Raporttia Whiten otteista

  • 141 837
  • 624

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Hyvää kannattaa odottaa ... Joopa joo, siinä kun Zion ja Parsons ovat ryhdistäytyneet tosipeleihin, tämä floppien floppi, free rider White jatkaa tutulla linjallaan, paitsi että aloitusexpertti ei hoida enää edes tätä yhtä hehkutettua osaamistaan silloin kun pitää. Ei missään nimessä enää jääaikaa tälle turhakkeelle muuten kuin pelin jo ratkettua. Ottakoon myllyä vaikka Kudrocin (okei ollaan realistisempia.. Petri Kokon kanssa), jospa vaikka heräisi koomastaan tai vaipuisi siihen lopullisesti.

Toivottavasti sana kiirii P-Ameriikkaan tästä perseilystä, jota tämä selkärangaton surffailija on täällä sikäläisittäin "mutasarjassa" esittänyt.
 

Carlos

Jäsen
WPK kirjoitti:
Hyvää kannattaa odottaa ... Joopa joo, siinä kun Zion ja Parsons ovat ryhdistäytyneet tosipeleihin, tämä floppien floppi, free rider White jatkaa tutulla linjallaan, paitsi että aloitusexpertti ei hoida enää edes tätä yhtä hehkutettua osaamistaan silloin kun pitää.

Täällä unohdetaan taas ihan tyystin se tärkein asia: Peterf the White on edelleen ihan maaginen treeneissä kiekon kanssa laidan vieressä. Kuka vielä on sitä mieltä että kaveri on hyödytön??? Hä?
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
WPK kirjoitti:
. Ottakoon myllyä vaikka Kudrocin (okei ollaan realistisempia.. Petri Kokon kanssa), jospa vaikka heräisi koomastaan tai vaipuisi siihen lopullisesti.

Itsehän sanoit, että ollaan realistisiä, joten kuittaan, että Petro Kokko on aivan liian kova sälli Peterille. Peter voisi harjoittaa jossain kähinässä varjonyrkkeilyä itsensä kanssa ja toivotaan katsomossa ettei tyrmää itseään ja saa siten pelirangaistusta ja sakkoja HIFK:lle.
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ultrar kirjoitti:
Peter voisi harjoittaa jossain kähinässä varjonyrkkeilyä itsensä kanssa ja toivotaan katsomossa ettei tyrmää itseään ja saa siten pelirangaistusta ja sakkoja HIFK:lle.

Aineksia uudeksi sarjakuvaksi?

Peter White: "Mies joka luistelee (tai lyö) varjoaankin hitaammin"
 

IFK_Helsinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, SaPKo ja Raine Hartus
White on sysipaska!

Niin kaikki muut ulkomaalaisemme ovat pystyneet nostamaan tasoaan pleijareissa paitsi Mr. White.

Parsons on jopa aloittanutkin paremmin kun tämä aloituskehän ihmeenä pidetty Peter-poika...

Surkein hankinta mitä on koskaan nähty...Miehellä eniten kokemusta mutta kaikessa muussa ajaakin koko jengi sitten ohi.
 

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
12.10.2005, 00:37
lintu kirjoitti:
Kyllä Whitessa on potentiaalia, ainakin minä näen sen selvästi. Sanoin ennen ekaa peliä, että jouluun on annettava aikaa ja että sen jälkeen varmasti kulkee. Mä olen yleensä ollut ensimmäisten joukossa tuomitsemassa pelaajia flopeiksi, mutta nyt en sitä tee sillä White tulee aivan varmasti näpäyttämään monia sormille ennenaikaisesta dumaamisesta.

Olen aivan varma, että White on kevätkaudella liigan parhaita pelaajia. Jos olen väärässä niin nostakaa tämä viesti ylös ja pelleilkää niin paljon kuin haluatte. Mutta aivan yhtä varmasti nostan tämän ketjun ylös keväällä ja naureskelen näiden vinkujien viesteille jos olen oikeassa.
Tämä ei ole minkäänlaista provoa.
Jos sivutetaan se seikka että White on vähän, korostan vähän nostanut tasoaan koska rooli on vaihtunut. White ei missään nimessä ole ollut liigan parhaita pelaajia, eikä siitä pääse yli tai ali.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Arttu#29 kirjoitti:
12.10.2005, 00:37

Tämä ei ole minkäänlaista provoa.
Jos sivutetaan se seikka että White on vähän, korostan vähän nostanut tasoaan koska rooli on vaihtunut. White ei missään nimessä ole ollut liigan parhaita pelaajia, eikä siitä pääse yli tai ali.

Ei mitään, pystyn kyllä myöntämään ettei Whitesta ollut pisteidentekijäksi vaan mies ei kertakaikkiaan koskaan päässyt sille tasolle mitä oli aiemmin esittänyt. Mikä se syy on, sitä en tiedä. Toivottavasti pystyy kuitenkin auttamaan joukkuetta vielä, sillä kyllä minä kannustan jokaikistä pelaajaa joka IFK-paitaa yllään kantaa.

Kyllä White jengille vielä paljon pystyy antamaan, ei ehkä samalla tavalla kuin mitä odotettiin mutta toivottavasti jollain tasolla.
 

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
lintu kirjoitti:
Kyllä White jengille vielä paljon pystyy antamaan, ei ehkä samalla tavalla kuin mitä odotettiin mutta toivottavasti jollain tasolla.

Mutta millä tavalla? Kaveri ei tee maaleja, ei syötä maaleja, ei taklaa, ei karvaa, välttelee kontakteja..

Aloituksia kai jotenki hoitaa mutta muuten kiekon saadessan sysää sen heti pois ja surffailee loppuvaihdon yössä ja painuu penkille.. a-junnukin esittäisi kovempaa asennetta..
 

IFK_Helsinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, SaPKo ja Raine Hartus
Mutta millä tavalla? Kaveri ei tee maaleja, ei syötä maaleja, ei taklaa, ei karvaa, välttelee kontakteja..

Aloituksia kai jotenki hoitaa mutta muuten kiekon saadessan sysää sen heti pois ja surffailee loppuvaihdon yössä ja painuu penkille.. a-junnukin esittäisi kovempaa asennetta..

No niinpä!
No jos joku tahtoo vielä nähdä Whitessa jotain potentiaalia niin nähköön mutta sääliksi käy semmoisia ihmisiä, siis oikeasti...
 

phoney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK_Helsinki kirjoitti:
No niinpä!
No jos joku tahtoo vielä nähdä Whitessa jotain potentiaalia niin nähköön mutta sääliksi käy semmoisia ihmisiä, siis oikeasti...

mä en näe whitessa mitään erityistä potentiaalia, mutta tonttinsa se hoitaa mun mielestä ihan kelvollisesti.

kun white luistelee kentälle ei tartte pelätä, että se heittäis kiekon vastustajan hyökkääjälle läpiajoon, joskaan en odota sen vääntävän voittomaaliakaan.

se on nelosketjun sena ja sen +/- tilasto on pleijaressa nolla. riittää mulle.

parempi, että sitä hommaa hoitaa kokenut kaveri kuin kokematon. nää matsit ei oo niitä missä ajetaan uusia kavereita sisään.

täysin eri asia on spekuloida olisiko joku toinen ulkkari suurempi vahvistus joukkueelle. aivan varmasti olisi. mutta nyt meillä on peterwhite ja on parempi, että on, kuin että ei ole.
 
Viimeksi muokattu:

Stigu

Jäsen
phoney kirjoitti:
kun white luistelee kentälle ei tarttee pelätä, että se heittäis kiekon vastustajan hyökkääjälle läpiajoon, joskaan en odota sen vääntävän voittomaaliakaan.
....
mutta nyt meillä on peterwhite ja on parempi, että on, kuin että ei ole.
Eri mieltä. Ei Petteri-paran kentälläolon kriteeri voi eikä saa olla se, ettei se syötä vastapuolen pelaajaa läpiajoon. Petteri ei yksinkertaisesti pysty antamaan mitään joukkueelleen syöttöjen, taklausten, screenien ja blokkausten, maalien, liikkumisen ym. muodossa. Ainoa, mitä Petterillä on, on kokemusta, mutta kokemusta pitäisi pystyä hyödyntämään noissa em. ominaisuuksissa.

Ja play-offseissa nimenomaan ratkaisevat usein ne ns. rivimiehet, jotka harvemmin runkkarissa loistavat- esimerkkinä vaikkapa Turo. Maalienkaan ei tarvitse olla kauniita- ja harvemmin ne sitä ovat, kunhan joku ne tekee. Siinä mielessä olisi sitä parempi, mitä enemmän meillä olisi nimenomaan noiden räkämaalien tekijöitä. Itse en ainakaan odota Petteriltä play-offseissa muuta, kuin että hän poistuisi jäältä mahd. pian vaihtoaitioon.
 

MaV

Jäsen
Stigu kirjoitti:
Eri mieltä. Ei Petteri-paran kentälläolon kriteeri voi eikä saa olla se, ettei se syötä vastapuolen pelaajaa läpiajoon.

Siitä, saako tuo olla kentälläolon kriteeri voi tietysti jokainen tehdä omat päätelmänsä, mutta todellisuudessa tilanne taitaa olla aikalailla tuollainen kuin nimim. phoney kuvasi.

Kuitunenhan mainitsi jussaoin vaiheessa Whitestä, että hän on "turvallinen" vaihtoehto ja energisten laiturien kanssa voisi olla ihan toimivakin pelaaja. Periaateessa tuo turvallisuus kyllä pitää jossain määrin paikkansa, sillä Whitelle ei tule tällaisia todellisia blackout-hetkiä juurikaan. Tietysti ne hitaus ja kankeus eivät auta omassa päässä, jossa hän jää vastustajasta usein jälkeen, mutta silti, kun pysyy kiekon ja maalin välissä ja heittelee niitä rystypurkuja sellaisiin paikkoihin, jossa vastustajia ei ole, niin täysin yllättävät tilauudet jäävät syntymättä vastustajalle. Nyt White pelaa juuri edellä mainittujen energisten karvaajien kanssa, jolloin hyökkäyspäässä laiturit pelaavat usein syvällä ja usein myös pakki nousee laitaa pitkin jopa lähelle kulmaa. Tälloin White on usein (useita kertoja pelissä) ottamsaa puolustajan jättämän paikan viivalta. Omiin päin mentäessä White ei yleensä ehdi kiekollisen hyökkäyksen käynnistäjän mukaan, mutta luistelee kuitenkin kiinni takamiehen jättäen hyökkäyksen kärjet puolustajille. Luulisin, että valmennus tarkoittaa näitä asioita tuolla varmalla pelaamisella.

Onko White hyvä "vahvistus"? (Turha termi kokonaisuudessaan mielestäni, mutta ei nyt mennä siihen) Ei tietenkään, eikä varsinkaan sellainen pelaaja, kuin mitä haettiin (Sheddenin "Salmelaisen ruokkija"). Onko parempi, että White pelaa kuin se, että hän olisi katsomossa? Tämäkin on aika selvä, kyllä White nyt kuitenkin on kokonaisuuden kannalta suurimmassa osassa tilanteita paljon parempi vaihtoehto kuin esim. Heikki Laine. Valmennus rakentaa kokoonpanon niistä miehistä joita löytyy, ja silloin Whiten rooli on tässä joukkueessa aika selvä.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
phoney kirjoitti:
se on nelosketjun sena ja sen +/- tilasto on pleijaressa nolla. riittää mulle.
Eipäs ole, vaan -1.

Peter auttaa kyllä joukkuetta aloituksissa ja on hyvä pukukoppipelaaja, mikä on erityisen tärkeää pleijareissa. Ei Peter sentään niin mahdottoman suuri riski joukkueemme puolustukselle ole ja nelosketjun rooli sopii hänelle tällä hetkellä parhaiten. Kuitenkaan White ei tee niin paljon asioita joukkueen eteen pelillisesti kuin olisi tarpeen. Hän on tätä nykyä aika huono ja hidas syöttämään, ei taklaa juuri yhtään, on hidas ja joutuu koukkimaan ja estämään vastustajaa ajoittain.

Vaikka mies hoitaakin aloitukset hyvin ja on hoitanut oman tonttinsa runkosarjassa nähtyyn tasoonsa nähden ihan OK, itse ongelma, eli se, että mies ei vain nykytasollaan ole pelillisiltä avuiltaan liigatasoinen pelaaja kuin ajoittain, ei ole poistunut mihinkään. Jos White ei olisi niin hyvä aloittaja kuin on, hän tuskin tässä joukkueessa pelaisi. No, näillä mennään.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvän käsityksen itse kunkin pelaajan pelaamisesta saa seuraamalla tämän pelaajan tekemisiä herkeämättä riippumatta siitä missä kiekko tai varsinainen pelitilanne sillä hetkellä on. Peter White pelaa aika usein pelin varsinaisen polttopisteen ulkopuolella tavalla, joka saattaa näyttää haluttomalta surffailulta, mutta kiinnittäkääpä huomiota miehen sijoittumiseen ja pelin lukuun. Tuota sijoittumista ja pelikäsitystä voi sitten verrata vaikka Heikki Laineen vastaavaan. Ehdottomasti täyttää minusta paikkansa nelosen sentterinä siinä missä vaikkapa Toni Sihvonen maajoukkueessa.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Snakster kirjoitti:
Tuota sijoittumista ja pelikäsitystä voi sitten verrata vaikka Heikki Laineen vastaavaan.
Heikki Laineen pelikäsitys on tosiaankin varmaankin HIFK:n huonoin. Laine tuo hyvin energiaa peliin aina astuessaan jäälle, mutta kiekollisestihan mies ei saa yhtikäs mitään aikaan, sen verran päämäärätöntä ajelua miehen peli on. Mutta kukin pelaa omilla aseillaan ja joskus Hesustakin tarvitaan.

White osaa kieltämättä pelin lukemisen ja sijoittumisen, mikä on toki ensiarvoisen tärkeää, miehen tilannenopeuden ja -kovuuden puutteen huomioon ottaen. Jos Whiten pelikäsitys olisi Laineen tasolla, hänet olisi jo kauan sitten ulostettu joukkueesta. Mutta jos White jatkaa näin, miten nyt on pleijareissa pelannut, saa hän ainakin minulta ihan puhtaat paperit. En edelleenkään pidä Whiteä erityisen tärkeänä osana joukkuetta (kokemuksesta huolimatta), mutta eipä miehestä tosiaankaan nykyisessä roolissaan haittaakaan joukkueelle ole.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Snakster kirjoitti:
Ehdottomasti täyttää minusta paikkansa nelosen sentterinä siinä missä vaikkapa Toni Sihvonen maajoukkueessa.

Kuten jo aiemmin olen sanonut, näen Whiten roolin nyt vähän sellaisena tonisihvosmaisena, rikkovana nelosketjun sentterinä joka hoitaa aloituksia ja pystyy jäädyttämään peliä. Ei Soosinkaan peli koskaan mitään näyttävää ole ollut, mutta aivan loistava pelaaja kyseessä. En väitä että pelaajat ovat samantasoisia, mutta rooli on nyt hieman samanlainen.

Ei, White ei ole pistenikkari ja hän ei ole sitä mitä haettiin. Mutta hän on meillä nyt siellä ja pelaa aivan hyvin omaa rooliaan. Itse olen sellainen, että mulla on ihan sama missä roolissa kuka pelaa kunhan homma toimii. Mulle olisi aivan sama jos ykkösketju olisi Lostedt-Lindfors-Kautonen ja nelonen Caloun-Bednar-Kuhta kunhan homma toimisi. Ihan sama mihin rooliin joku on hankittu jos joku muu hoita seb roolin ja itselle löytyy toinen. Ei mua haittaa yhtään että White pelaa nelosessa ja Hauhtonen ykkösessä, toisinpäin. Älkää siis ajatelko sitä mihin rooliin kuka on hankittu, katsokaa sitä kokonaisuutta nyt ja miten se toimii.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Joissain viesteissä aika hupaisia perusteita, miksi White ansaitsee peliaikansa, makunsa kullakin. Kyllä Porthen omassa joukkueessani ottaisi ehdottomasti Peteriltä pelipaikan, eikä siinä tarvitsisi edes miettiä. Tilastot pleijareista ovat Whiten kohdalla heikohkot ja peliesitys vielä huonompi, mutta näinhän se menee, toiset pitävät tyttärestä ja toiset isoäidistä (jotain tuohon suuntaan ainakin).

Toivottavasti tässä vielä kävisi niin, kun jonkun pelaajan oikein perusteellisesti haukkuu, niin se iskee sen voittomaalin. Onneksi meillä ei pysty ensi kaudella olemaan yhtä surkeaa miestä, siihen ei pysty edes Pentti.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On 1 tapa, jolla Whiten olemassaolo joukkueessa voidaan kauden jälkeen jollain lailla perustella: 1. HIFK voittaa mestaruuden, jolloin on ihan turha spekuloida ketä joukkueessa olisi pitänyt pelata.

IFK antaa lähes kaikille muille joukkueille niin paljon tasoitusta ulkomaalaishankinnoissa, että IFK:n menestys runkosarjassa on suorastaan ihme. Pudotuspeleissä Zion ja Parsons ovat nostaneet profiiliaan, mutta täyttävätkö sittenkään kriteereitä ulkomaalaisvahvistus. Zionissa voisi olla potentiaalia tulevaisuuttakin ajatellen, mutta on riski. Schanbel on IFK:n näköinen mies ja mielellään IFK:ssa näkisin jatkossakin.

Ketju käsittelee Whitea, joten palataan siihen. Whitesta piti tulla IFK:n 1-2 ketjun pisteitä tekevä sentteri. Saipaa vastaan IFK:lla ei ollut ykkössentteriä lainkaan, kun Hauhtonen ei ole pystynyt palaamaan parhaalle tasolleen. Meillä olisi hieman erinäköinen tilanne hyökkäyksessä tällä hetkellä, jos meillä olisi heittää kehiin sen tasoinen sentteri, joka Whiten hintalapulla pitäisi saada. Nyt voimme vain toivoa ihmettä, että White HPK:ta vastaan tai finaalissa tekisi sen yhden maalin, jolla se yksi peli voitettaisiin. Silloin olisin jo enemmän kuin tyytyväinen.

"White hoitaa hommansa nelosketjussa hyvin" Kun Peter olisi yhden pelin poissa niin nähtäisiin, että menettäisimmekö yhtään mitään.

Tälläisiä ulkomaalaisvahvistuksia, kun täällä katsellaan niin joku kehtaa vielä sanoa, että ei me voida Jan Calounia tänne ottaa, kun se ottas filmaamisesta liikaa kymppejä. Voi helevetin helevetti. Jos minä saisin Calounin tasoisen pelaajan joukkueeseeni, niin lukitsisin sen kettingillä kaukalon laitaan kiinni. Pudotuspeleissä SM-liigassa filmaamisen ohessa 40 peliä ja 54 pinnaa.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ultrar kirjoitti:
Joissain viesteissä aika hupaisia perusteita, miksi White ansaitsee peliaikansa, makunsa kullakin. Kyllä Porthen omassa joukkueessani ottaisi ehdottomasti Peteriltä pelipaikan, eikä siinä tarvitsisi edes miettiä. Tilastot pleijareista ovat Whiten kohdalla heikohkot ja peliesitys vielä huonompi, mutta näinhän se menee, toiset pitävät tyttärestä ja toiset isoäidistä (jotain tuohon suuntaan ainakin).

Whitehan ei Porthenilta vie pelipaikkaa vaan ketju on Fagu-White-Porthen. Nyt on hyvä kokonaisuus joten mitä sitä vaihtamaan? Totuushan kuitenkin on, että White on näistä hyökkäyspäässä paras pelaaja vaikka uskomattomalta tuntuu. Siellä ei ole nyt rosterin ulkopuolella ketään Whitea pätevämpää joka jää ilman peliaikaa.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
lintu kirjoitti:
Fagu-White-Porthen. Nyt on hyvä kokonaisuus joten mitä sitä vaihtamaan? Totuushan kuitenkin on, että White on näistä hyökkäyspäässä paras pelaaja vaikka uskomattomalta tuntuu. Siellä ei ole nyt rosterin ulkopuolella ketään Whitea pätevämpää joka jää ilman peliaikaa.

Itse lopetan tämän tähän, yksityisesti voin tarvittaessa kommentoida, mutta tuo on ihan höpö höpö osastoa, eikä se vaikka, joku sanoo sitä totuudeksi, tee siitä totuutta. Whiten arvo hyökkäyspäässä on täysi nolla, jos et usko, niin kysy joltain, joka ymmärtää oikeasti lätkää. Itse olen jo varmistanut kysymällä ja se on faktaa. Annetaan nyt miehen surffailla loppukausi ja haukutaan sitten taas paskaksi.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Pasi Salonen on yksi sellainen pätevä hyökkääjä, joka jää Whiten takia vähälle peliajalle. Pasille soisi enemmän luottoa, kun kaverilla on sentään kiekollista osaamista, hyvää liikettä ja nuoruuden intoa.
 
WPK kirjoitti:
Pasi Salonen on yksi sellainen pätevä hyökkääjä, joka jää Whiten takia vähälle peliajalle. Pasille soisi enemmän luottoa, kun kaverilla on sentään kiekollista osaamista, hyvää liikettä ja nuoruuden intoa.

Ja saataisiin hieman parempi kuva Salosen taidoista. Taasko Pena penailee yhden lahjakkaimmista HIFK-junnuista muualle? Jos näin teet, anteeksi et saa.

Mun puolesta White voisi pelata samassa roolissa kuin nyt, mutta jos ei ole aloitusta, ei tarvitsisi mennä kentälle.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
punasydän kirjoitti:
Ja saataisiin hieman parempi kuva Salosen taidoista. Taasko Pena penailee yhden lahjakkaimmista HIFK-junnuista muualle? Jos näin teet, anteeksi et saa.

Penahan se päättää kuka saa peliaikaa.

Whiten meneminen Salosen edelle on kyllä käsittämätöntä, Sheddenin näkö- ja hahmottamiskyky on jostain syystä täysin sumentunut. Kuten ehkä 0,1 %:lla faneista. Alkaa vähitellen kyllästyttämään nämä nyt jo puoli vuotta jatkuneet selittelyt jotka toistavat samaa kaavaa "White tulee olemaan tärkeä pelaaja pleijareissa" "Ratkaisee 5. finaalin jatkoajalla" "On petrannut huomattavasti" "Paras peli so far" "Liike jo ihan eri tasolla" "Omassa roolissaan hyvä" jne. jne.
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Barry tulee: oletko valmis?

SaiPa-sarjassa oli jo havaittavissa, että "Barry" White saisi hieman vauhtia. Oliko kysymyksessä aistiharha vai oliko kauan sitten tilattu propelli saatu asennetuksi. Kertokaa ihmeessä, miksi vaikutti siltä, että aika-ajoin Barry otti jopa spurtteja?
 

IFK_Helsinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, SaPKo ja Raine Hartus
se on nelosketjun sena ja sen +/- tilasto on pleijaressa nolla. riittää mulle.

Minä taas olen hiukan vaativampi. Kyseessä on ulkkari, mies joka tietääkseni hankittiin "pikkusen" eri rooliin kun nelosketjun sentteri, joka täyttää oman tonttinsa!
Vai väitättekö että Pena/Sheds osti Whiten alkuperäissuunnitelman mukaan nelosen senaks, joka pelaa +/-0?!

Jos ajatellaan sitä miksi Mr. White tänne alunperin hankittiin on White yksi kaikkien aikojen epäonnistuneimmista Ulkomaalaishankinnoista!

Mutta sille nyt ei enää mahda mitään...HIFK pelaa välierissä ja se riittää tässä vaiheessa minulle...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös