niin no tällä kaudella eka omasta virheestä johtunut keskeytys.Lappi teki sitten lähempää tuttavuutta keskisuomalaisen mäntymetsän kanssa.
Eiköhän Lapin ajelut WRC1:ssä ole ajeltu, kun joka v-un kisassa käy "ulkoilemassa".
Kohta tulee Pajari tuohon Lapin metsäosuudelle, päättänyt varmaan ennen ek:ta että siitä mennään läpi että heilahtaa.Sanoin kaverille tänään Junnilan ja Puumalaisen olympiasuoritusten jälkeen, että tästä päivästä ei puutu enää kuin Lapin ja Rovanperän karkaaminen metsähallituksen puolelle. 1/2.
Otan täyden vastuun.
Olisihan se pitänyt arvata, että joku taustapiru tässä on ollut asialla. Onko vielä jotain muuta negatiivista ennustusta tiedossa, jota et ole vielä kertonut?Sanoin kaverille tänään Junnilan ja Puumalaisen olympiasuoritusten jälkeen, että tästä päivästä ei puutu enää kuin Lapin ja Rovanperän karkaaminen metsähallituksen puolelle. 1/2.
Otan täyden vastuun.
SaiPa tekee konkurssin marraskuussa.Olisihan se pitänyt arvata, että joku taustapiru tässä on ollut asialla. Onko vielä jotain muuta negatiivista ennustusta tiedossa, jota et ole vielä kertonut?
Voi Roger, minkä teit.
Onko tuo muka negatiivinen asia?SaiPa tekee konkurssin marraskuussa.
Tuo oli jo tiedossa, ei toteutune kuitenkaan. SaiPahan jyrää Pitsiturnauksessa voitosta voittoon.SaiPa tekee konkurssin marraskuussa.
En välttämättä ihan suoranaisesti omaksi virheeksi sanoisi. Sen verran rajussa kunnossa tuo oli, että auto otti pompun jostain urasta suoraan puuhun ja siinä vaiheessa kuskista tulee matkustaja.niin no tällä kaudella eka omasta virheestä johtunut keskeytys.
Ruotsista voitto, Keniassa seeprat ja muut ongelmat, Latviassa säädöt päin vittuja ja viimeisenä päivänä motti paskaksi ja nyt ajoi mäntyyn.
9:05 alkaa huomennaHuomenna alkaa pätkät klo 09.05, muistanko väärin vai onko ennen aloitettu lauantainakin jo aikaisemmin?
Niin enkös mä vähän niin sanonutkin? Kysymys oli, että onko lauantaina aiempina vuosina lähdetty liikkeelle aiemmin.9:05 alkaa huomenna
8.32 viime vuonna kommentoitu tänne lauantaina Evansin ja Neuvillen aikoja. Eli lähdetty varmastikin jo kahdeksan maissa.Niin enkös mä vähän niin sanonutkin? Kysymys oli, että onko lauantaina aiempina vuosina lähdetty liikkeelle aiemmin.
Joo, kun itselläkin on mielikuva että olen joskus lauantaina ajanut autolla johonkin ja kuunnellut rallia radiosta, ja yleensä aloitan lähtöni siten että olen jo kahdeksan jälkeen tuolla liikkeellä.8.32 viime vuonna kommentoitu tänne lauantaina Evansin ja Neuvillen aikoja. Eli lähdetty varmastikin jo kahdeksan maissa.