Ensin kakkosen sentterinä kaudella 09-10 tehot 17+24=41 ja sitten ykkösen laiturina tehot 20+23=43 ja näytöt ei riitä? Ei kaikki voi tehdä samanlaisia tehoja kuin Perttu, tai jos voivat, niin luultavasti pelaisivat jossain ihan muussa sarjassa kuin SM-liigassa. Kyllä mun mielestäni toi 20 maalia on sellainen suoritus, että annan anteeksi sen, jos parissa pelissä ei kiinnosta. Kunhan vain luistin kulkee ja maaleja syntyy silloin, kun niitä eniten tarvitaan.
Onhan nuo runkosarjan tehot ihan loistavat. Varsinkin peliaikaan suhteutettuna. Kysymys olikin silloin juurikin noista kahdesta ensimmäisestä KalPa-pelistä ja viime vuoden playoffeista. Tänä vuonna näytti juuri samalta kuin vuosi sitten, kun KAIKKI alisuorittivat tärkeimmissä peleissä.
Petru on tänä vuonna noiden kahden ekan pelin jälkeen nostanut tasoaan juuri sinne minne kuuluukin. Ulkomaalaisvahvistuksen tehtävä on kantaa joukkuetta tärkeillä hetkillä. Niin Petru myös tällä hetkellä tekee.
Jos Petru olis jatkanut samalla tavalla kuin viime kauden TPS-sarjassa ja
tämän kauden kahdessa ekassa KalPa-pelissä, niin jatkosopimus olisi ollut täysin perusteeton. Nyt sen sijaan itsekin olen kääntänyt kahden ekan pelin jälkeen takkini ja haluan tuon miehen myös ensivuonna nähdä Lukon paidassa,
Se on niin, että kun tunteella kirjoitellaan, niin aina välillä tulee kirjoitettua liian hätiköidysti.
Erämaan Ketulle. 99% HUHUISTA täällä on sellaisia joita ei pystytä näyttämään toteen ja sen vuoksi ne on juurikin huhuja. Ja totta kai olen sellaisia kirjoitellut. Ja kirjoitan vastaisuudessakin, jos jotain jostain kuulen.