TwistedKites
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Saipaa vastaan tauluun 0+3=3 ja +4. Peliaika mukamas 16:44 ja Heimolla yli 23 minuuttia. En usko.
Edellinen peli Saipaa vastaan 0+2, +4 ja tänään Saipaa vastaan 0+3, +4.Määtälle mukavat 0+3 tehot. Maali puuttuu vielä mutta sitä on aikaa reilut kymmenen peliä metsästää.
Edellinen peli Saipaa vastaan 0+2, +4 ja tänään Saipaa vastaan 0+3, +4.
Määtän 13 viimeisintä peliä 0+9=9 ja +8. Kovat lukemat huomioden että joukkueella nuo pelit eivät ole mitään voittokulkua olleet.
Huimaa on kyllä meno. Eipä silti yllätä, että juuri Määttä on hyötynyt eniten pelitavan muutoksesta.Määtän 13 viimeisintä peliä 0+9=9 ja +8. Kovat lukemat huomioden että joukkueella nuo pelit eivät ole mitään voittokulkua olleet.
Tässä lauseyhteydessä Karrin heittämä vertaus Lasse Kukkoseen jäi ainakin minulle sen verran hämäräksi, että tekikö vertauksen siis vain jääkiekkosydämen (ja oululaisuuden) osalta, vai tarkoittiko myös pelillisesti? Ehkä vielä on liian aikaista kovin eksaktisti sanoa, mutta kyllähän Määtän ominaisuuksissa voi halutessaan kukkoslassea nähdä..”Niin suuri jääkiekkosydän kuin voi jääkiekkopelaajalla olla. Mahtava mies.” - Kiven kuvaus Määtästä tämän päivän lehdistötilaisuudessa.
Tässä lauseyhteydessä Karrin heittämä vertaus Lasse Kukkoseen jäi ainakin minulle sen verran hämäräksi, että tekikö vertauksen siis vain jääkiekkosydämen (ja oululaisuuden) osalta, vai tarkoittiko myös pelillisesti? Ehkä vielä on liian aikaista kovin eksaktisti sanoa, mutta kyllähän Määtän ominaisuuksissa voi halutessaan kukkoslassea nähdä..
Määttä Lalondesta:
"Haluaisin mielelläni jatkaa hänen pakkiparinaan ensi kaudellakin, jos hän tänne jää. Hän on todella mukava ja sosiaalinen ihminen ja olemme viestitelleet kaukalon ulkopuolella muustakin elämästä kuin jääkiekosta."
Vahvasti kiinni kauden positiivisimmassa tasonnostajassa 2021-22.
Kerttulalta harvinaisen avointa ja ylistävää palautetta:
En kyllä itse pystynyt kauaa katsomaan. Suoraan sanottuna rupesi vituttaan *hymiöHaha! Jaksaako/haluaako joku ihan oikeasti katsoa yli minuutin Määtän (tai kenekään) kainalopieruja?
Vaikuttaa ainakin joukkueen junnupään keskuudessa isäntämieheltä. Vanha Tommy Ekblom läppäkin hallussa.