Raporttia Whiten otteista

  • 141 828
  • 624

bates

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Kyllä White ilman muuta on parantanut otteitaan viimeisissä peleissä. Jakaa hyvin kiekkoa ja muutamia loistavia oivalluksia joista ykkösenä Kurviselle vapauttava esakeskistasoinen rystylätty poikkikentän. (Kurvinen tosin ei saanut tilanteesta edes vetoa.) Laidalla Murphy ja Laakkonen niin liigan parasta ykköstä alkaa säestämään ilman muuta yksi potentiaalisesti liigan parhaista kakkosista. White tulee vielä.
 

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
bates kirjoitti:
Laidalla Murphy ja Laakkonen niin liigan parasta ykköstä alkaa säestämään ilman muuta yksi potentiaalisesti liigan parhaista kakkosista. White tulee vielä.

Jos nämä herrat tulevat pelaamaan yhdessä.. laakkosesta muistan jotain kerhon ajoilta, varmaan jos hirsoon vertaa niin pelimies, murhpyä en ole hokkarit jalassa nähnyt, white vaikuttaa muutaman pelin seuranneena aika turistilta. jos otetaan vastustaja mittariksi pelikaanit eilen, mies helvetin hidas, kaikki kaksinkamppailut lähes poikkeuksetta hävisi, aloitukset hoiti kyllä, muutama kiva lätty, kun jalat puuttuu niin.. jos laidoille saa duunari-kynämiehiä ja kiekollisia maalinsylkijöitä jotka itse osaavat hakeutua ja pistää niitä tulevia lättyjä sisään (tyyliin loistava tony salmelainen) niin white voi olla esillä, muuten täysin pimennossa.. mutta aika toivottavasti osoittaa minut vääräksi..
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
White

Whitesta ei kyllä ole kakkossentteriksi. Aloituksia ottaa suht hyvin, mutta muilla pelin osa-alueilla on kyllä luvattoman heikko. Ei tällainen mies kuulu SM-liigaan.

Jos HIFK haluaa hyvän kakkosketjunkin, niin valitettavasti White pitää lähettää kotiin. Ei tämä mikään hyväntekeväisyysjärjestö ole, joten en näe syytä Whiten pitämiseen.

WHITE EI OSAA EDES LUISTELLA!
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Tinke-80 kirjoitti:
Ja vasta tässä vaiheessa uraa huomattiin ettei White osaakaan luistella.

- tinke-80

En tiedä mitä viestilläsi hait, mutta olihan se tiedossa ennenkuin mies tänne tulikin, että heikkoudet ovat mm. luistelussa. Nähtävästi mielestäsi White on huippuhankinta. Olkoot se sinun mielipiteesi. Omasta mielestäni White ei tee kentällä yhtään mitään. Ei taklaa, ei luistele ja välttelee kontakteja.

Jos Whiten tilalle saataisiin oikea jääkiekon-pelaaja, niin sehän olisi HIFK:n voitto. Eikö vain? Miksi aina pitää svidduilla, jos joku sanoo jotain negatiivista??? Ärsyttävää!!!
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
White sanoi itse jossain haastattelussa ansiokkaasti, olikohan se siellä yhden suklaapatukan mainossivulla, että olisi jo itse antanut itselleen potkut. Seuraava järkevä mahdollisuus muutoksille on viikon päästä, kun on sarjatauko (6.-16.11). Joulutauko on 12.-26.12 ja se on yksi hyvä ajankohta tarkastella missä mennään kokoonpanon osalta.

Minä antaisin Whitelle aikaa nostaa tasoaan vuoden loppuun saakka. Joulun ja uudenvuoden välissä HIFK pelaa 3 ottelua. Jos niissä ei luistin kulje jo kunnolla, niin sitten uusi ulkolainen sentteri HIFKiin tammikuun alkupuolella. White tuli HIFKiin jo lokakuun alussa, joten veroissa säästetään, jos äijä pakkaa kamansa kesken kauden ja tilalle tulee uusi pelaaja, edellyttäen tietysti, että HIFK pelaa huhtikuussa. : )

Jotenkin en ole vielä menettänyt kokonaan uskoani Whiten kuntoutumiseen meille hyödylliseksi pelaajaksi. Uskon, että taitoa on riittävästi. Kaikki on kiinni siitä haluaako White itse vielä nousta sm-liigatason huippupelaajaksi eli omasta tahdosta harjoitella.
 

Vagabond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors Idrottsförening Kamraterna, Penguins
Sheddenillä taitaa olla kova usko tähän äijään ja minulla on kova usko Sheddeniin. Näillä perusteilla antaisin Whiteille viellä lisää aikaa. Hieman tuntuu jo siltä että Whitein vauhti jää kun jääkin tulematta mutta katsotaan nyt viellä ainakin kuukauden. Toivottavasti Shedden on (taas) oikeassa ja Whiteissa on jotain erityistä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Myös pää ja kädet jäässä

Pahalta näyttää. Katsomoon näyttää siltä, että Whitella on jalkojen lisäksi myös kädet ja pää täysin jumissa. Luulisi, että tämän tason kaverilla sentään kädet olisivat yhä maagiset, vaikka luistin ei enää kulkisi, mutta ei. Jos kädet jä pää toimisi, niin "Barry" olisi peloite edes ylivoimalla, mutta näin ei tällä hetkellä asia ole.

Tällä hetkellä kun White saa kiekon, niin kaveri menee täysin paniikkiin ja pyrkii vain pääsemään kiekosta mitä pikimmin eroon. Usein tämä näkyy vain pienenä kiekon sneppauksena eteenpäin vailla osoitetta. Jotenkin tuntuu, että White pelkää kontaktia ikäänkuin olisi juuri toipunut vakavasta loukkaantumisesta tms.

Aloitusvoitot ja taannoinen avausmaali (ohjaus läheltä ylös) antavat vielä hieman toivoa, että kaverista leivotaan vielä pelimies. Pikkuhiljaa alkaa kuitenkin tuntua siltä, että miehen pelit huipputasolla on auttamatta pelattu.
 

Stigu

Jäsen
Johannes kirjoitti:
White sanoi itse jossain haastattelussa ansiokkaasti, olikohan se siellä yhden suklaapatukan mainossivulla, että olisi jo itse antanut itselleen potkut.....

Minä antaisin Whitelle aikaa nostaa tasoaan vuoden loppuun saakka. Joulun ja uudenvuoden välissä HIFK pelaa 3 ottelua. Jos niissä ei luistin kulje jo kunnolla, niin sitten uusi ulkolainen sentteri HIFKiin tammikuun alkupuolella.....

Jotenkin en ole vielä menettänyt kokonaan uskoani Whiten kuntoutumiseen meille hyödylliseksi pelaajaksi. Uskon, että taitoa on riittävästi. Kaikki on kiinni siitä haluaako White itse vielä nousta sm-liigatason huippupelaajaksi eli omasta tahdosta harjoitella.

Mua kyllä ihmetyttää toi Whiten asenne-taitaa olla juuri samainen haastattelu mihin Johannes viittaa: " Olisin antanut itselleni jo potkut". Ei kuulosta ihan siltä, että kaveri itsekkään uskoo 100%:sti kuntoutumiseensa- tai sitten on yliarvionut kykynsä. Ja olen Johanneksen kanssa samaa mieltä- kaverin omasta motivaatiosta on paljon kiinni. Mutta sekin kyllä ihmetyttää, että jos kaveria sanottiin hitaaksi mutta taitavaksi, niin siitä taidostakaan ei herra ole paljoa antanut viitteitä.

Tilanteen tekee kinkkiseksi myös se, että ei White ei taida olla ihan helppo kaupattava taitojensa eikä hintansa puolesta. Sen takia saattaa olla tosiaan fiksuinta odottaa joulutaukoon asti.
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Punainen kolmonen kirjoitti:
Pahalta näyttää. Katsomoon näyttää siltä, että Whitella on jalkojen lisäksi myös kädet ja pää täysin jumissa. Luulisi, että tämän tason kaverilla sentään kädet olisivat yhä maagiset, vaikka luistin ei enää kulkisi, mutta ei. Jos kädet jä pää toimisi, niin "Barry" olisi peloite edes ylivoimalla, mutta näin ei tällä hetkellä asia ole.

Tällä hetkellä kun White saa kiekon, niin kaveri menee täysin paniikkiin ja pyrkii vain pääsemään kiekosta mitä pikimmin eroon. Usein tämä näkyy vain pienenä kiekon sneppauksena eteenpäin vailla osoitetta. Jotenkin tuntuu, että White pelkää kontaktia ikäänkuin olisi juuri toipunut vakavasta loukkaantumisesta tms.

Aloitusvoitot ja taannoinen avausmaali (ohjaus läheltä ylös) antavat vielä hieman toivoa, että kaverista leivotaan vielä pelimies. Pikkuhiljaa alkaa kuitenkin tuntua siltä, että miehen pelit huipputasolla on auttamatta pelattu.

-Juuri noin itsekkin kaverin näen. Lupasin Laakkosen hankinnan yhteydessä etten kirjoita tällä kaudella enää negatiivisia asioita ja sen pidän, seuraava kommentii on realismia: White on ylivoimaisesti paskin ulkomaalaispelaaja tämä hetken SM-liigassa ja paskin "vahvistus" liigassa miesmuistiin. Treillet ja kumppanit olivat tähtiainesta tähän kaveriin verrattuna. Mies on liian hidas sekä luistelultaan että kaikelta reagoinnin tasolta, häviää kaikki kaksinkamppailut mihin uskaltaa tai ehtii jne.On vain kiviriippana kakkosessa jossa kaverin mukana olo pilaa koko kakkoskentän pelin. En tiedä saahan sitä uskoa muuta jonkin verran on tullut yli kolmenkymmen vuoden ajan pelaajia nähtyä ja sanoisin että ei tule tästä kaverista ikinä vahvistusstatuksen pelaaja SM-liigaan. Jollain vitun keijun taikasauvan heilautuksella kaveri yhtäkkiä muuttuu muumiosta kakkossentteriksi, niin täällä moni taitaa uskoa.Kaveri on vahva scouttaus Vanhasta Maestrosta ja sillä hyvä, toki olen ihan vitun mielelläni väärässä, mutta enpä usko.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Itselläni on herännyt myös epäilys, että pystyykö White nousemaan edes kakkossentterin rooliin joukkueessa. Toisaalta haluaisi uskoa siihen ja vanhat tilastot ovat kieltämättä hyvät, tosin laskusuuntaiset, toisaalta pelissä ei näy pienintäkään merkkiä mistään paremmasta. Kuten joku mainitsikin, kiekon kanssa toivoton ja kiekottomana vielä huonompi tällä hetkellä. Kuitenkin antaisin aikaa vielä marraskuun loppuun asti, mutta sitten pitäisi tehdä ratkaisu nopeasti eikä odottaa tammikuuhun asti. Tällä tasollaan mies pilaa myös Murphyn ja Petrellin pelit, kuitenkin Sheddéninkin pitäisi saada selville myös Murphyn kyvyt SM-liigaan, nyt siitäkään ei saa selvää.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Punalippu kirjoitti:
Treillet ja kumppanit olivat tähtiainesta tähän kaveriin verrattuna.
No eivät varmasti olleet. Treille oli aivan luokaton pelaaja, mielestäni huonompi kuin White. Ihmeellistä kyllä, luistelunopeuden lisäksi joko Whiten pelikäsitys tai kädet (tai molemmat) ovat heikentyneet älyttömästi verrattuna huippukausiin. Vauhti on aina ollut heikkoa, mutta nyt hän luistelee kuin 70-vuotias ukko. Ja uskomatonta mutta totta, näyttää olevan vaihtojen jälkeen ihan piipussa luisteltuaan etanavauhtia.

Kuitenkin, hän on mielestäni yksi viime kausien parhaista aloittajista HIFK:ssa. Se on osa-alue, jonka merkitystä usein aliarvoidaan eurooppalaisissa kaukaloissa.

Kylmä fakta tosin on, ettei hänestä ole juuri muuhun. Jos vauhtia olisi edes keskiverto liigapelajan verran, voisi hänestä olla paljonkin hyötyä. Ne kädet, jotka hänellä ovat (kaikesta huolimatta), menevät hukkaan tuon hitauden myötä.
 

Number 11

Jäsen
Taidan olla kirjoittanut tähän ketjuun aikaisemminkin, mutta käydään nyt vielä uudestaan kun tänäänkin tuli yksi Whiten peli nähtyä. Taitaa Whiten arvostelu olla niin yleistä omienkin keskuudessa, että uskallan kirjoittaa rehellisen mielipiteeni ilman pelkoa "eriksson on paska ois pitäny tehä 22+21" -tyylisistä kuiteista.

Eipä tästä miehestä näytä olevan yhtään mihinkään. Olin näkevinäni Whiten pelistä hänen ensimmäisissä otteluissaan hyvän pelisilmän. Taisi olla täysin oman mielikuvitukseni tuotetta, sillä enää siitä pelisilmästäkään ei ole juuri mitään nähtävissä. Ylivoimallakaan yhtään kunnon väläytystä ei tältä AHL:n kaikkien aikojen parhaalta pelaajalta ole nähty. Whiten rauhallisuuskin taitaa perustua hänen liikkeidensä hitauteen.

Jos olisin The Pena, niin miettisin yötäpäivää mahdollisuuksia päästä Whiten sopimuksesta eroon. IFK faneineen ansaitsee enemmän.
 

hylsy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Bayern München, Lennart Petrell
Number 11 kirjoitti:
Taitaa Whiten arvostelu olla niin yleistä omienkin keskuudessa, että uskallan kirjoittaa rehellisen mielipiteeni ilman pelkoa "eriksson on paska ois pitäny tehä 22+21" -tyylisistä kuiteista.

Erikssonin kaltaista pelaajaa Whitesta kai haluttiin. On kuitenkin aivan selvää kumpi näistä vahvistuksista on pelannut paremmin. Whiten kutsuminen vahvistukseksi on jopa kyseenalaista. Kuten sanoit, ei Whiten pelisilmästä ole näkynyt oikein merkkejä, satunnaisia oivalluksia lukuun ottamatta. Mies joka aristelee kontakteja ei voi jääkiekossa pärjätä, enkä voi uskoa, että Whiten pelityyli olisi ollut tällainen läpi uransa. AHL:ssä kuitenkin fyysinen peli on vielä paljon enemmän läsnä kuin SM-liigassa ja White on kuitenkin siellä naputellut joskus pisteitäkin. Tämä saa minut toivomaan parempaa, mutta tällä hetkellä ei hyvältä näytä.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
tiki10 kirjoitti:
En tiedä mitä viestilläsi hait, mutta olihan se tiedossa ennenkuin mies tänne tulikin, että heikkoudet ovat mm. luistelussa. Nähtävästi mielestäsi White on huippuhankinta. Olkoot se sinun mielipiteesi. Omasta mielestäni White ei tee kentällä yhtään mitään. Ei taklaa, ei luistele ja välttelee kontakteja.

En pidä Whitea huippuhankintana, mutta antaisin hänelle kuitenkin aikaa vielä. Jos eivät otteet rupea paranemaan niin heitetään äijä pihalle ja hankitaan parempi tilalle.

Tuo minun kommentti oli tarkoitus olla ns. hauska, mutta meni sekin sitten ohi. Uskoisin näet että White osaa luistella vaikka vähän hidas onkin ;).

- tinke-80
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Kaipa täällä on miestä jonkun hieman puolustettavakin.

Parantaa peli peliltä. Se näkyy jo nyt. Laakkosen siirryttyä vierelle, uskon pisteitäkin tulevan jatkossa enempi. White on tuntunut tähän saakka kaivanneen juonikasta ja taitavaa pelaajaa vierelleen. Murphy on toki taitava, mutta aika perinteisen pohjoisamerikkalainen: pelaa yksinkertaisesti ja joskus arvattavastikin.

Whiten liikekään ei ole huonointa mitä liigassa on nähty, kaukana siitä. Ja mies kyllä osaa luistella. Hitaammanpuoleinen mies toki on, sitä ei käy kieltäminen.

Shedden kuitenkin luottaa Whiteen, ja se on jo hyvä merkki sinällään. Nykyään Shed peluuttaa Whitea Murphyn kanssa jo alivoimallakin.

Laakkonen-White-Murphy luonee meille oikeasti hyvän kakkosketjun jatkossa, minun mielestäni.
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Pärde kirjoitti:
Whiten liikekään ei ole huonointa mitä liigassa on nähty, kaukana siitä. Ja mies kyllä osaa luistella. Hitaammanpuoleinen mies toki on, sitä ei käy kieltäminen.

Pärde on kyllä omiensa suhteen positiivisin mies mitä tällä palstalla liikkuu:) Leveän hymyn aiheutti taas tämä kommentti. Iten en ainakaan oo koskaan nähny liigassa noin hidasta kaveria ja eihän se vittu edes yritä luistella, tai no joo 20-30m/vaihto:D About 5x Harkinsiakin hitaampia ja se on aika paljon se.

Enivei, ihailtavaa positiivisuutta!
 

Pununuttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, KalPa, Habs
Valkopetteri

Voi herran pieksut mikä hankinta sattui taas tällekin kaudelle. Olen katsellut kaverin pungertamista kentällä kaikissa kotipeleissä. Luistin kulkee nytkin yhtä olemattomasti kuin ensimäisessä pelissään. Mitään merkkiä pelin paranemisesta ei näy. Kaverin on pakko olla joku Papa-Doughin sukulainen vai miten tämän peliajan ja paikan kakkosessa selittää? Siis lähes täydellinen nolla, joka pudottaa kakkosen tehoja oikein kunnolla. Eetu myytiin Saipaan, oikea myytävä olisi kyllä ollut tämä Pete. ......saisikohan Maddenin vielä tänne vaihdossa tähän Peteen tai Treillen (vai mikä se kaveri oli, joka muutama kausi sitten kävi opettelemassa luistelua täällä)? :)

Toivottavasti olen niin väärässä että...
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
sixtus kirjoitti:
Pärde on kyllä omiensa suhteen positiivisin mies mitä tällä palstalla liikkuu:) Leveän hymyn aiheutti taas tämä kommentti. Iten en ainakaan oo koskaan nähny liigassa noin hidasta kaveria ja eihän se vittu edes yritä luistella, tai no joo 20-30m/vaihto:D About 5x Harkinsiakin hitaampia ja se on aika paljon se.

Enivei, ihailtavaa positiivisuutta!

En usko ensinnäkään tuohon leimaan. Kiitos nyt kuitenkin.

Itse perustan kommenttini niihin Whiten matseihin, jotka olen nähnyt. Toisin sanoen kotipelit ja yksi matsi Ilmalassa. Ja omasta mielestäni White on parantanut koko ajan. Montako peliä olet itse herralta nähnyt?

Ensimmäisissä matseissaan ei mm. ottanut yhtään kontaktia eikä kamppaillut kiekoista, nyt siinäkin on tapahtunut muutosta. Pelituntuma paranee koko ajan, ja kun kuntokin kohoaa, saanee White lisää liikettä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU,MIFK
sixtus kirjoitti:
Iten en ainakaan oo koskaan nähny liigassa noin hidasta kaveria ja eihän se vittu edes yritä luistella, tai no joo 20-30m/vaihto:D About 5x Harkinsiakin hitaampia ja se on aika paljon se.
En kyllä tajua tätä. Ei White mikään pikakiituri ole, mutta ei kaveri kyllä hitainkaan liigakiekkoilija ole. Whiteltä voi edes toivoa näkevänsä spurttia toisin kuin Harkinsilta. Minä luotan kyllä, että White tulee vielä. Odotetaan kuukausi tai pari ja IFK:lla on kova kakkossentteri.
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Pärde kirjoitti:
Itse perustan kommenttini niihin Whiten matseihin, jotka olen nähnyt. Toisin sanoen kotipelit ja yksi matsi Ilmalassa. Ja omasta mielestäni White on parantanut koko ajan. Montako peliä olet itse herralta nähnyt?

Samoihin perusteihin itsekin näkemykseni perustan. En tosin ole nähnyt kuin 2 peliä mieheltä, mutta viimeisin oli viikon takaa lauantailta ja silloin miehen putki ei kyllä liikkunut minnekään=) Mutta katotaan josko mies viel tuosta parantaa, ei varmasti ole vielä lähelläkään omaa huippukuntoaan.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ei voi oikeastaan paljoa moittia useimpien IFK-fanien Whitea kohtaan osoittamaa arvostelua. Lätkäfanit yleensäkin ovat nopeita toimia vaativia ja IFK-fanit vielä pari kertaa vaativampia.

Whiten taustat on jo moneen kertaan kaluttu, joten niihin ei kannattane enää varsinaisesti puuttua. Muuta kuin sillä tavalla, että mies on parikymmentä vuotta pelannut P-Amerikan sarjoja ja niillä systeemeillä. Näihin systeemeihin ei kuulu koko joukkueen yhteinen kesäharjoittelu. Kausi alkaa syyskuussa parin viikon trainig campilla ja sen jälkeen ekat pari-kolme kuukautta otetaan tuntumaa. Kunnossa aletaan olla siten vuoden vaihteen tietämillä. Sen jälkeen siellä saattaa olla vielä puolen vuoden pelit edessä.

Jospa erästä viisasta palstalaista siteeraisin, ja toivoisin samalla näin käyvän myös Whiten kohdalla. Kysymys on siis Josh Holden -syndroomasta, josta Kerho sai lopulta nauttia viime kaudella. Alkukaudesta useimmat fanit olivat toivottamassa miestä pikaiselle paluumatkalla, vaan kuinkas olikaan suu messingillä vuoden vaihteen jälkeen kun mies pääsi vauhtiin.

Em. ja kova luottamukseni Sheddeniin saa minut vielä antamaan Whitelle peliaikaa. Lisäksi edellinen peli oli ensimmäinen uudella koostumuksella Laakkosen kera ja uskon että ketju tulee olemaan kova luu jatkossa.
 

Stigu

Jäsen
fiftyeight kirjoitti:
Whiten taustat on jo moneen kertaan kaluttu, joten niihin ei kannattane enää varsinaisesti puuttua. Muuta kuin sillä tavalla, että mies on parikymmentä vuotta pelannut P-Amerikan sarjoja ja niillä systeemeillä. Näihin systeemeihin ei kuulu koko joukkueen yhteinen kesäharjoittelu. Kausi alkaa syyskuussa parin viikon trainig campilla ja sen jälkeen ekat pari-kolme kuukautta otetaan tuntumaa. Kunnossa aletaan olla siten vuoden vaihteen tietämillä. Sen jälkeen siellä saattaa olla vielä puolen vuoden pelit edessä.
Tätä taustaa vasten tuntuu ihmeellisiltä Whiten omat kommentit haastatteluissa tyyliin " olisin kyllä antanut itselleni jo kenkää". Tästä saa sellaisen käsityksen, että White myöntää itsekkin olevan täysi pettymys tässä vaiheessa, ja ihmettelee jopa pohjoisamerikkalaisen valmentajan pinnaa itsensä suhteen.

Minä sanon, että heivataan kaveri niska-perseotteella ulos niin nopeasti kuin mahdollista. Ja Häppölä mukana-on keikkunut koko kauden TOP 10:ssä miinustilastoissa.

Ja tämä kaikki syvällä kolmen nähdyn ottelun rintaäänellä, joissa kaikissa White näytti juuri uransa lopettaneelta, väsähtäneeltä kanukilta, jonka ei olisi ikinä pitänyt enää kaivaa niitä tylsistyneitä hokkareita kaapin pohjalta.

Ja lupaan, että jos White keväällä äityy edes Harkinsmaiseen vetoon, heivaan itse itseni niskaperseotteella Ilmalaan.
 

Jindebyne

Jäsen
Kyllä Penan pitäisi taas kouluttaa ulostamalla White ja laittamalla uutta matoa katiskaan. Turha tänne oli edes hankkia miestä jolta "joutuu" odottamaan 3-4kk, että pääsee jääkiekkoilija kuntoon ja tekee siinä sivussa pari tehopistettä, HIFK:lla ei yksinkertaisesti ole tällä hetkellä varaa siihen jos halutaan kaksi hyvää tehoihin pystyvää kenttää, niin silloin kummassakin pitää olla myös hyviin tehoihin pystyvä sentteri. Toivottavasti Penalla on tälläinen sentteri faxin päässä.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muistakaa aina miten tärkeää on, että pelaaja on nyt kunnossa syksyn tosipeleissä ja pelaa sitten pleijarit tehoin 0+1 ja -7. Jos itse saisin Narreihin jonkun kanukin, joka pelaa kuivan ja mitättömän runkosarjan mutta takoo pleijareissa niitä tehoja, niin milloin vaan. Tämä runkosarja on ihan vitsi.

Eihän tietenkään mikään lupaa, että White sykkisi pleijareissa, mutta pitää muistaa että tämä syksy on yhtä tärkeä kuin elokuun harkkapelit. Nuori Suomi-meiningillä kaikki pelaa ja kaikki pleijaireihin.


MACK
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös