pikkuvaimo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Ok eli välillä neljällä, välillä kolmella autolla...
Juurikin niin.
Ok eli välillä neljällä, välillä kolmella autolla...
Latvala väläyttelee neljännen auton vuokraamista, jos sellaiselle olisi kysyntää. (WRC.com)
Toyota could rent out fourth Yaris in 2023
Luulisi ainakin Solbergin perheellä olevan kiinnostusta, koska heillä ei ole pulaa rahasta tai uskosta Oliverin kykyihin. Huttunen Suomeen Toyotalla? Ehjä kilpailu siitä ja hakemaan hännismäistä roolia Toyotalta, kun ei kilpakuskille valitettavasti penkkejä ole.
Näin suomalaisittainhan mielenkiinto vain lisääntyy, kun Esuppi ajaa Hyundailla täyden kauden (toivottavasti) eli baanalla on joka kisassa ainakin pari suomalaista. Tänakin poissaolo olisi tietysti selkeä puute, mutta harvoin sota yhtä miestä kaipaa, olipa se kuinka hurja tahansa...Eli näyttäisi vähän siltä että että sarja otti askeleen taaksepäin kun Toyotalla autojen määrä laskee osassa kilpailuista ja M-Sport ajelee pelkillä maksukuskeilla jos Tänäkin kanssa ei saa sopimusta.
Näin suomalaisittainhan mielenkiinto vain lisääntyy, kun Esuppi ajaa Hyundailla täyden kauden (toivottavasti) eli baanalla on joka kisassa ainakin pari suomalaista. Tänakin poissaolo olisi tietysti selkeä puute, mutta harvoin sota yhtä miestä kaipaa, olipa se kuinka hurja tahansa...
Joo, ymmärsin yskän, mutta jospa noita asiakasautoja sitten tulisi edes muutama sellaisille kuskeille, jotka pysyisivät R1-vaudissa edes vähän alkua eikä näitä Serderidis-tasoisia.Sillä vain kun ei noita autoja ennestäänkään hirveästi ollut, toivottavasti sitten tallit tarjoaa noita asiakasautoja jolla kuskien määrää saa ylöspäin
Ja silloin ei palsta osannut automaagisesti linkittää, eli linkki saattoi olla vaan tyyliä www.zäkädäkä.ee/asigasdsakmlgdsöa, ja niitä sitten itse linkattiin näin.Näitä nyt on sentään höllennetty tässä aikojen saatossa, joskus aiemmin pelkkä linkki pelkästään jo oli pelikiellon arvoinen.
Ott Tänak y Oliver Solberg correrán junto a Monster en el WRC 2023
Los expilotos de Hyundai seguirían en el WRC en 2023 bajo el paraguas de Monster y, presumiblemente, a los mandos de un Ford Puma Rally1.revistascratch.com
Ois aika kova jos Tänäk ja Solperi ois tosiaa ajelemassa Monsterin alla ns. omana tiiminä. Oliver tarjoais runkiviihdettä ja Ott hyviä ajoja/vittuilis kuin huono auto Puma on.
Latvala väläyttelee neljännen auton vuokraamista, jos sellaiselle olisi kysyntää. (WRC.com)
Toyota could rent out fourth Yaris in 2023
Luulisi ainakin Solbergin perheellä olevan kiinnostusta, koska heillä ei ole pulaa rahasta tai uskosta Oliverin kykyihin. Huttunen Suomeen Toyotalla? Ehjä kilpailu siitä ja hakemaan hännismäistä roolia Toyotalta, kun ei kilpakuskille valitettavasti penkkejä ole.
Koska olen oraakkelimainen ennustaja ennustan, että 7 kisassa Toyotan vuokra-autoa ajaa Pierre-Louis Loubet vierellään tältä kaudelta tuttu Vincent Landais.Jos Tojo on vuokrattavissa seitsemään kisaan, niin voinee suoraan laskea että Ogier ajaa ensi kaudella 7/14 kisaa, ja loppuihin seitsemään Toyota vuokraa autoa.
Koska olen oraakkelimainen ennustaja ennustan, että 7 kisassa Toyotan vuokraautoa ajaa Pierre-Louis Loubet vierellään tältä kaudelta tuttu Vincent Landais.
Ott Tänak y Oliver Solberg correrán junto a Monster en el WRC 2023
Los expilotos de Hyundai seguirían en el WRC en 2023 bajo el paraguas de Monster y, presumiblemente, a los mandos de un Ford Puma Rally1.revistascratch.com
Ois aika kova jos Tänäk ja Solperi ois tosiaa ajelemassa Monsterin alla ns. omana tiiminä. Oliver tarjoais runkiviihdettä ja Ott hyviä ajoja/vittuilis kuin huono auto Puma on.
Tulisiko sitten Monsterissa kokonaan M-Sportin pääponsori vai ajaisi erillisenä tallina, Red Bull taitaa olla aika vahvasti M-Sportin ja loebin tukijana joten hieman ristiriitaa taitaisi olla jos saman valmistajan auton kimpussa kaksi energiajuoma firmaa. Sinällään voisi olla mielenkiintoista jos Tänäk ja Solberg olisi monsterilla ja Greensmith & Fourmaux/Loeb/Loubet M-Sportilla.
Myös kuluneella kaudella johtopaikalta viimeisellä erikoiskokeella metsään ja sijalle "+muut", ei ollut mitenkään parasta mainosta kyvyistä pitää homma kasassa - Suninen maksaa noista virheistä kalliisti.Suninen jäi sitten ilman Rally1-paikkaa, kuten oli tietysti hieman odotettavissakin. Vähän on sama tilanne, kuin Mikkelsenillä. Tavallaan osaa(vat) ajaa kovaakin, mutta tasaisen kovat suoritukset ilman virheitä loistavat poissaolollaan.
Sunisen kohdalla se päin seiniä mennyt kausi WRC-Fordilla on varmaan vielä monen tallipäällikön mielessä. Vauhti kun kasvoi, kävi kuten Turhapurolla konekirjoitushommissa, virhemäärä moninkertaistui.
Tämä asetelma tuo mielenkiintoa rutkasti ensi kauteen, kun Kalle ja Lappi ajavat eri talleissa - tulee selvä vastakkainasettelu.Mutta siis suomalaisittain hyvä tilanne, kun kaksi parasta kuskia ajaa koko kauden Rally1-autolla. Enempää ei välttämättä voi edes toivoa.
WRC2-luokassa on tietysti myös mielenkiintoa tarjolla näin suomalaisittain. Lindholm/Pajari-kaksikosta kumpi vaan on potentiaalinen voittamaan kilpailuja ja koko sarjankin. Suniselle varmaan löytyy joku auto tähän luokkaan, kun sai Raution taakseen.
Jokin "pieni ihme", vaikka kymmenien miljoonien EuroJackpot, pitäisi tapahtua, että Huttunen vielä nousisi tallipäälliköiden listoilla potentiaaliseksi ehdokkaaksi R1:sen rattiin. Hänen toivonsa lienee siinä, että Toyotan WRC2-projekti onnistuu ja v. -24 tallipaikkoja olisi jaossa kolmella tehdasvetoisella WRC2-tallilla. Koko ajan kuitenkin puskee uutta potentiaalia kuskivaihtoehdoiksi.Huttusesta taisin jo aiemmin mainita, että eihän hommasta tule mitään, jos ei ole viivalla kokoajan. Vaikka sitten kotimaisen SM-sarjan, Viron mestaruussarjan tai/ja EM-sarjan kautta paljon kisoja, kaikista mielellään vielä voitto ja sitten katsotaan, mitä on tarjolla seuraavana vuonna. Vuosi 2020 oli hyvä Huttuselle, mutta kaksi edellistä on mennyt penkin alle niin kisamäärissä kuin sijoituksissakin.
Suninen jäi sitten ilman Rally1-paikkaa, kuten oli tietysti hieman odotettavissakin. Vähän on sama tilanne, kuin Mikkelsenillä. Tavallaan osaa(vat) ajaa kovaakin, mutta tasaisen kovat suoritukset ilman virheitä loistavat poissaolollaan.
Sunisen kohdalla se päin seiniä mennyt kausi WRC-Fordilla on varmaan vielä monen tallipäällikön mielessä. Vauhti kun kasvoi, kävi kuten Turhapurolla konekirjoitushommissa, virhemäärä moninkertaistui.
Sunisellekin toivoisi rally1-autoa alle, mutta Hyundailta ei taida neljättä autoa herua alle kovin helposti, ellei rahaa sitten löydy paljon. Jouhkin tiimiinhän Suninen kuuluu, joten sikäli näyttöpaikka voisi ollakin mahdollinen. Toivottavasti näin, Teemussa on kuitenkin potentiaalia paljon ja voisi ajaa hyvää tulosta kärkikastin autolla, kun kokemustakin on jo karttunut jonkin verran.
Ei kai siitä mitään oikeaa ole ollutkaan. Joku hevosmiesten huhu. Mutta jos se olisi edes vähää realistista, niin pitää vahvistaa säännöt millä ajetaan. Nykyisillä ei kenenkään kannata aloittaa ennenkuin jatko on selvä...Onko siitä Subarun paluusta WRC luokkaan uutta?
Näinhän se on ja siellä taitaa olla muutamia merkkejä, jotka ovat ilmoittaneet ainakin jollain tasolla kiinnostusta tulla ralliin mukaan, mutta jos oikein muistan, niin edellytyksenä on, että ajettaisiin täyssähköautoilla.Ei kai siitä mitään oikeaa ole ollutkaan. Joku hevosmiesten huhu. Mutta jos se olisi edes vähää realistista, niin pitää vahvistaa säännöt millä ajetaan. Nykyisillä ei kenenkään kannata aloittaa ennenkuin jatko on selvä...