PJ kirjoitti:On se kyllä hidas. Ei siitä paljon nopeampaa saakkaan, mutta jotenkin se vaan on mun silmään näyttänyt pelimieheltä. Ehkä kannattaisi kattoa vielä joulutaukoon, kun ilmasto alkaa nyt olla tutumpi.
Tähän mäkin kallistun. White on tuskin ikinä ollutkaan nopeampi kuin tällä hetkellä jäällä. Näin siis mitä muistan kaverin pelejä muinoin nähneen. Pelaamisen erikoinen flegmaattisuus johtuu luultavasti kaverin halusta kuntoutua täyteen iskuun terveenä eli välttää loukkaantumisia. White ei ikinä ole ollut loukkaantunut isosti uransa aikana - eräänlainen teräsmies siis. Kun White katsoo fysiikkansa riittävän rohkeampiin vetoihin liikkeen kannalta (esim.mennä tilaan jossa joutuu mahdollisesti yliajetuksi, mutta mahdollisuus passata kaverille tyhjiin on erinomainen), tulos alkaa olla toista luokkaa. Whiten pelin avain on oikeaan paikkaan sijoittuminen oikeaan aikaan ja tässä suhteessa pienet asiat fysiikassa tuo isoja muutoksia peliin. Mitä mä tunnen ihmisen fysiikkaa, niin ei varmasti ole White läheskään 100% kunnossa fyysisesti, jos oli harjoittelematta ennen HIFK-pestiä. Kyllä mä Tammikuulle antaisin ehdottomasti aikaa ellei olisi Metropolitiin mahdollisuuksia.
Kaveria on muuten kehuttu tunnolliseksi myös puolustuspäässä ja tähän lisättynä tuo pitkäaikaisten loukkaantumisten puuttuminen toistakymmentä vuotta kestänellä peliuralla ja helvetinmoisen pisterohmun statsit, niin en kyllä vielä lähtisi huutelemaan miehen motivaation tai AHL:n paskuuden perään.