Ei ole Pajarillakaan oikein lähtenyt tämä kausi menemään putkeen. Onko ollut ulosajon tynkää vai mitä, kun eWRC:n mukaan ensin vaihtanut renkaan ja sitten ollut vielä tuulilasi rikki?E: ja Pajari pysähtynyt pätkälle
Ei ole Pajarillakaan oikein lähtenyt tämä kausi menemään putkeen. Onko ollut ulosajon tynkää vai mitä, kun eWRC:n mukaan ensin vaihtanut renkaan ja sitten ollut vielä tuulilasi rikki?E: ja Pajari pysähtynyt pätkälle
Oppirahoja on tämä kausi. Auto vaan maaliin jokaisessa kisassa ja kesällä sitten näytöt nopeissa soraralleissa. Se lienee tämän kauden tavoite.Ei ole Pajarillakaan oikein lähtenyt tämä kausi menemään putkeen. Onko ollut ulosajon tynkää vai mitä, kun eWRC:n mukaan ensin vaihtanut renkaan ja sitten ollut vielä tuulilasi rikki?
Olisiko voinut vaihtaa ennen kisaa jousituksen Citroen Xantiasta, napista auto ylös ja matka jatkuu.Pikkuluokat on ihan kusessa tuon lentohiekan kanssa. Sobergin toyota jämähti kiinni kuin tatti paskaan siihen.
Olikin viimeinen Hyundai joka ei ollut vielä porsinut ja sitä tässä jo vähän odottelinkin että milloin hajoaa...Tänakillä porsi Hyundai taas. Voimansiirrossa vikaa, jonka johdosta joutuu ajamaan kaksivetoisena.
Rovanperä totesikin haastattelussa, että Hyundain kaverit vetivät niin hurjaa vauhtia ettei ihmekään jos vehkeet perkaantuu. Totesi vaan, että Keniassa pitää ajaa tasaisesti ja pitää auto ehjänä. Jokaista EK:ta ei tarvitse voittaa.