Rantaloma

  • 2 787
  • 10

puuhis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , LEIJONAT, CCCP
No niin... Nyt paukahtti rantaloma päälle, eli ensikauteen. Ei taas voisi vähempää kiinostaa .... SEE YOU!
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti puuhis
No niin... Nyt paukahtti rantaloma päälle, eli ensikauteen. Ei taas voisi vähempää kiinostaa .... SEE YOU!

Jumankauta, onkohan mulla mennyt jotain ohi? Mä olen menossa vielä ainakin tiistaina matsiin! Joko se alkoi se rantaloma?

Mitä järkeä on tällaisessa ketjuavauksessa? Olisit avautunut vaikka vitutusketjuun, jos noin repii. Omia kai pitäisi kannustaa loppuun asti? Ota dösä Ilmalaan, jos tuntuu noin pahalta.

Noh, kukin tyylillään.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Trancezz
No turhahan tätä on enää kiistääkään. Lainaten alphoksen sanoja: "Enää yksi peli jäljellä."....

Minusta: katsotaan lomasuunnitelmia sitten tiistaina ja avaudutaan sitten, jos syytä on. Kannattaminen on vähän kuin avioliitto, myötä- ja vastoinkäymisissä. Joskus tuntuu tervanjuonnilta, mutta ilmankaan ei ole niin nasta olla. Ja jos positiivisesti ajatellaan, niin tiistaina alkava loma johtanee myös muutoksiin seurassa, jotta voimme odottaa konkreettista muutosta tekemiseen ensikaudelle. Luotetaan ny viäl.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Mä kävin siellä rannalla, mutta siellä ei näkynyt ensimmäistäkään isotissistä blondia bikineissä. Kuka korvaa menetetyn ajan ja nautinnon?

Ettei nyt olisi menneet rantaloma ja hiihtoloma sekaisin?
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti puuhis
No niin... Nyt paukahtti rantaloma päälle, eli ensikauteen. Ei taas voisi vähempää kiinostaa .... SEE YOU!


Todella mahtava ketjun avaus, näitä tuntuu kumpuavan nyt kuin sieniä sateella, yhden narri-pellen avustuksella tosin.

Eiköhän tosiaan pelata kausi ensin loppuun, mennään sitten vasta lomalle. Kyllä se historia voi toistaa itseään tälläkin kertaa, ja hei, kaikki on edelleen omissa käsissä. :-)
 

coolman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, eiköhän mennä tiistaina hallille ja keskivikko aamuna ostaa lippua seuraavaan peliin jaffalaan......tai sitten seuraavaan lentoon Pattajalle muttei ennenkuin pelit on pelattu.
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ei tässä nyt vielä saatana mihinkään lomalle mennä. Tiistaina halli täyteen punaista ja meteliä niin helvetisti. Jos pelissä ei ole mitään nauttimista niin nautitaan nyt ainakin sitten vielä Suomen parhaiden fanien luomasta tunnelmasta.Enkä todellakaan puhu nyt työttömästä Vantaalaisesta maalarista "ystävineen" vaan ihmisistä, joiden sydän on täynnä tulipunaista verta, taistelijan verta. Vaikka tällä kaudella me fanit olemme saaneet kritiikkiäkin (sivarialpo ja purkkapenatukka) olen tosissani. Täysi rähinä päällensä. Atteleppa itee, aatteleppaa omalle kohaalles!


Ugh!
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Mitä? Joko Pentti "Afrikka" Matikainen on alkanut joka keväisen lomautussession, kun täällä lomista puhutaan? Eihän sitä nyt vielä aloitella lomanviettoa, tosin Pentti on nähty Kekkilän kukkamultaosastolla: Onko Pentin huippuscouttaukset kadonneet multasäkkien lomaan, kertovatko multasäkit Pentille ensivuoden huippuvahvistusten nimiä, vai onko Pentti suunittelemassa kevätkyntöjä, jaa mietitäänpä näitä oikkein tarkasti.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kieltämättä hieman tyhjentävä avaus näin kärkeen?
Itse uskon vasta viimeisen pelin jälkeiseen matkusteluun rion rannoille,puhaltelemaan nortin näköisiä kumipatjoja.
Siihen asti loppusummerin soittoon punainen aate päällä 101%:sti.
cool,cool,cool.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös