Viestin lähetti ozo
Onnittelut teille kaikille muille oman lipunsa saanneille. Olen tosi kade, saatana!
Viestin lähetti Pressiboxi
Nou hätä. Kesäksi on suunnitteilla lisää keikkoja Suomeen. Näin pikkulinnut kovasti visertävät.
Viestin lähetti Köpi
Mitämitämitä, tarkoittaako tämä taas että on järjestettävä töistä Ruisrock-vkl vapaaksi?
Viestin lähetti Ted Raikas
Varmasti tulee olemaan mielenkiintoinen konsertti. Itse en Rammsteinin uutukaislevystä osaa oikein sanoa, että mitä mieltä tasan tarkalleen. Muutama todella napakka biisi kyllä mahtuu mukaan ja näistä ehkä mainitsemisen arvoisin on tämä Los. Kyseinen kappale tosiaan yllätti minut housut kintussa, ollen todella tuore ja vahva vetäisy. Akustinen sopii yllättävän hyvin bändin repertuaariin ja Lindemannin karheaan laulantaan. Upea kappale kaiken kaikkiaan ja parhaasta päästä Rammsteinia mitä olen kuullut.
En sitten tiedä, mutta kokonaisuudessaan tuntuu siltä että Reise Reise tuli ja meni melko pienellä huomiolla. Ainakaan siitä ei tunnuta Mutterin tavoin puhuttavan niin pitkään ja hartaasti. Ehkei hakemistaan muutoksista huolimatta Rammsteinin pojat kykene enää tarjoamaan ihan niin uutta ja ihmeellistä yleisölle. Ei tuo sinänsä ihmeellistä olisikaan, kova tie kuljettavana tuolla linjalla millä menevät. Noh, mene ja tiedä. Kenties tuo keikka muuttaa asioita sensuchteen.
Muutama todella napakka biisi kyllä mahtuu mukaan ja näistä ehkä mainitsemisen arvoisin on tämä Los. Kyseinen kappale tosiaan yllätti minut housut kintussa, ollen todella tuore ja vahva vetäisy.
Ja Los todellakin on yksi Reise, Reisen helmistä.
Makuasioita, makuasioita hyvä kannibaali. Pitäisihän sinun nyt tietää.Viestin lähetti Cannibal
Oletteko seonneet, vai oliko tämä vitsi? Kyseessä on ehkä kaikkien aikojen paskin Rammsteinin biisi.
En ihan jyrkällä kannalla mutta muuten Cannibalin kanssa samaa mieltä. Reise, Reiselta voisi tuon Losin lisäksi jättää soittamatta ainakin Dalai Lama, Moskau, ja Ohne Dichin. Kyllähän nyt helvetti Engelkin pitäisi keikkasetissä olla. Muuten tuo Reise, Reise on ihan kelpo levy, vaikkei Sehnsuchtille pärjääkään.Viestin lähetti Cannibal
Oletteko seonneet, vai oliko tämä vitsi? Kyseessä on ehkä kaikkien aikojen paskin Rammsteinin biisi. En ole tuollaista paskaa kuullut aikoihin.
Viestin lähetti Cannibal
Oletteko seonneet, vai oliko tämä vitsi? Kyseessä on ehkä kaikkien aikojen paskin Rammsteinin biisi. En ole tuollaista paskaa kuullut aikoihin.
Viestin lähetti Nikke
En ihan jyrkällä kannalla mutta muuten Cannibalin kanssa samaa mieltä. Reise, Reiselta voisi tuon Losin lisäksi jättää soittamatta ainakin Dalai Lama,
Viestin lähetti Nikke
Reise, Reiselta voisi tuon Losin lisäksi jättää soittamatta ainakin Dalai Lama, Moskau, ja Ohne Dichin.
Omasta mielestäni Los on vallan erinomainen biisi. Hyvä melodia ja erottuu mukavasti erilaisuudellaan.
Viestin lähetti Cannibal
Nyt kertokaa: MIKÄ MELODIA? Eihän siinä ole mitään melodiaa! Se rämpyttää kitaraa läpi biisin ja Till mörisee siihen sekaan. Erilaisuudellaan se kyllä erottuu...
Viestin lähetti Cosmo
No, motiivit myös diggailuun ovat kaikilla toki erilaiset. Mulle Rammstein on yhtä kuin huikeeta mättöä nyrkit pystyssä ja kulmakarvat liekeissä, joten tällaiset "erilaiset kokeilut" ei paljoa sykäytä. Sanoistakaan ymmärrä juuri yhtään mitään. Jos tämä biisi tulee keskiviikkona, niin mä lähen sillä aikaa vaikka paskalla käymään, tai vetämään parit minttushotit.
No onneksi en ole Rammstein-fani, joten voin sanoa sen ihan rauhassa.Viestin lähetti Cosmo
Tuntuu hassulta, jos Rammstein-fani julistaa tämän Losin uuden levyn parhaaksi biisiksi.
Viestin lähetti vintsukka
Sanotaan mitä sanotaan mutta kyllä minusta Reise, Reise yhden Mutterin pesee, vaikka ei ylläkään Sehnsuchtin loistavuuden tasolle. Miksi sitä Mutteria aina hehkutetaan? Mielestäni se on Rammsteinin tuotoksista toistaiseksi vähiten hyvä, vaikka todella hyvä levy onkin. Kilpailu vain on niin kovaa.
Ja Los todellakin on yksi Reise, Reisen helmistä.