Rapperswil-HIFK 10.08. ottelun ONLINE-seurantaketju

  • 14 333
  • 93
Tila
Viestiketju on suljettu.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK pelaa tänään klo 21 harjoitusottelun Sveitsissä Rapperswiliä vastaan. Osoittaaksemme, että tämä yksi osa kannattajiemme parhaasta A-ryhmästä on kyltymättömän kiinnostunut myös jääkiekosta, lähetimme paikan päälle puolentusinaa aktivistejamme. Penan koskemattomuuden valvomisella ulkomailla on myös matkassa tärkeä rooli.

Matkalaiset ovat varustautuneet modernilla nykytekniikalla ja ovat luvanneet meille ONLINE-tyyppistä raportointia tähän ketjuun. Tiimi on asiantunteva ja monipuolinen. Vai mitä sanotte:
JHag ja Korak tarkkailee pelin fyysistä puolta, Johannes analysoi pelin taktista puolta ja ottaa digikameralla kuvia, jotka lähettää kommunikaattorilla koneen äärellä päivystävälle Shammy Agitatorille, joka välittää heti kuvat meidän lukijoiden katseltavaksi! Tinde matkalla analysoi ottelua naisnäkökulmasta.

Näiden armoitettujen kirjoittajien lisäksi matkalla on muutama hevijuuseri Jatkoajan lukijoista sekä jokunen vaimokin varmistamassa, ettei äänekäs kannattajajoukkomme keskity pelkkiin rivouksiin ja unohda lupaamaansa raportointia. Meitsi päivystää kännykkä korvalla ja sormet näppiksellä välittäen saamani sanalliset raportit samalla sekunnilla luettavaksenne. (Noh, onhan tämäkin yksi vaihtoehto sille, että olisi viettänyt kynttiläillallisen Janina Frostellin kanssa. Huoh.)

Yritystä ei ainakaan puutu, eikö totta? Voiko JA:n IFK-kannattaja enempää toivoa? Toivottavasti tekniikka pelaa ja matkaosastomme pysyy viileän analyyttisenä ja saamme tyhjentävän selvityksen ottelusta. Tämähän on melkein, kuin olisi itse paikan päällä. Eiköhän matkalaiset sitten huomenna reissulta palattuaan kirjoita vielä itsekin laajemman näkemyksensä tämän hetkisestä IFK:n pelikunnosta.

Varaa itsellesi virvokkeet koneesi äärelle illaksi valmiiksi. Jäämme kuulolle, mitä uutisia pelistä saamme. Kiekkokuume kasvaa…
Ugh.

edit: typo
edit2: tunti sinne tai tänne
 
Viimeksi muokattu:

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ei voi toivoa enempää! Aivan loistavaa.

Vi är kamraterna.

Jopa täältä Päiväntasaajalta voi siis seurata kotijoukkueen
peliä Baijerin/Sveitsin välimaastossa.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Näin sitä pitää!!! Hienoa!!

Minä päivystän taatusti.
Senior: välitätkö "miehistölle" toiveeni, että seuraisivat silmä tarkkana miten mikki-hiiri tuo meidän Alpo oikein on.

No vakavasti sanottuna minua kiinnostaa eniten tuo Söderholm ja Hedberg, mutta sanomatta lienee selvää, että ainakin JHag seuraa "goony"-Hedbergiä.
 

Kurgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K. -guardian of ätppomk-
Olen itse innokkuus asian johdosta.

Jokuhan voisi saada ÄTPPOMK:in etulinjalaisista pelaajahaastattelunkin tai sanasen tai parin pelaajanäkökulmasta katsottuna tuosta ottelusta, kun kerran Simicek, Pärssinen, Kantor, Salminen ja Vihko eivät pelaa.

(mutta varokaa itse sitä influnssavirusta!)

Ja se ÄTPPOMK lakana....
 

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Pelin aika !

HIFK:n kotisivujen mukaan matsi alkaa Suomen aikaa klo 21.00.

Toivottavasti tekniikka vörkkii, jotta kuvat saadaan miltei reaaliajassa koko kansan nähtäväksi.
 
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Harmi ku pitää lähtee landelle nii ei voi seurata peliä..perkele et harmittaa:( Todella hienoa kuitenkin että meillä on näin hienoja faneja jotka tekevät tällaista:)
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Upeaa toimintaa! Hyvä, että ostin sixpackin kaljaa kaupasta, nyt on hyvä seurata Sveitsin menoa, kun sitä tulee Online-lähetyksenä.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Poissaoloja...

Illan matsista hifk.fi mukaan sivussa VARMUUDELLA ainakin Timo Pärssinen, Joonas Vihko ja Kimmo Salminen. Sen lisäksi jotkut, ilmeisesti ihan uudet hankinnat, Roman Zimicek ja Roman Kantor... Hyvin on nimet hallussa webmastereilla!

Mutta siis käytännössä ykkösketju poissa, joten "näillä mennään":

Vopat-Häppölä-Järvinen
Kuhta-Hirschovits-Laine
Pikkarainen-Viitaluoma-Grunn
Loppi

Söderholm-Zidlicky
Saarinen-Hedberg
Lamberg-Lehtonen

Tom Draper
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Svante: pyyntö välitetty ja kuitattu. Tapahtuu.

Alla saamani ykstityisviesti, joka kuvaa ryhmäämme verrattomasti. Voiko enää enempää myötäelää? Asiatoimintaa nickiltä punaiset_lasit! Suora lainaus viestistä lähettäjän suostumuksella:

**Hola Senior! Haluan ilmoittaa, että myös minä olen matkalla Rapperwiliin katsomaan, ettei Penaa tönitä. Jos kaikki mennee hyvin (eli lentoni on ajoissa) olen Rapperswilissä klo 19.30. paikallista aikaa. Tulen omalta osaltani valvomaan, ettei Penaa tönitä ja tekemään vertailevaa tutkimusta paikallisen oluen laatu-ja hintatasosta.

Olisi siis kiva tavata näitä muita JA:laisia. Voisitko ilmoittaa joillekin heistä vaikka numeroni. Voisivat sitten laittaa vaikka tekstarin n.19.30, että missä päin hallia tulevat istumaan, vaikka varmaan löydän heidät muutenkin. Minut tunnistaa punaisesta paidasta, pyöreistä laseista ja kohtalaisesta, vaikkakin hallinssa olevasta, hutikasta.

T. Punaiset_lasit Helsinki-Vantaa klo 15.25.**

Tämä ketju on avattu klo 13.57. Mies lähettää viestin kentältä klo 15.25. Mitä tuohon on lisättävää!?:cool:
 
Suosikkijoukkue
HIFK,HJK(futis)
Jiiiiiiiiiihaaaaaaaa!

Loistava homma! Mukava istua kotona ja seurata pelin kulkua, ja kuviakin tulee. Mahtavaa toimintaa. Kiitos.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loistavaa

Itse en voi olla koneen äärellä pelin aikoihin, mutta jos tehdään kohdallani niin, että jahka Senior on saanut nakutettua kundien laittaman infon kehiin palstalla, lukee frendini sen täältä ja pistää tiedon meitsin puhelimeen salaman nopeudella.

On se vaan nykytekniikka ihmeellistä: näköhavainto-tekstiviesti-Seniorin vikkelät sormet-tekstiviesti-meitsin mielihyvä omien kyykyttäessä Sveitsin porukkaa. Näin se käy.
 

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Scouttimme Sveitsissä !

Täältä löytyy ensimmäinen kuva parista scoutistamme Zurichissa. Kuva on otettu tänään klo 17.00 ja itse matsikuvia alkaa ropista, kunhan matsi alkaa.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loistavaa toimintaa arvoista toverit.

Näinhän se homma toimii, ei muuta kuin tiukkaa raporrttia kehiin ja mehän seuraamme ja setvimme tapahtumia täälläkin päässä. Nestettä saa haettu huoltamoilta ja kioskeilta vielä 3 tunnin ajan, joten sekin puoli hoituu, muistakaa huolellinen tankkaus.

Minua jännittää eniten kenet Nikke ajelee kylmäks ja se Peanailevatko aktiivi osastolaisemme.

Ps. Paikallisesta oluesta olisi miellyttävä saada ainakin jälkikäteen pienimuotoinen raportti.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Todella asiaa. Hieno homma kertakaikkiaan.
Toivottavasti rouva antaa luvan "muutaman" ottamiseen seuraamisen ohella...

Nojoo, jos ei anna niin otan omin luvin, perheilta pilalla jokatapauksessa :D
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Re: Scouttimme Sveitsissä !

Viestin lähetti Shammy Agitator
Täältä löytyy ensimmäinen kuva parista scoutistamme Zurichissa. Kuva on otettu tänään klo 17.00 ja itse matsikuvia alkaa ropista, kunhan matsi alkaa.

Niin kun olen tuota Kultasta ollut sijoittamassa IFK:hon, ja vielä Bednarkin.
Niin sitä pitää :D :D
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
1. Raportti

Lähetystömme on saapunut Rapperswilin jäähalliin. Matkalla oluttelttaan muutama IFK-pelaaja verrytellessään havainnut äänekkään joukkomme tuttu varustus päällään. Pelaajat tervehtineet omiaan huutaen: ''Asiaa hei! Ootte te hulluja!''

Heti olutteltassa matkamiehet kohtasivat toisen positiivisen yllätyksen. Ryhmälle oli työnnetty välittömästi muhkeat oluet käteen iloisten ja selkäätaputtavien ''sehr gut'' -huutojen säestämänä. Todellista fanikulttuuria siellä. Hyvä meininki.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Viestin lähetti Senior
Heti olutteltassa matkamiehet kohtasivat toisen positiivisen yllätyksen. Ryhmälle oli työnnetty välittömästi muhkeat oluet käteen iloisten ja selkäätaputtavien ''sehr gut'' -huutojen säestämänä. Todellista fanikulttuuria siellä. Hyvä meininki.

Suomessa valitettavan usein työnnetään vierasfaneja muhkeasti turpaan vastaavissa tilanteissa :(. Mutta pinnat heille. "Oi, jospa oisin saanut olla mukana..."
 

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
kuvia on jo jossain !

Täältä löytyy pari kuvaa suoraan Zurichista, mutta odotellaan varsinaisia pelikuvia eli nämä on vielä vähän niin kuin testiä.

Amatööri-Shammy
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jude


Suomessa valitettavan usein työnnetään vierasfaneja muhkeasti turpaan vastaavissa tilanteissa :(.

:D . Juuri niin. Itse kävin aikanaan monia kertoja siellä (Rosenheimissa) matseja katsomassa. Katsojat tulevat matsiin kolmekin tuntia ennen alkamista ja laulu raikaa olutteltoissa ja lasit kilisee. Katsomossa 4000 hengen hallissa 6000 katsojaa huutaa kurkku suorana ja torvet soi täböllä ja älämörö on korvia huumaava. Eikä katsomoissa myllyistä puhettakaan. Luonnekysymys.
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
tästähän oli taannoin addressiakin tekeillä, että
Hesarille seisomakatsomo.... No tosin eihän se takaa
fiilareita. no mulla klo 1am nyt, joten pakko mennä
koisiin.

Toi joukko voittaa varmaan ja sitten sakujen ym. kanssa
vaan napasoppaa keittelemään.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Danke!

Ja, ich finde das super-toll!
Ich kann gut Deutsch sprechen.

No vuosi Saksaa opiskelleena osasin sanoa jopa tuon!:D
Kunpa se saksan opettaja ei olisi niin hyvännäköinen niin voisi jopa seurata opetusta!:D

Lintu kiittää, Lintu sage: Danke schön!
 
Suosikkijoukkue
HIFK,HJK(futis)
Enää puoli tuntia...

Kohta se alkaa... Kädet hikoaa jo. En jaksa enää oottaa. Nyt vähän kuluttamaan aikaa (eli ****alle :) )
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös