Rantojen ammattilainen – kesädokun äänestys

  • 4 213
  • 39

Suosikkisi?

  • Esko ''minä kaiken juon, minä elämäni juon'' Seppänen

    Ääniä: 14 33,3%
  • Aleksi ''minä asunnot juon, minä metsät juon'' Valavuori

    Ääniä: 10 23,8%
  • Susanna ''minä rapulaan, minä humalaan juon'' Indren

    Ääniä: 5 11,9%
  • Antti ''minä duurissa juon, minä mollissa juon'' Holma

    Ääniä: 2 4,8%
  • Cicciolina

    Ääniä: 12 28,6%
  • Joku muu, kuka?

    Ääniä: 7 16,7%

  • Äänestäjiä
    42

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
@petter voi tulla itse selittään, miksi ei ole ehdolla. Ei tämä mikään tinauksen ja rännityksen kisa ole, vaan sairauden myöntäjien kisa.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
No eikö tuo nyt ole aika helvetin kova suoritus? Minulta ei onnistuisi edes parin promillen kännissä.

Onhan tuo, mutta suorituksen arvoa laskee se että tuhannet ihmiset pystyvät samaan. Eihän se ole temppu eikä mikään hypätä lentokoneesta ilman laskuvarjoa, jos koko suomen kansa näyttää esimerkkiä. Se onkin sitten ihan eri juttu että onko kummassakaan järkeä, varsinkaan vapaaehtoisesti.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@petter voi tulla itse selittään, miksi ei ole ehdolla. Ei tämä mikään tinauksen ja rännityksen kisa ole, vaan sairauden myöntäjien kisa.
No kyllähän se himottaa. Hitto viime yönäkin oli pakko tintata aamuun asti että saa kaikki kaljat juotua. Muuten olis tullut aloitettua heti aamusta kun sielu ei saa rauhaa jos kämpässä on viinaa.

Toi petter kahdella teellä on muuten saanut vissiin parikin ilmoitusta, vaikka meitsiä uskoakseni on tarkoitettu. Silloin kun vaihdoin nimimerkkiä niin mietin hetken viitsinkö näin samanlaista ottaa...
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Äänestän helpointa vaihtoehtoa eli Matti Nykästä. Seiska on varmastikin erittäin ylpeä äänestyspäätöksestäni.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kysymys hypoteettiseen uhkakuvaan liittyen: Jos Esko tämän voittaa, niin löytyykö keneltäkään instaa, jonka kautta voi sitten häsätä palkinnon perille? Cicciolinan olisin tavoittanut kirjekyyhkyn avulla.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Noissa piireissä taitaa olla tavallista, että voitetut palkinnot yritetään vaan kaikessa hiljaisuudessa jättää toimittamatta.

Totta. Olisi pitänyt varmaan laittaa äänestysehdoksi tilin luominen affilinkin kautta ja sen jälkeen kuvakaappauksen linkkaaminen sisään laitetusta viihdebetsistä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kumpi Esko Seppänen tässä nyt onkaan vaihtoehtona? Se vasemmistoliittolainen ex-poliitikko vai Viasatin jääkiekkopersoona?

Toki olen jo äänestänyt Matti Nykästä eli sinänsä seppäsasialla ei ole suurta merkitystä minulle.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Vasemmistoliiton ja Viasatin Eskoa yhdistää nimen lisäksi myös liekehtivä intohimo betsailuun.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Äänestän helpointa vaihtoehtoa eli Matti Nykästä. Seiska on varmastikin erittäin ylpeä äänestyspäätöksestäni.
Onko Matti muuta tunnustanut kuin: Ehkä otin, ehkä en? Itse äänestän Timo Jutilaa, juhli sentään maailmanmestaruutta yli 16 vuotta.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Allu diskataan kisasta, koska se on sortunut ja nyt se spämmää instaan juopottelukuvia.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaa-a eipä tossa henki lähde mutta dokaaminen on kivaa. Pussikaljaa otan rannalla niin koitan äänestää itseäni. Eli äänestäkää nimimerkkiä Ollakseni voittoon!
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Pitkän ja raskaan työn jälkeen sain nyt lopulta palkinnon valmiiksi. Sitä voi ihailla täällä

Hieman ennustelin jo Eskon voittoa ja siksi kustomoin sen valmiiksi Eskoa miellyttäväksi, mutta jos nyt jotain radikaalia sattuu lähituntien aikana, niin voin vielä pyyhkiä Betsafen ja Viasatin pois kuvasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös