Rasmus Korhonen

  • 59 561
  • 418

Umi84

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tjaa. Samapa tuo taitaa olla vaikka päästäis kahdeksan maalia. Kaikki muutkin on paskoja eikä saa maalin maalia aikaan niin harvoin sitä pelejä voittaa nollalla maalilla.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vaikka Korhonen imaisi kolmannen, niin ei tänään(kään) maalivahtiin kaaduta.
Ei ole vakuuttanut torjunnoillaankaan, mutta olet oikeassa häneen ei kaaduta tänäänkään.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Riittää hyvin kakkosmieheksi
Hyvin ei riitä, mutta penkinlämmitäjäksi kyllä. Kakkosmiehenkin pitää pystyä urotekoihin, kuten esim. Pelsuilla. Se on köyhän seuran keino pärjätä, kun on keskiarvoa paremmat molarit ja VALMENNUS.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei se nyt ihan noin ole. Oli vailla mahdollisuuksia ekassa ja tokassa maalissa. Kehittyy koko ajan.
Paljon on ollut myös epävarmoja torjuntoja ja haparointia, mutta kuten aieemin sanottu häneen ei kaaduta, kun joukkue on noin vitun sekaisin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013

ElMaccone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa, sympatiat HIFK ja Chigaco
Tämäkin peli on ollut perusvarmaa tekemistä, kolmas livahti kyllä.
Ekassa maalissa ylipelasi itsensä liikaa oikealle. Huomasi tämän myös itse, kun huusi "vittu", näkyi kehon kielestä.

HPK pelissä nollapeli tuli lähes ilmaiseksi, kun HPK ei saanut edes mitään paikkoja.
Yhden kunnon vedon näin ja sen torjui.
Nuori mies kyseessä ja maalivahdit lyö itsensä läpi siellä 23-27 iässä ellei kyseessä ole huippuyksilö. Nyt ei ole joten sanotaanko, että väärä aika ja paikka Rasselle.

Saa varmasti jatkon ensikaudelle, mutta silloin on odotettavissa enemmän pelejä, kuin tälläkaudella.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämäkin peli on ollut perusvarmaa tekemistä, kolmas livahti kyllä.
Etkö ole nähnyt hapuilua ja epävarmuutta....toki voi johtua pelamattomuudestakin ja itse olen vain liian kriittinen hänen suhteensa. Toivotaan että sinä olisit oikeassa, eikä kaikki osa-alueet Ässissä olis päin persettä.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Paljon on ollut myös epävarmoja torjuntoja ja haparointia, mutta kuten aieemin sanottu häneen ei kaaduta, kun joukkue on noin vitun sekaisin.

Ainahan Korhonen on "epävarma" ja "haparoiva". Sanoisin kovalla maalivahtitietämyksellä, että ei tule maalivahtia pojasta. Samaa sanoin aikanaan myös tärisevästä Kilpeläisestä.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Ainahan Korhonen on "epävarma" ja "haparoiva". Sanoisin kovalla maalivahtitietämyksellä, että ei tule maalivahtia pojasta. Samaa sanoin aikanaan myös tärisevästä Kilpeläisestä.
Mun mielestä ei ollut haparoiva kerho pelissä, eikä ole ollut haparaoiva tänään. PL. tuo kolmannen maalin imaisu. Nuori poika kuitenkin kyseessä, sillä Rasmus täytti viime viikolla 20v. Kilpeläinen tuli Ässiin 21 vuotiaana.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mun mielestä ei ollut haparoiva kerho pelissä, eikä ole ollut haparaoiva tänään. PL. tuo kolmannen maalin imaisu. Nuori poika kuitenkin kyseessä, sillä Rasmus täytti viime viikolla 20v. Kilpeläinen tuli Ässiin 21 vuotiaana.

Vertasin lähinnä näiden kahden maalivahdin olemusta liigauransa alkutaipaleilla. Molempien olemus maalilla on/oli "haparoiva".

Korhonen pelasi hyvin HPK- pelin.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Ekassa maalissa ylipelasi itsensä liikaa oikealle. Huomasi tämän myös itse, kun huusi "vittu", näkyi kehon kielestä.

HPK pelissä nollapeli tuli lähes ilmaiseksi, kun HPK ei saanut edes mitään paikkoja.
Yhden kunnon vedon näin ja sen torjui.
Nuori mies kyseessä ja maalivahdit lyö itsensä läpi siellä 23-27 iässä ellei kyseessä ole huippuyksilö. Nyt ei ole joten sanotaanko, että väärä aika ja paikka Rasselle.

Saa varmasti jatkon ensikaudelle, mutta silloin on odotettavissa enemmän pelejä, kuin tälläkaudella.
No olihan siinä Kerhollakin kuitenkin useampi hyvä paikka. Iloisin asia kuitenkin tuossa matsissa oli Korhosen varma peruspeli. Nimittäin sitä mainittua haparointia on tosiaan ollut aiemmissa esiintymisissä.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jatkoajan maali myös hänen piikkiinsä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kolmas maali näytti sieppaavan oikein kunnolla, sieltä tuli veetä ja peetä. Ja syytä onkin, ei tuollaisia vain saa päästää taakseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös