään Salosta maaliin.
Olisi syytä olla jonkunlainen tieto kaverin kypsyydestä liigaan. Lukon sarjatilanne suo kyllä mahiksen peluuttamiseen. Ja Salosen ei tarvisi 100% peleistä pelata loppukauteen.

Mielipide-eroja, ymmärrän sunkin mielipiteen.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mikä järkevä syy oli viedä Saloselta se Jokerit-peli?

Ennen siirtorajaa pelejä ei montaa ole.

Tuskin Salosen ura pilalle menee yhden missatun pelin takia. Lukossa on tietty hierarkia veskareissa ja Salonen on kolmikon jälkeen seuravaa. Hänet halutaan niin harjoituksiin kuin muuhunkin toimintaan, kun Lethemon on pois.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oletko itse omaasi?
Olen. U20 ei ollut peliä tänään. Sinustahan Salosta ei voi tänään edes maaliin laittaa kun ei ole ehditty sopia sarjatasoon liittyivät asioita, niin mitä hän tekee penkillä?

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Edelleen, miten tämä liittyy siihen ettei saisi olla penkillä?

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Eli olisi voinut laittaa maaliin? Sarjatasolla ei ollutkaan merkitystä?
Olisi voinut, mutta hoitanut valmistautumisensa eri sarjatasolle, eri joukkuetta vastaan, eri joukkueen kanssa sopien Lukon taktiikoista poikkeavia asioita. Mikä on niin vaikeaa ymmärtää?

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olisi voinut, mutta hoitanut valmistautumisensa eri sarjatasolle, eri joukkuetta vastaan, eri joukkueen kanssa sopien Lukon taktiikoista poikkeavia asioita. Mikä on niin vaikeaa ymmärtää?
On kytännyt mahdollisuutta pelata Lukossa sen pari vuotta, en usko että olisi järkyttynyt suuresti jos olisi pelannut tänään Lukossa.

Tämä on melko urpo vääntö, minusta Salosen olisi pitänyt tänään pelata, ensisijaisesti Lukossa, toissijaisesti Hokissa. Sinusta ei. Eteenpäin?

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Sinusta ei. Eteenpäin?
Ei nää ole mun mielipiteitä vaan spekulaatioita todennäköisistä syistä sille, ettei Salonen pelannut. Itse olisisn laittanut maaliin, mutta noi mun jutut oli alunperin vastauksia siihen kysymykseen, miksei laitettu.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei nää ole mun mielipiteitä vaan spekulaatioita todennäköisistä syistä sille, ettei Salonen pelannut. Itse olisisn laittanut maaliin, mutta noi mun jutut oli alunperin vastauksia siihen kysymykseen, miksei laitettu.
No voi helvetti, meni hyvä vääntö hukkaan, koska kyllä minä ne tiesin.

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olisi syytä olla jonkunlainen tieto kaverin kypsyydestä liigaan. Lukon sarjatilanne suo kyllä mahiksen peluuttamiseen. Ja Salosen ei tarvisi 100% peleistä pelata loppukauteen.

Mielipide-eroja, ymmärrän sunkin mielipiteen.

Kyllä siellä varmasti Lukon valmennuksella on varsin hyvä tieto Salosen tasosta ja yksi Liiga-peli maalilla tuskin antaisi valmennukselle yhtään mitään uutta tietoa.

Jotenkin ällistyttävää että valloillaan on junnujen kanssa jatkuvasti tämä sama harhaluulo ettei valmennuksella ole tietoa pelaajien tasosta ilman että ne on pelannut Liigassa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Kyllä siellä varmasti Lukon valmennuksella on varsin hyvä tieto Salosen tasosta ja yksi Liiga-peli maalilla tuskin antaisi valmennukselle yhtään mitään uutta tietoa.

Jotenkin ällistyttävää että valloillaan on junnujen kanssa jatkuvasti tämä sama harhaluulo ettei valmennuksella ole tietoa pelaajien tasosta ilman että ne on pelannut Liigassa.
Mä näkisin asian niin että erittäinkin hyväksyttävää että tälle kaudelle asetettu näin että sinne ei olla kenttäpelaajia otettu. Varmasti valmennuksella se paras tieto, sitäkään ei käy kieltämään. Se paras tieto on juniorijoukkueella.

Mutta nyt on kyse pelipaikasta joka sattuu olemaan se ohkasin sekä tärkein. Lethen tilanne tiedetään, mun mielipide on että Ortio yksinään ei riitä katsomatta Saloskorttia. 2 peliä ehtii otella ennen siirtorajan umpeutumista jos näin päätetään.

En mä ole huudellut mutta ei tämän tarvi mikään vallitseva mielipide ollakaan että junnupuolen kenttäpelaajille peliaikaa edustukseen tarvii jääräpäisesti antaa. Nyt vaan näen pakkoraon johtuen pelipaikasta ja vallitsevasta ajankohdasta.

Mut näil mennää, annetaan olla.

Crüe 13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Chicago Blackhawks, P-iirot, ManU.
Kiitos hienosta kaudesta tähän asti, tiikerinsilmä puuttui tänään viimeistelystä.
Levätkää ja tulkaa raikkaalla dominanssilla taas takaisin.

Latzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lämsän vuoristoratakiekko, mutta next level -versio? Ensin vedetään 11 ottelun voittoputki, niin pitäähän sitä tilastoja tasata eli 11 ottelun tappioputki edessä?

Voittoputki oli hieno, mutta ei kyllä itsellä edelleenkään herätä Lämsä penkin takana luottamusta. Vähän sellaiset Virtanen -fiilikset nyt nostaa päätään, että vedetään ihan ennätysvoittoputki ja sitten onkin loppukevät hyvää aikaa sukeltaa aikaiselle kesälomalle.

No, ehkä ei pitäisi ihan näin synkästi ajatella, mutta kyllä nyt viimeiset pelit on jättänyt melko paljon parannettavaa ja ajateltavaa kevättä ajatellen. Toivon mukaan tauko auttaa ja saadaan peli taas paremmin toimimaan sen jälkeen. Neljän parhaan joukossa ois kyllä lähes pakko pysyä runkosarjan loppuun asti, jos haluaa mestaruudesta haaveilla tällä kaudella.

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Projekti-Tomin Dream Team kaudella 2025-2026
Liian momentumeista elävä joukkue tuo on. Ei kykene grindaamaan jatkuvasti, vaan ainoastaan silloin kun vastustajalla vähän heikompi vaihe menossa (kauden aikana tai pelin sisällä, kummin vain). Ylivoimassa palattiin alkukauteen eli ratkaisujen tekeminen kestää eikä kiekko liiku. Lisäksi lannistuttiin, kun Lehterä voitti kaikki aloitukset. Aika paljonkin olisi voinut yksinkertaistaa omaa kiekollista peliä, kun omat eivät jaksaneet tulla samalle sivulle kiekollisen kaverin aivoituksiin. Henkistä väsymystä havaittavissa, vaihtelevasti fyysistäkin. Eskon ja Khodon vauhtia vain kiihtyy, mutta Jandricin ja vähän Reponkin hiipuu. Toivottavasti tauko käytetään oikeasti fiksusti hyväksi eikä mittariauton kattoon syljeskellen.

Edit. Unohtui loppukaneetti: joku salama saa kyllä koppiin iskeä, että keväämmällä tuo joukkue pelaa mitaleista.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Salosesta nyt vielä, niin voihan se olla että Salonen on ilmoittanut että maisema vaihtuu kauden jälkeen ja sen takia ei kauheasti hinkua ole häntä nyt kokeilla. Tai sitten ei.

Penkillä olisi tänään voinut istua vaikka U20 tai jopa U18 kolmoskassari ja Salonen olisi voinut pelata Helsingissä.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko putosi muuten jälleen oman pistekeskiarvon minimitavoitteensa alle. Parantaa pitää, vaikka näyttää siltä että tuo 1,8p/o riittää tällä kaudella neljän sakkiin.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voi olla, et oon taas väärässä, mut jotenkin itse uskon Lukon tulevan tauolta vahvana. Jotenkin sellainen tunne vaan, että nyt on joku järkevä selitys sille, miksi jalka on ollut hieman tahmea tässä kohtaa. Mutta katsotaan. Toivottavasti en täysin pety, koska jos tää kausi menee vihkoon, niin raskasta tulee olemaan myös seuraava kausi Lämsän johdolla.

Positiivista tauon lisäksi on se, että onhan meillä oikeesti vahva jengi ja tuolla on vielä reservissäkin tuulivoimaa selvästi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy