Raumalaiset kiekkotoimittajat

  • 142 076
  • 507

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Paikalliset kiekkotoimittajat voisi grillata Sahlstedtia ihan kunnolla kolmesta viimeisestä kaudesta, kun tämä kausi päätyy. Miksei myös samalla Rafael Eerolaa, että miksi puheet ja teot eivät kohtaa. Nyt ei ole kyllä minkäänlaista kunnon kritiikkiä ollut kauden perkauksissa.

Samalla toivoisi että Kallelle esitettäisiin vähän vaikeitakin kysymyksiä ja kenties annettaisiin jopa kritiikkiä, eikä tyydytä vain myötäilemään ja kuuntelemaan jos sattuu paikalliseen podcastiin kauden jälkeen vieraaksi tulemaan.

Uskon, että olet sen verran fiksu kaveri jotta ymmärrät mikä Rafael Eerolan rooli Lukossa on. Sitä kautta pitäisi miettiä mitä keinoja Lukko on tehnyt / on tekemässä päästäkseen sinne kärkiseurojen pariin puitteiden ja resurssien osalta. Se ei ole mikään sprintti eikä pelillinen huono kausi muuta kurssia.

Mitä taas kritiikkiin tulee niin palaute otetaan vastaan. Olen aikoinani kirjoitellut muun muassa Länsi-Suomeen ja Raumalaiseen varsin kriittisiäkin kolumneja Lukosta. Kritiikki ei ollut se itseisasia, sillon oli moni asia oli paljon huonommin mitä nyt. Myös tuohon aikaan itselläkin tuntui olevan paljon enemmän paloa sanoa ja saada "päitä vadille." Ehkä kokemuksen myötä huomannut, että asioilla on monta puolta ja sävyä.

Podcastia tehdessä asiat käsitellään vieraan kanssa yhdessä, kunnioitus pitää olla läsnä kuitenkin. Vieras saa itse kertoa asiat, tekijöiden tehtävänä on tietysti esittää ne kysymykset ja aiheet. Meillä on aina myös ollut mahdollisuus laittaa yleisökysymyksiä joita todella hyvällä prosentilla on myös esitetty.

Sulla on mahdollisuus siis esittää kunnon kritiikkiä, kuten muotoilit, mitä se sitten tarkoittaakaan.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Podcastia tehdessä asiat käsitellään vieraan kanssa yhdessä, kunnioitus pitää olla läsnä kuitenkin. Vieras saa itse kertoa asiat, tekijöiden tehtävänä on tietysti esittää ne kysymykset ja aiheet. Meillä on aina myös ollut mahdollisuus laittaa yleisökysymyksiä joita todella hyvällä prosentilla on myös esitetty.

Sulla on mahdollisuus siis esittää kunnon kritiikkiä, kuten muotoilit, mitä se sitten tarkoittaakaan.
Enhän minä sitä tarkoita, että Sahlstedt pitäisi ottaa podcastiin haukuttavaksi. Missään nimessä.

Pikemminkin toivoisin, että Kallea haastettaisiin enemmän ja jopa kyseenalaistettaisiin joissakin asioissa enemmän, kuin sitä että tyydytään kuuntelemaan miehen mielipide ja annetaan ola. Ns. rakentavaa kritiikkiä sekä haastamista, koska muutoinhan Sahlstedtin aikaisemmat jaksot ovat olleet hyvinkin vieraskoreita.

Media-alan ammattilaisena, uskon että tiedät mitä haen takaa.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Enhän minä sitä tarkoita, että Sahlstedt pitäisi ottaa podcastiin haukuttavaksi. Missään nimessä.

Pikemminkin toivoisin, että Kallea haastettaisiin enemmän ja jopa kyseenalaistettaisiin joissakin asioissa enemmän, kuin sitä että tyydytään kuuntelemaan miehen mielipide ja annetaan ola. Ns. rakentavaa kritiikkiä sekä haastamista, koska muutoinhan Sahlstedtin aikaisemmat jaksot ovat olleet hyvinkin vieraskoreita.

Media-alan ammattilaisena, uskon että tiedät mitä haen takaa.

Ymmärrän kyllä. Avaatko mikä asia konkreettisesti olisi sellainen mikä on jäänyt käsittelemättä tai olisit kaivannut tarkentavia kysymyksiä tai lisää kriittisyyttä?

Itse en muista enää jaksoja, mutta sellainen kuva jäänyt että rehellisesti vastaa kun kysytään.

Ja ammattilainen en ole. Aina otona :)
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Avaatko mikä asia konkreettisesti olisi sellainen mikä on jäänyt käsittelemättä tai olisit kaivannut tarkentavia kysymyksiä tai lisää kriittisyyttä?
Jotain yksittäisiä käyttäjien kysymyksiä on saattanut jäädä kysymättä, mutta sillä ei minun mielestäni ole mitään väliä. Se että esität tänne ehdotuksia kysymyksiin, ei tarkoita että niitä kaikkia tarvitsee taikka kuuluisi kysyä.

Konkreettiseksi esimerkiksi voisin antaa vaikka jonkun rosterin laajuuden, mitä muistaakseni on kysytty, että miksi se on niin kapea. Tähän Sahlstedt tietenkin antaa oman mielipiteen, mutta itse toivoisin jatkokysymystä ja haastoa, että onko se sitten ollut kannattavaa jos ollaan kokoajan painittu niiden loukkaantumisten kanssa ja aina on äijää sivussa ja kapealla painetaan.

Tämä siis osittain hypoteettinen esimerkki, koska en nyt todellakaan sanatarkasti muista miten tätä asiaa on läpi käyty.

Eikä tätä siis mitenkään negatiivisenä asiana kannata, taikka kuulu ottaa. Mielestäni teidän podcast on äärettömän hyvä ja vieraat supermielenkiintoisia, jonka lisäksi tunnit menevät kuin siivillä sitä kuunnellessa. Kuitenkin itse toivoisin, että uskallettaisiin hieman enemmän myös haastaa miksi on perselleen mennyt ja miten meinataan toimia että tulevaisuudessa menisi paremmin, kuin se että ei haluttaisi antaa epämielyttäviä kysymyksiä.

Eikä tämä nyt koske ainoastaan todellakaan teitä. Sahlstedt on loppupeleissä päässyt todella helpolla ylipäänsä mediassa, kun vertaa vaikka johonkin Salmelaiseen ja Aho/Myllykosken. Tähän toki vaikuttaa se ettei Lukko ja Rauma kiinnosta isoa yleisöä samalla tavalla kuin IFK taikka muut isot seurat.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Jotain yksittäisiä käyttäjien kysymyksiä on saattanut jäädä kysymättä, mutta sillä ei minun mielestäni ole mitään väliä. Se että esität tänne ehdotuksia kysymyksiin, ei tarkoita että niitä kaikkia tarvitsee taikka kuuluisi kysyä.

Konkreettiseksi esimerkiksi voisin antaa vaikka jonkun rosterin laajuuden, mitä muistaakseni on kysytty, että miksi se on niin kapea. Tähän Sahlstedt tietenkin antaa oman mielipiteen, mutta itse toivoisin jatkokysymystä ja haastoa, että onko se sitten ollut kannattavaa jos ollaan kokoajan painittu niiden loukkaantumisten kanssa ja aina on äijää sivussa ja kapealla painetaan.

Tämä siis osittain hypoteettinen esimerkki, koska en nyt todellakaan sanatarkasti muista miten tätä asiaa on läpi käyty.

Eikä tätä siis mitenkään negatiivisenä asiana kannata, taikka kuulu ottaa. Mielestäni teidän podcast on äärettömän hyvä ja vieraat supermielenkiintoisia, jonka lisäksi tunnit menevät kuin siivillä sitä kuunnellessa. Kuitenkin itse toivoisin, että uskallettaisiin hieman enemmän myös haastaa miksi on perselleen mennyt ja miten meinataan toimia että tulevaisuudessa menisi paremmin, kuin se että ei haluttaisi antaa epämielyttäviä kysymyksiä.

Eikä tämä nyt koske ainoastaan todellakaan teitä. Sahlstedt on loppupeleissä päässyt todella helpolla ylipäänsä mediassa, kun vertaa vaikka johonkin Salmelaiseen ja Aho/Myllykosken. Tähän toki vaikuttaa se ettei Lukko ja Rauma kiinnosta isoa yleisöä samalla tavalla kuin IFK taikka muut isot seurat.

Kritiikkiähän se oli, jota otan mielelläni vastaan. En pahastu.

Konkretiaa kysyn siksi, koska silloin pystyy tarttumaan mikä on se asia joka on jäänyt mielestäsi vajaaksi, sillon pystyn katsomaan miten asia meni.

Mulle ei ole jäänyt sellaista kuvaa etteikö Kallelle voisi esittää epämiellyttäviä kysymyksiä. Se voi olla, että niitä ei ole esitetty tai tartuttu vastauksiin. Hänhän on muuten niitä harvoja vieraita joka ei koskaan ole halunnut etukäteen tietää mistä puhutaan.

Katsotaan kun Lukon kauden perkaus koittaa kuka tulee ja miten onnistutaan.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mulle ei ole jäänyt sellaista kuvaa etteikö Kallelle voisi esittää epämiellyttäviä kysymyksiä.
Joo, eikä kyllä minulle ole jäänyt sellaista kuvaa lainkaan Kallesta, että vetäisi herneen nenään jos häntä haastettaisiin ihan kunnolla.

Sahlstedtin on kuitenkin pirun fiksu ihminen ja kuulopuheiden mukaan helposti lähestyttävä vaikka vähän vaikeammissa asioissa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ymmärrän kyllä. Avaatko mikä asia konkreettisesti olisi sellainen mikä on jäänyt käsittelemättä tai olisit kaivannut tarkentavia kysymyksiä tai lisää kriittisyyttä?

Itse en muista enää jaksoja, mutta sellainen kuva jäänyt että rehellisesti vastaa kun kysytään.

Ja ammattilainen en ole. Aina otona :)

Näihin tuskin saa vastausta tai kysymystä esitettyä tässä muodossa, mutta joka tapauksessa jotain tämän suuntaista:

Miksi valmentajasopimukset epäonnistuvat? Tähän tuskin saadaan vastausta, kun hän ei koe Lämsän epäonnistuneen, joten varmaan pitänee muotoilla se näin: miten Lukon valmentajahankinnat tehdään ja onko mietitty muutosta? Kuinka tärkeänä palana hän kokee päävalmentajan joukkueessa eli onko hän valmis maksamaan todellisille osaajille kuten Jalosille, että saisi Lukkoon?

Miten hän päätyi kahden vuoden sopimukseen Westerholmien kanssa, jotka eivät edustaneet viimeksikään nopeita jalkoja? Jääkiekossa kuitenkin liike on nykyään isossa roolissa. Tässä kohtaa itse kaksi vuotta ei ole niin oleellinen vaan se, että hänen mukaansa toisesta kaudesta joudutaan maksamaan todella muhkeat summat. Näkikö hän, että Westerholmit olisivat Lukossa ykköskentän pelaajia?

Minkä pelipaikan pelaajan Kalle kokee joukkueen tärkeimpänä pelaajana ja mille hän on näin ollen valmis uhraamaan isoimman siivun budjetista?
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yhden kuvan voisi myös Sahlstedtille näyttää ja kysyä häneltä mietteitä siihen.

Lukko on mestaruuden jälkeen ollut runkosarjassa vasta 7. paras joukkue. Se on Lukon resursseilla surkea suoritus.
 

Liitteet

  • Screenshot_20240313_085428_Chrome.jpg
    Screenshot_20240313_085428_Chrome.jpg
    235,1 KB · kertaa luettu: 79
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös