Eli Lukon pitäis vetää ilman varamolaria tänään?Mikä järkevä syy oli viedä Saloselta se Jokerit-peli?
Ennen siirtorajaa pelejä ei montaa ole.
Eli Lukon pitäis vetää ilman varamolaria tänään?Mikä järkevä syy oli viedä Saloselta se Jokerit-peli?
Olisi syytä olla jonkunlainen tieto kaverin kypsyydestä liigaan. Lukon sarjatilanne suo kyllä mahiksen peluuttamiseen. Ja Salosen ei tarvisi 100% peleistä pelata loppukauteen.Pitäskö olla joku varmuus? Lukolla on tässä aikaa reagoida, jos Lethemon ei ole kunnossa. Nyt pelataan tärkeistä sarjapisteistä. Olisi ihan eri tilanne, jos olisi kaksi peliä perättäisinä päivinä, niin ymmärtäisin tämän vaatimisen.
Mun mielestä tää on väkisin toivomista, kun mitään järkevää syytä ei ole laittaa tänään Salosta maaliin.
Oletko tähän kysymykseen ihan tyytyväinen?Eli Lukon pitäis vetää ilman varamolaria tänään?
Mikä järkevä syy oli viedä Saloselta se Jokerit-peli?
Oletko itse omaasi?Oletko tähän kysymykseen ihan tyytyväinen?
Olen. U20 ei ollut peliä tänään. Sinustahan Salosta ei voi tänään edes maaliin laittaa kun ei ole ehditty sopia sarjatasoon liittyivät asioita, niin mitä hän tekee penkillä?Oletko itse omaasi?
Mitä ihmettä sä selität?Sinustahan Salosta ei voi tänään edes maaliin laittaa kun ei ole ehditty sopia sarjatasoon liittyivät asioita, niin mitä hän tekee penkillä?
Paitsi että eri joukkueen takana, jonka kanssa sovittu erilaisia asioita eri sarjatasolla.
Eli olisi voinut laittaa maaliin? Sarjatasolla ei ollutkaan merkitystä?Edelleen, miten tämä liittyy siihen ettei saisi olla penkillä?
Olisi voinut, mutta hoitanut valmistautumisensa eri sarjatasolle, eri joukkuetta vastaan, eri joukkueen kanssa sopien Lukon taktiikoista poikkeavia asioita. Mikä on niin vaikeaa ymmärtää?Eli olisi voinut laittaa maaliin? Sarjatasolla ei ollutkaan merkitystä?
On kytännyt mahdollisuutta pelata Lukossa sen pari vuotta, en usko että olisi järkyttynyt suuresti jos olisi pelannut tänään Lukossa.Olisi voinut, mutta hoitanut valmistautumisensa eri sarjatasolle, eri joukkuetta vastaan, eri joukkueen kanssa sopien Lukon taktiikoista poikkeavia asioita. Mikä on niin vaikeaa ymmärtää?
Ei nää ole mun mielipiteitä vaan spekulaatioita todennäköisistä syistä sille, ettei Salonen pelannut. Itse olisisn laittanut maaliin, mutta noi mun jutut oli alunperin vastauksia siihen kysymykseen, miksei laitettu.Sinusta ei. Eteenpäin?
Hänen mahtavat otteet junnuissa sekä hyvät otteet mestiksessä. Siksi hänen tulisi saada näyttää.Mikä pakkomielle porukalla on jatkuvasti tunkea junnua maaliin? Ihan sama kuka Lukossa on ammattilaisena tullut maaliin tai kentälle, niin junnuja tungetaan aina väkisin yleisöstä sisään. Mä en ymmärrä.
No voi helvetti, meni hyvä vääntö hukkaan, koska kyllä minä ne tiesin.Ei nää ole mun mielipiteitä vaan spekulaatioita todennäköisistä syistä sille, ettei Salonen pelannut. Itse olisisn laittanut maaliin, mutta noi mun jutut oli alunperin vastauksia siihen kysymykseen, miksei laitettu.
Olisi syytä olla jonkunlainen tieto kaverin kypsyydestä liigaan. Lukon sarjatilanne suo kyllä mahiksen peluuttamiseen. Ja Salosen ei tarvisi 100% peleistä pelata loppukauteen.
Mielipide-eroja, ymmärrän sunkin mielipiteen.
Mä näkisin asian niin että erittäinkin hyväksyttävää että tälle kaudelle asetettu näin että sinne ei olla kenttäpelaajia otettu. Varmasti valmennuksella se paras tieto, sitäkään ei käy kieltämään. Se paras tieto on juniorijoukkueella.Kyllä siellä varmasti Lukon valmennuksella on varsin hyvä tieto Salosen tasosta ja yksi Liiga-peli maalilla tuskin antaisi valmennukselle yhtään mitään uutta tietoa.
Jotenkin ällistyttävää että valloillaan on junnujen kanssa jatkuvasti tämä sama harhaluulo ettei valmennuksella ole tietoa pelaajien tasosta ilman että ne on pelannut Liigassa.