Rauman Lukko 2023–2024 – mitä tuleman pitää?

  • 637 715
  • 4 492

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Muutama päivä sitten osui silmiini jostain nettilehdestä, että OJ laittaa Jukurien äijät joka treeneissä luistelemaan aluksi 8 km. Osaa ainakin vaatia. Tiedä sitten, pitääkö ihan paikkansa tuo väite?
 

joan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Muutama päivä sitten osui silmiini jostain nettilehdestä, että OJ laittaa Jukurien äijät joka treeneissä luistelemaan aluksi 8 km. Osaa ainakin vaatia. Tiedä sitten, pitääkö ihan paikkansa tuo väite?

Taisin lukea samaisen jutun, mutta olisko tarkoittanut, että treenien aikana luistelevat sen 8 km eli suunnilleen puolet enemmän kuin pelissä?

Edit. Näköjään yllä linkki.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
OK. En sitten lukenut riittävän tarkasti tai iso A alkaa jo vaivata.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei OJ välttämättä taktisesti ole paras koutsi, mutta osaa vaatia ja tietää millainen vaatimustaso oltava menestyäkseen yksilönä. Ei OJ mun suosikkivalmentajia ole, mutta kyllä se mulle kelpais ennemmin kuin nykyinen.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei OJ välttämättä taktisesti ole paras koutsi, mutta osaa vaatia ja tietää millainen vaatimustaso oltava menestyäkseen yksilönä. Ei OJ mun suosikkivalmentajia ole, mutta kyllä se mulle kelpais ennemmin kuin nykyinen.

Sopii myös Jukureille, jossa on paljon todella nuoria pelaajia isoissa rooleissa. Esim 17-v Helenius kehittynyt isosti, samoin 20-v Huuhtanen.

En usko, että sedät Jormakka ja Immonen treenaavat ihan samalla tavalla.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Ei OJ välttämättä taktisesti ole paras koutsi, mutta osaa vaatia ja tietää millainen vaatimustaso oltava menestyäkseen yksilönä. Ei OJ mun suosikkivalmentajia ole, mutta kyllä se mulle kelpais ennemmin kuin nykyinen.
OJ on Suomessa valmentavista henkilöistä taktisesti parhain.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mihin tämä väite perustuu?

OJ on varmasti nuorille pelaajille todella hyvä koutsi. Tietää, mitä huipulle pääsy vaatii ja miten kovaa kilpailu änärissä on. Oman peliuran kautta vahva auktoriteetti.

Lisäisin vielä, että OJ on hyvä valmistamaan pelaajat peleihin ja pitämään asenteen korkealla. Lisäksi näkisin, että OJ on vanhana NHL-pelaajana uskottava pelaajan silmissä. Häntä varmasti kuunnellaan.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tän ketjun puolelle sopinee mutta siis; Voisko Lämsä erottaa veljekset toisistaan? Toimisiko tuo variaatio. Eivät nyt mitenkään jumalallisen hyvin ole keskenään kuitenkaan pelanneet. Käytännössä koko uransa pelanneet samassa joukkueessa, pitääkö samassa ketjussakin olla alvariinsa? Lisäksi tuo Nyman-Pa.W-Po.W on tuollaisenaan hiukan liian hidas trio. Jotain uutta ja tuoretta voisi kyllä kokeilla, varsinkin kun Fontainen kohdalla taisi paska osua huolella tuulettimeen juuri kun se ketju alkoi rokkaamaan.
Lainaus tuolta toisesta ketjusta.

Eli itse kokeilisin vieläkin näitä nyt kun Fonzy ei kykene pelaamaan.

Burke-Westerholm-Repo
Nyman-Mattila-Westerholm
Jandric-Krannila-Tieksola
Ikonen-Kainulainen-Ylitalo

Ja vois tuossa Mattilan ja Krannilankin paikkoja vielä vaihtaa.
 

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Joo ja tässä @#16 sun mallissa saattais olla balanssissa tuo rouhijat vs luisteluvoimaiset hyökit. Toisaalta tuo Mattilan ketju voisi pysyä tuollaisenaan, neloseen en lähtisi myöskään koskemaan. Mutta siis lähinnä tuo että rohkeesti veljekset erilleen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: #16

Kepakko

Jäsen
Burke-Westerholm-Repo
Nyman-Mattila-Westerholm
Jandric-Krannila-Tieksola
Ikonen-Kainulainen-Ylitalo
Tässä kun tuota rosteria taasen katsoo, niin paljon eipä meillä ole oikeasti hyökkäyksessä kuin yksi selkeä ykköskorin pelaaja: Sebastian Repo. Enemmän pitäisi olla.

Muut pelaajat menisivät hyvin siellä 3. ketjussa, ehkä osa oikeen vieressä ollessaan 2. ketjussakin (mm. Jandric, Krannila, Mattila).

En sano, etteikö tälläkin rosterilla oikein roolitettuna voisi pärjätä, kun palaset loksahtelisivat optimaalisesti kohdilleen. Onhan se nähty, että parhaimmillaan tämä joukkue lensi jäällä.

Toiveena siis ykköskorin pelaaja, joko sentteriksi tai laitaan.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Lainaus tuolta toisesta ketjusta.

Eli itse kokeilisin vieläkin näitä nyt kun Fonzy ei kykene pelaamaan.

Burke-Westerholm-Repo
Nyman-Mattila-Westerholm
Jandric-Krannila-Tieksola
Ikonen-Kainulainen-Ylitalo

Ja vois tuossa Mattilan ja Krannilankin paikkoja vielä vaihtaa.
Itse kokeilisin seuraavaa:
Jandric - Krannila - Repo
Burke - Mattila - Ponthus
Nyman - Pathrik - Tieksola
Ikonen - Kainulainen - Ylitalo
 

Kepakko

Jäsen
Jandric - Krannila - Repo
Krannila pelasi minuuttteihinsa nähden hyvin ennen loukkaantumista. Pääsi myös siinä lopulla koittamaan ykkösylivoimaan ja se näytti hyvältä. Nyt loukin jälkeen Krannila ei ole kyllä erottunut erityisesti jäällä. Lisäksi ollut aloituksissa välillä todella huono. Toki kyllähän se Repo voisi kaapia tässä ketjussa aloitukset.
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Tasaisuus on toki hyvä, mutta jotenkin harmaalta tuo hyökkäyskokoonpano näyttää. Ei säihky nyt Repokaan. No, kattellaan. Ehkä ihmeitä tapahtuu, ja äijät nousee uudelle levelille.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sahlstedtilta kysytty päivän lehdessä, että miten Fontainen loukkaantuminen vaikuttaa hankintoihin. "En osaa muuta sanoa kuin että kaikki riippuu siitä, mitä mikäkin maksaa." Oli ennen jo hakusessa se yksi hyökkääjä, johon käytännössä pelaajabudjetissa varaa.


Tässä on minusta pieni ongelma, kun puhutaan, että tavoite on top 4. Kalle sai aikanaan koronan jälkeen pelaajabudjettiin + 500 000 euroa, kun huomattiin kilpavarustelun alkaneen. Nyt pitäisi minusta tehdä uusi tankkaus, kun Lukolla ei vaikuta olevan muuta kilpailuetua Tappara, HIFK, Kärpät ja Ilves nelikkoon.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Pessimisti ei pettynyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös