Rammstein – konemetallia Itä-Berliinistä

  • 185 320
  • 1 249

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ne kyllä väittää että lipun ostajan pitää olla mukana, kun liput ovat nimetty. En tiedä tarkistavatko oikeasti henkkarit
Ei tarkasta. Tämän voi melkein varmuudella luvata.

edit: Tietysti, mikäli näin jostain ihmeen syystä olisi, niin sitten ostajan ja myyjän täytyy vaan marssia samaan aikaan sisälle. Mutta mikään aika maailmassa ei siihen sekoiluun riitä, että niitä alettaisiin tarkastamaan.
 

Kyle

Jäsen
Hmph, unohdin koko jutun. Piti tänään hakea lisäliput, mutta täytyy katsella lähempänä, jos tulee myyntiin vielä. Liput lauantaille Helsinkiin ja myös Müncheniin on, mutta piti tyttärelle napata lippu Helsinkiin myös. Jätänpä tähän avoimeksi mahdollisuuden ostaa kenttäpaikan lipun, jos joku omastaan joutuu jostain syystä luopumaan.

Kannattaa vielä käydä ihan lippu.fi päivittelemässä. 5 min sitten oli sunnuntaille kaikissa kategorioissa vierekkäisiä lippuja, myös permanto ja lauantaillekin saattaa yksittäisiä lippuja ilmestyä.

Itse en saanut lippuja ostoskoriin 10.00-10.30 välillä ollenkaan, mutta noin 10.45 kun sieltä suurin ruuhka alkoi purkautumaan niin pystyi jopa vähän valitsemaan.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ne kyllä väittää että lipun ostajan pitää olla mukana, kun liput ovat nimetty. En tiedä tarkistavatko oikeasti henkkarit
Kerran saa vaihdettua lippuun nimen 10€ hinnalla.

"Mikäli tilaaja ei jostain syystä pääse osallistumaan konserttiin, lipputilaukselle voi maksusta vaihtaa nimen yhden kerran. Nimenvaihto maksaa 10 € / tilaus + toimitusmaksu. Hinta veloitetaan maksukortilta (Visa tai Mastercard) tai MobilePay:llä. Uusi lippu toimitetaan PDF-lippuna (koskee myös mahdollista Fanticket –lippua).

Kaikki nimenvaihdot tulee tehdä lippu.fi:n puhelinpalvelun kautta 0106331075 (ma-la klo 9-19) ja käsitellään ainoastaan alkuperäisen tilaajan pyynnöstä. Nimenvaihtoa varten tarvitaan tilausnumero. Nimenvaihtoja ei käsitellä sähköpostitse. Nimenvaihto tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen tapahtumaa."
 

T-aika

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jääkiekon MM-finaali on muuten sunnuntain keikan kanssa samaan aikaan. Välierät ovat puolestaan lauantaina. Jos Suomi etenee finaaliin, on siinä monilla lipun ostaneilla kiekkofaneilla tiukka valinnan paikka, kun päällekkäisyys käy selville. Suurimmalle osalle tämä valkenee luonnollisesti vasta lähempänä keikkaa.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Itselläkin meni täysin ohi tämä päivä. Jos ei tuossa nyt pääse valitsemaan kentälle tai päätyyn lippuja enää, niin täällä olisi ostaja kahdelle lipulle!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jääkiekon MM-finaali on muuten sunnuntain keikan kanssa samaan aikaan. Välierät ovat puolestaan lauantaina. Jos Suomi etenee finaaliin, on siinä monilla lipun ostaneilla kiekkofaneilla tiukka valinnan paikka, kun päällekkäisyys käy selville. Suurimmalle osalle tämä valkenee luonnollisesti vasta lähempänä keikkaa.
Suomi pelaa finaaleissa vuosittain, Rammstein tulee Suomeen vain joka toinen vuosi. ;)
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Itselläkin meni täysin ohi tämä päivä. Jos ei tuossa nyt pääse valitsemaan kentälle tai päätyyn lippuja enää, niin täällä olisi ostaja kahdelle lipulle!
Lippu.fi:llä on käsittääkseni jonkinlainen virallinen jälleenmyynti palvelu, mihin lipun ostaneet voivat laittaa lippujaan myyntiin mikäli eivät itse paikalle pääse. Sinne ilmestyy aivan varmasti lippuja tarjolle sekä kentälle että katsomoon, joten tuota kanavaa pitäisin silmällä mikäli jäit ilman lippua.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ohhoh menekkiä Euroopassa, monta lisäkeikkaa, mm. Müncheniin 2, eli yhteensä 4 keikkaa siellä. Muut lisäkeikat tuli Berliiniin, Odenseen, Brysseliin ja Wieniin.
 

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
Istumapaikoille tuli otettua seurueelle paikat. Minkähänlaiset tekoviikset tulisi laittaa, että pääsisi ujuttautumaan permannolle. Itse olen viihtynyt parhaiten aina suoraan lavan etupuolella.

Neljäs kerta, kun tämän orkesterin näkee. Kertaakaan ei ole kylmäksi jättänyt !
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jää näköjään ostamatta kun ei voi virikekorttia hyödyntää.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Sunnuntaille liput. Kaveri hoiti lippuja tällä kertaa, päädyttiin erikoisesti siihen kaistaleelle invapaikkojen alapuolelle. Toivottavasti tulee Sonnea eikä Regeniä.
 

Jotasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suomi pelaa finaaleissa vuosittain, Rammstein tulee Suomeen vain joka toinen vuosi. ;)

Näinpä. Ja viime vuonna olin MM-finaalissa paikan päällä (eikä siitä voi enää parantaa vaan "kaikki" on koettu) joten nyt sitten ensimmäistä kertaa ikinä katsomaan Rammsteinia sunnuntaina!
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Suomi pelaa MM-finaalissa niin Rammstein lopettaa pelin viimeisellä minuutilla soitannan ja screeneille ilmestyy matsin loppuhetket. Uskon että produktio tämän handlaa.

Olen tavannut Rammsteinin kahdesti Areenan bäkkärillä. Tillin kanssa tuli jauhettua lätkästä toisella näistä kerroista :)
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Tulitko kysyneeksi suosikkijoukkuetta? ;)
Futiksen puolella bändi taitaa seistä Union Berlinin takana.

Suomi oli voittanut jokunen ilta takaperin Saksan lätkässä -muistaakseni- 5-0. Tästä kuittailin hänelle.

Toisella kertaa pyysin bändiä sainaamaan tämän minulle muistoksi - jonka tekivät hyvin mieluusti. Tilliä nauratti kun kerroin, että (ex-)muija tykkää boksin pinkeistä "Special Memberseistä" kun minä diggailen ennemminkin sen CD-levystä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: DR_J

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Suomi pelaa MM-finaalissa niin Rammstein lopettaa pelin viimeisellä minuutilla soitannan ja screeneille ilmestyy matsin loppuhetket. Uskon että produktio tämän handlaa.
Voisi olla ihan kohtalainen kokemus pienissä nousuissa katsoa loppuratkaisu 50000 muun kanssa ja jatkaa siitä jollain feurfreilla pittiin.
 

PokerJoker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Vilnaan tuli hankittua liput eli kiertueen avauskeikalle. Täytyy toivoa, että settilistaan tulisi jonkun verran muutoksia tämän kesän settilistasta, Pohjois-Amerikan kiertueella on ainakin vedetty samalla listalla pitkälti. No, Tallinnan keikka ja settilista oli varsin timanttinen niin eipä se hirveästi haittaisi, jos näkisin saman setin uudestaan. Etenkin se show oli varsin mykistävä paikoitellen, meni pari kertaa iho kananlihalle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: F#21

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Vilnaan tuli hankittua liput eli kiertueen avauskeikalle. Täytyy toivoa, että settilistaan tulisi jonkun verran muutoksia tämän kesän settilistasta, Pohjois-Amerikan kiertueella on ainakin vedetty samalla listalla pitkälti. No, Tallinnan keikka ja settilista oli varsin timanttinen niin eipä se hirveästi haittaisi, jos näkisin saman setin uudestaan. Etenkin se show oli varsin mykistävä paikoitellen, meni pari kertaa iho kananlihalle.

Itse toivoisin Dicke titten ja Angstia mukaan settilistaan. Dicke titten taitaa olla spotifyssa tällä hetkellä Rammsteinin kuunnelluin biisi, joten yllätyn jos ei pieniä muutoksia ole tullut Tallinnan keikasta. Tosin katsoessani mistä biiseistä olisin valmis luopumaan, niin en kyllä perkele keksinyt. Pikemminkin tuli vain mieleen enemmän lisättävää vanhoilta albumeilta.
 

Paridae

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJD
Eikö Tallinnan keikka ja muutenkin edellinen tynkäkiertue ollut koronan takia siirrettyjä menoja, eli periaatteessa vanhaa settiä, johon vain poikkeustilanteessa ehti ilmestyä uusi albumi mukaan sekaan.
Nyt tuleva kiertue sitten virallinen albumikiertue, eli ainakin täällä odotetaan kokonaan uutta showta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Zeic

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Itselläkin meni täysin ohi tämä päivä. Jos ei tuossa nyt pääse valitsemaan kentälle tai päätyyn lippuja enää, niin täällä olisi ostaja kahdelle lipulle!

Laitetaan nyt vielä kerran tänne, että saa tarjota lippuja kentälle, jos jollain sattuisi jäämään käyttämättä!

Lippu.fi:n fanSalessa hakuagentti jo päällä, jonne saattaa tietenkin tulla lippuja myyntiin, mutta laitetaan kaikki verkot vesille! Facebookin lipunmyyntiryhmiin en luota.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.



Aika helvetin komea tuore video jälleen Rammsteinilta. Adieu on mulle erittäin henkilökohtainen biisi, kun Rammsteinia fanittanut velipoikani menehtyi äkillisesti kesällä, ja sen myötä tuli otettua vähän etäiseksi jäänyt uusin levy tarkempaan soittoon. Adieu sieltä nousi sanojensa ja melodiansa kautta lopulta esiin.

Biisi kertoo viimeisistä hyvästeistä. Ihmeitä ei tapahdu, vaan jokaisen on kuljettava viimeinen matka yksin. Hyvästit, aika kanssasi oli kaunista.

Tosiaan osui muutama kuukautta sitten aika vahvasti, ja osuu se toki vieläkin. Hieno melodia ja sanat ovat karuudestaan huolimatta kauniit.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hieno video ja sanat biisin taustalla, mutta biisi ei iskenyt sitten niin yhtään.
 

Yellow Jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Menee vähän offtopiciksi ja toivottavasti kukaan ei tästä mieltään pahoita.. Mutta Till ottanut koko selän kokoisen ankerias tatuoinnin.

Hirveän näköinen tekele omasta mielestäni, ja jotenkin outoa, että 60- vuotias mies yht äkkiä tuollaisen ottaa. No outohan Till on aina hyvällä tavalla ollut, mutta tätä tempausta kyllä itse oudoksun.

Mutta ei siinä. Jokainenhan saa tehdä mitä itse parhaaksi näkee.
 

Spire

Jäsen
Menee vähän offtopiciksi ja toivottavasti kukaan ei tästä mieltään pahoita.. Mutta Till ottanut koko selän kokoisen ankerias tatuoinnin.

Hirveän näköinen tekele omasta mielestäni, ja jotenkin outoa, että 60- vuotias mies yht äkkiä tuollaisen ottaa. No outohan Till on aina hyvällä tavalla ollut, mutta tätä tempausta kyllä itse oudoksun.

Mutta ei siinä. Jokainenhan saa tehdä mitä itse parhaaksi näkee.
Pakko oli katsoa nyt kun asiasta tuli puhe ja aivan hirveähän tuo on. Mutta ei siinä, en olekaan mikään tatuointien suurin ystävä vaikka kieltämättä osalle ne sopivatkin. Kai noilla ankerioilla on sitten syvempikin merkitys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös