Osaa etsiä sen väylän toimittaa maalille eikä aina lauo täysiä.
Kyllä, ja vielä kun alkaisi röyhkeämmin yrittämään sitä omaa osumaa, eikä aina antaisi vieruskaverilla kiekkoa.Määttä on kyllä noussut joukkueen ykköspakiksi tällä kaudella. Toivottavasti tämä taso on pysyvä.
Ehkä tunnistaa oman rajallisuutensa maalintekijänä. Mutta eipä niitä koskaan tule, jos ei yritäkkään.Kyllä, ja vielä kun alkaisi röyhkeämmin yrittämään sitä omaa osumaa, eikä aina antaisi vieruskaverilla kiekkoa.
Sitten se vielä menee ja esiintyy videokuutiomainoksessa koiransa kanssa.
Toivottavasti Määtän kehitys jatkuu samaan tahtiin, taso on jo korkea. Sitä en pitäisi pahana, että Ässissä pelaisi vielä Ramiakin "kovempi" puolustaja/puolustajia.Määttä on kyllä noussut joukkueen ykköspakiksi tällä kaudella. Toivottavasti tämä taso on pysyvä.
Ehkä kuuli. Tänään ainakin lähti pommia maalille ja tarjoili Järviselle hyvää paikkaa laukoa suoraan syötöstä.Onko sitten oma luonne sellainen, että mielummin jakaa kiekon, kun tekee itse. Vituttaa suorastaan katsella miten taitavasti lukee omassa päässä peliä ja taiteilee kärkikarvaajat pois, mutta sitten kun ylittää siniviivan niin päässä napsahtaa nappi ja alkaa vastuunpakoilu. Saatana Rambo, pakisto on köykänen hyökkäyspäähän, ny ois sun paikka loistaa!
Olen periaatteessa ihan samaa mieltä, mutta kyllähän se pelaajalle on aina jonkinmoinen saavutus ja positiivinen merkintä CV:hen. Ja kyllä se yksilölle on kunnia-asia tulla valituksi maajoukkueeseen.Mää en ymmärrä tätä EHT hehkutusta. Miksi joku haluaa omasta joukkueesta jonkun pelaajan höpöhöpö turnauksiin kesken liigakauden ja sitten käy kuin vaikka lukon Viitasalolle että loukkaa ja pitkään pois. Itse en toivo ainakaan että Ässistä valitaan yhtään ketään noihin aivan turhiin peleihin.
Mää en ymmärrä tätä EHT hehkutusta. Miksi joku haluaa omasta joukkueesta jonkun pelaajan höpöhöpö turnauksiin kesken liigakauden ja sitten käy kuin vaikka lukon Viitasalolle että loukkaa ja pitkään pois. Itse en toivo ainakaan että Ässistä valitaan yhtään ketään noihin aivan turhiin peleihin.
Komppaan tätä, jos vielä Puutio loukkaantu heti uudestaan niin ehdottomasti Määttä tilalle. Ei se ylivoima ainakaan huonommaksi enään mene.Määttä ansaitsisi sen mahdollisuuden kokeilla ylivoimalla. Rambo pelaa oikeasti niin hyvin, että EHT:n pitäisi kutsua.
Toimitti pariin otteeseen hienosti ja oli vähän rohkeammanlla päällä muutenkin. Tekee nöyrästi ja hiljaa töitä ja todella vähän virheitä nykyään. Ratkaisut on järjestään oikeita. Samalla annan Rambolle synninpäästöä ja istuttaisin ylivoimalle. Jos tuo rauhallinen tekeminen saisi jotain järkeä vaikka Järvisen ketjun puuhiin, niin sinne vaan.Ehkä kuuli. Tänään ainakin lähti pommia maalille ja tarjoili Järviselle hyvää paikkaa laukoa suoraan syötöstä.
On Rambo kyl hemmetin hieno pakki!!!!