Noniin Tipi lippalakit ja paidat shoppiin. Mulla on jo ostohousut jalassa.
Muuten, itselleni ainakin nuo Youtube-juhlat olivat hienoinen pettymys. Toivottavasti kesällä olisi ihan kunnon tori-juhlat sillä aika huono maku tuosta touhusta jäi. Näin upea asia ansaitsee ansionsa mukaiset juhlat eikä moista striimi-räpellystä.
Ohhoh, onpas tässä tullut juhlittua niin hyvin kuin "vanha" vielä jaksaa. On kyllä tänäänkin aamuna vielä mahtava fiilis nousta sängystä kesäiseen aamuun. En edes tiedä, että onko tätä mestaruutta vielä edes sisäistänyt niin kuin se oikeasti pitää sisäistää. Oli kyllä huikea temppu, kerta kaikkiaan.
Mitä olen aikaisempien vuosien torijuhlia katsellut, olisi ne Raumalla olleet taatusti yhtä surkeat kuin eilinen YouTube-lähetys.
Ironista kyllä, mutta kokoontumisrajoitusten takia Lukolla taisi olla, vaikken sitä objektiivisesti pystykään sanomaan, kaikkien aikojen mestaruusjuhlat. Paluu Äijänsuolle, jossa taisi olla enemmän väkeä kuin mitä torille olisi mahtunut. Lisäksi eilinen autoletka ympäri kaupungin on paljon aidompi ja hienompi kuin teennäinen lavashow, jossa joku juontaja yrittää varastaa showta itselleen. Ja tähän päälle keskinkertaiset tai sitäkin huonommat artistit esiintymässä.
Sahlstedt sanoi voitettuaan Ruotsissa mestaruuden, ettei Suomessa osata pitää kunnon mestaruusjuhlia tai ainakaan juhlat eivät ole mitään verrattuna Ruotsissa kokemaansa, minkä uskon johtuvan juuri edellä mainituista seikoista. Mutta eiköhän tämäkin asia ole nyt korjattu.
Mutta siis, saatat olla oikeassa siinä, että raumalla ne tori-juhlat voisivat olla yhtä huonosti hoidettu kuin tuo eilinen tekele.
Tämä oli juurikin sitä parasta juhlintaa. Tuhannet ihmiset spontaanisti rynnivät torille ja sitten hallille ottamaan joukkueen vastaan ja ihmiset ja pelaajat aidosti näytti sen kuinka s**tanan hyvältä tuntuu!!Tätä tarkoitan. Torijuhlat ovat yleensä noloa katsottavaa, koska niistä puuttuu aitous. Jokin tapahtumajärjestäjä tuo paikalle esiintymiskipeän juontajan ja pelaajia kutsutaan lavalle teennäisiin haastatteluihin kokemaan itsensä kiusaantuneeksi. Lavalla esiintyy myös joku iskelmävitsi eli ilman pelaajia tapahtuma ei eroaisi mitenkään pikkukaupungin kesän päätapahtumasta.
Jos joku tällaista kaipaa, niin järjestäköön Lukko uudet juhlat, mutta varsinaiset mestaruusjuhlat olivat omiin silmiini moninkertaisesti hienommat kuin kaikki aikaisemmin näkemäni torijuhat yhteensä. Olen aivan varma, että moni noista pelaajista ei tule koskaan kokemaan samaa, vaikka suomenmestaruuden sattuisivatkin voittamaan. Mitä pienempi kaupunki, sitä isompi kiekkokaupunki ja sitä aidommat mestaruusjuhlat.
Ehdottomasti! Laita yv:llä viestiä niin hoidetaan panos maksuun!Mut sen mä tähän lisään, että @Aamuetana on varmaan samaa mieltä, että betsi menee oikeaan osoitteeseen :) (kausi pelattiin loppuun kuten sanoin)
OLLAAN SUOMENMESTAREITA
Kyllä Bumekin mitalin sai.Eikös kultamitalli kuulu myös Josef Boumediennelle? Onhan hän töissä Lukossa.