Itse olen kritisoinut viime kaudella Määttä, koska en ymmärrä sitä hehkutusta, jonka saa osakseen. Suurimmaksi osaksi siksi, että on söpö naapurin poika, joka vannoo porin nimeen.
Sen verran pyörrän puheitani, että Rami on kehittänyt peliä tällä kaudella nyt 15 otteluun huimasti. Alkukausi ei ollut häävi, nyt on ollut tosiaan Viljasen (joka oli umpisurkea alkukaudella) kanssa ässien parhaimmat pakit pitkälti. Virheitä nyt tulee kaikille se on elämää, mutta on jo pari kertaa nostanut jalallakin kiekkoa pelkän safety pakkipakin sijaan. Uskallusta vaan lisää eikä virheiden pelkoa, koska se myös kehittää parhaiten.
Perhana ku osaisi vielä laukoa, mutta ei. Ihan C junnun kuti, mut eipä sieltä kukaan pisteitä odota. +/- sarake, kun on plussalla kauden päätteeksi niin hoitaa hommansa.
Perusjutut kondiksessa niin itse haluaisin kyllä silti nähdä/kuulla, että siellä hiotaan luistelua ja laukausta kuntoon jonkun koutsin kanssa privana, jotka nyt tällä hetkellä on ne heikoimmat osa-alueet. Aihiota olisi vielä monipuolistaa repurtuaaria, koska nyt on ihan puhtaasti perus luotettava pakki puolustussuuntaan ja hyökkäysalueella ei juuri annettavaa ole. Taso pakistossa ei toki päätä huimaa niin siellä ei kovin hankala ole edukseen erottua.