Rauman Lukko 2023–2024 – mitä tuleman pitää?

  • 639 332
  • 4 492

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Itse toivoisin, että ensikauden kokoonpano näyttäisi kuta kuinkin tältä:

Fontaine Pattu Pottu
Saarela Mattila Karjalainen
Nyman Somppi Repo
Ikonen Kainulainen Ylitalo/Nieminen/Suni

Reunanen Piipponen
Almari X1
Ervasti X2

Zagidulin/Lehtinen
Lebedeff
Helomaa

X1= uusi Gregoire/Press
X2= Puolustuspään isäntä, joka tarvittaessa toimii tarvittaessa toimii ulosheittäjänä vastustajan hyökkääjille
 
Viimeksi muokattu:

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
David Nemecek olisi siihen hommaan oivallinen järjestyksenvalvoja! Oikeastaan toivoisin että tulisi takaisin. Siinä ei armoa tunnettu kun Daaviddi antoi palaa...
Ei ole tulossa. Teki Sparta Prahaan jatkot pariksi kaudeksi eteenpäin.
Tuskin nähdään enää Lukko-paidassa.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse toivoisin, että ensikauden kokoonpano näyttäisi kuta kuinkin tältä:

Fontaine Pattu Pottu
Nyman Mattila Karjalainen
Nyman Somppi Repo
Ikonen Kainulainen Ylitalo/Nieminen/Suni

Reunanen Piipponen
Almari X1
Ervasti X2

Zagidulin/Lehtinen
Lebedeff
Helomaa

X1= uusi Gregoire/Press
X2= Puolustuspään isäntä, joka tarvittaessa toimii tarvittaessa toimii ulosheittäjänä vastustajan hyökkääjille
Ei sentään Nymania kahteen kenttään...
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Kyllä mä Kestnerillekin jatkoa haluaisin, toki voi olla erilaisia näkemyksiä sitten roolista ja palkasta mutta kuka näistä ikinä tietää. Tosin roolia kuuluisikin olla mun mielestä nykyistä enemmän. Ei tuollaista tiettyä taito- ja vaarallisuuselementtiä ole ikinä liikaa joukkueessa, varsinkin kun on omaan päähän tosi harmiton tapaus.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä mä Kestnerillekin jatkoa haluaisin, toki voi olla erilaisia näkemyksiä sitten roolista ja palkasta mutta kuka näistä ikinä tietää. Tosin roolia kuuluisikin olla mun mielestä nykyistä enemmän. Ei tuollaista tiettyä taito- ja vaarallisuuselementtiä ole ikinä liikaa joukkueessa, varsinkin kun on omaan päähän tosi harmiton tapaus.

Riippuu myös siitä, millaisen pelaajabudjetin Killeri saa käyttöönsä. Huhuissa on jo sen verran kovia kiinnityksiä, että Kessun pitänee ainakin tinkiä palkkapyynnöstä, jotta jatko on mahdollinen.
 
Viimeksi muokattu:

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olisi melkein unelmatilanne, jos Kestner saadaan pidettyä ale-hinnalla. Ei nyt mitenkään varma nakki, että saisi mistään Liigasta rahakasta sopimusta. Siinä kohtaa voi Lukko tulla ajankohtaiseksi.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Mahtaakohan Kestner itse olla kovinkaan tyytyväinen peliaikaansa ja rooliinsa, vaikka ylivoimaakin on päässyt pelaamaan? Sellainen kutina, että lähtökohtaisesti hakee isompaa roolia jostain muualta.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Kyllä mä Kestnerillekin jatkoa haluaisin, toki voi olla erilaisia näkemyksiä sitten roolista ja palkasta mutta kuka näistä ikinä tietää. Tosin roolia kuuluisikin olla mun mielestä nykyistä enemmän. Ei tuollaista tiettyä taito- ja vaarallisuuselementtiä ole ikinä liikaa joukkueessa, varsinkin kun on omaan päähän tosi harmiton tapaus.
Lienee peliajoista jo nähtävissä, että ei Kestner tule kuulumaan Lukon suunnitelmiin.
Eikä varmaan ole itsekään tyytyväinen rooliin.
Hänen ei tarvitse myöskään jäädä ale-lapulla Lukkoon vaan pelaa siellä mistä sen rahan saa.

Ponthus Westerholm sopii paremmin Lukon pelitapaan. Repo jatkaa ja toivottavasti myös Karjalainen. Ei Kessulle ole tilaa.
 

lätkäniilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, NHL, Jalkapallo
En kyllä itsekään pidä Kessua Lukon tulevaisuuden suunnitelmissa mukana. Sellainen tunne kuitenkin, että jos liigan sisällä siirtyy jonnekkin, niin tekee siellä valtavat tehot.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
En kyllä itsekään pidä Kessua Lukon tulevaisuuden suunnitelmissa mukana. Sellainen tunne kuitenkin, että jos liigan sisällä siirtyy jonnekkin, niin tekee siellä valtavat tehot.
En yllättyisi, jos palaa Turkuun.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Olisi melkein unelmatilanne, jos Kestner saadaan pidettyä ale-hinnalla. Ei nyt mitenkään varma nakki, että saisi mistään Liigasta rahakasta sopimusta. Siinä kohtaa voi Lukko tulla ajankohtaiseksi.
Sama, harvalla vastustajalla on niin hyvä tilanne, että 20 tehopistettä tehnyt hyökkääjä kirittää kärkiketjujen hyökkääjiä nelosketjussa.

Kilpailua on nyt edes vähän hyökkäyksessä, puolustuksessa ei juurikaan ja veskarin tontilla ei nimeksikään. Joka puolella pitää olla kilpailua, jos niin kuin menestystä halutaan.

Toki voi myös rakentaa 2020-2021-tasoisen nipun pienillä reserveillä ja jos se menee läpi kauden ilman pahoja loukkaantumisia, menestys on ihan mahdollista. Itse vaan en usko enää tuon tason nipun saamisesta Lukkoon.

Naapurimaissa kun on niin paljon enemmän paalua käytössä joukkueiden tekoon. Jos Kunnas jostain sen extramiljoonan budjettiin taikoo, niin mikä ettei olisi edes vähän mahdollista taistella vaikkapa ruotsalaisten seurojen kanssa samoista laatupelaajista.
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Lienee peliajoista jo nähtävissä, että ei Kestner tule kuulumaan Lukon suunnitelmiin.
Eikä varmaan ole itsekään tyytyväinen rooliin.
Hänen ei tarvitse myöskään jäädä ale-lapulla Lukkoon vaan pelaa siellä mistä sen rahan saa.

Ponthus Westerholm sopii paremmin Lukon pelitapaan. Repo jatkaa ja toivottavasti myös Karjalainen. Ei Kessulle ole tilaa.
Jos peliajat annetaan sen mukaan ketä pelaa ensi kaudella niin se menee sitten mun mielestä idiotismin puolelle. Toki eri juttu jos oltaisiin pudotuspelien ulkopuolella. Kestnerin peluutusta nelosketjussa pidänkin yksiselitteisesti virheenä.

Varmasti saa diilin muualtakin ja Lukolla on tunkua oikeaan laitaan, mutta kannattaisi siitä huolimatta edes yrittää pitää. Jos ei onnistu järkevällä tavalla niin sitten ei onnistu. Se kyllä vähän tässä hirvittää, että jos vaikka Tepsiin siirtyy niin tekee taas hirmutehot.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Jos peliajat annetaan sen mukaan ketä pelaa ensi kaudella niin se menee sitten mun mielestä idiotismin puolelle. Toki eri juttu jos oltaisiin pudotuspelien ulkopuolella. Kestnerin peluutusta nelosketjussa pidänkin yksiselitteisesti virheenä.

Varmasti saa diilin muualtakin ja Lukolla on tunkua oikeaan laitaan, mutta kannattaisi siitä huolimatta edes yrittää pitää. Jos ei onnistu järkevällä tavalla niin sitten ei onnistu. Se kyllä vähän tässä hirvittää, että jos vaikka Tepsiin siirtyy niin tekee taas hirmutehot.
En nyt tuossa viestissäni tainnut kirjoittaa noin.
Kestner on kallis pelaaja, ja vetää sen reilut 10minuuttia. Ei ole siis mikään Veltsun luottomies.
Tuskinpa siis kuuluu Lukon tulevaisuuden suunnitelmiin. Varsinkin, kun sieltä on Ponthuskin tulossa.

Ei Kestnerin peliaika ja rooli ole tuollainen siksi, että olisi sainannut muualle.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Niin eli siis jos peliajat ovat sen takia niin pienet, että Kestner ei kuulu Lukon suunnitelmiin, niin se on idiotismia. En mä tiedä miten tuon muuten voisi ymmärtää.
Siten, että sen peliajan ja roolin pienuuden vuoksi tuskin on Lukon ensi kauden suunnitelmissa.

Ei tuon hintaista ukkoa hankita 10minuutin rooliin.

En tiedä miten sait viestistäni tuollaisen tulkinnan.
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Siten, että sen peliajan ja roolin pienuuden vuoksi tuskin on Lukon ensi kauden suunnitelmissa.
Tässä mulla ja Lukolla onkin sitten näkemysero, koska peliesitysten perusteella kuuluisi mun mielestä kuulua suunnitelmiin ainakin jollain tasolla. Mutta tosiaan, hyvin mahdollista että tässä ei tule realiteetit kohtaamaan ja sille ei voi sitten mitään.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Tässä mulla ja Lukolla onkin sitten näkemysero, koska peliesitysten perusteella kuuluisi mun mielestä kuulua suunnitelmiin ainakin jollain tasolla. Mutta tosiaan, hyvin mahdollista että tässä ei tule realiteetit kohtaamaan ja sille ei voi sitten mitään.
Olen kanssasi siitä samaa mieltä, että Kestner tarvisi paremman ketjun.
Mutta Virtanen selkeästi ajattelee eri tavalla ja se on varma merkki siitä, ettei Kestner tule Lukossa ensi kaudella kurvailemaan.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Ei Kestnerille varmasti huonot muistot kaudesta silti jää, kun painaa finaaleissa voittomaalin Kainulaisen ja Ylitalon syötöstä. :)
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Nyman - Mattila - ”Karjalainen”
Fontaine - ”Pathrik” - ”Ponthus”
”Saarela” - ”Somppi” - ”Repo”
Ikonen - ”Kainulainen” - X

X = Ylitalo / Suni / Nieminen / Päivärinta, taistelemaan viimeisestä ruudusta ja rotaatioon.

Tuollaiselta toivoisin hyökkäyksen näyttävän.

Fontaine pystyy pelaamaan/tuuraamaan keskellä, samoin Kainulainen voi pelata laidalla, jos esim. Päivärinta breikkaa ja kykenee ottamaan sentterin roolia.

Ensi kaudella, kun (jos) pelataan CHL, niin rosterin on pakko olla leveämpi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös