torreira#11
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Arsenal
Tänakilla tällä kertaa hyvä auto. Ilman virheitä voittaa.
Valitettavasti näin. Ei tuota ekan päivän auraamisesta kertynyttä eroa meinaa saada kiinni ajamalla.Tänakilla tällä kertaa hyvä auto. Ilman virheitä voittaa.
Pakko ei ole voittaa, mutta eipä nollakisakaan ole katastrofi tässä pistejohdossa. Minun puolestani antaa mennä full send ja Jyskälän voittoon. Kyllä se mestaruus sieltä tulee joka tapauksessa.8,4sekuntia eroa Kallella Tänakiin kun lähdetään huomiseen. Jännä päivä tulee vielä huomisesta. Kunhan nyt Kalle malttaa mielensä, pakko ei ole voittaa!
Pakko ei ole voittaa, mutta eipä nollakisakaan ole katastrofi tässä pistejohdossa. Minun puolestani antaa mennä full send ja Jyskälän voittoon. Kyllä se mestaruus sieltä tulee joka tapauksessa.
Niin se Kallekin sanoi että tuli hyvää vauhtia mutta fiksusti ilman suuria riskejä.Jotenkin näytti että Kalle olisi tässäkin päivän lopussa ottanut "varmanpäälle" , mutta silti hyvä aika. Painetta antaa mutta tuoda auto maaliin.
MM-sarjan kannalta melkein Tänäkin voittoa toivoisi ja kun Kalle kasvattaisi kakkospaikaltakin johtoaan MM-sarjassa.
Niin no, huonolla tuurilla tuo on elämäsi ainoa MM-ralli WRC kalustolla. Ajat sen käytännössä suurimmaksi osaksi rikkinäisellä autolla, auto menee rikki ensimmäisen päivän lopussa ja toisen päivän alussa. Toisen päivän lopussa pääset huonolta lähtöpaikalta ajamaan ensimmäistä kertaa ehjällä autolla. Vetomiesten jälkeen tie on täyttä peltoa ja siihen "pääsee" ajamaan heti ensimmäisen auton perään.Kyllä täytyy hieman ihmetellä Huttusen asennetta. Kaveri ei kai ole hymyillyt kertaakaan haastatteluissa vaan on ollut lähinnä maansa myyneenä. Ongelmia on toki ollut ja sen ymmärtää jos on pettynyt.
Mutta silloin, kun laitteet toimii niin luulisi nyt painavan talla pohjassa näyttöjä. Sen sijaan asenne vaikuttaa luovuttavalta. Ei tolla menolla kyllä WRC-kuskiksi nousta.
Luottamus tuohon autoon ei varmasti myöskään ole tapissa, kun on tullut jo kaksi vikaa. Molemmat vielä sellaisia, että jos yrität puskea, niin olet metsässä. Kolmas kun tulee sopivassa kohtaa, niin siellä on se auto puun ympärillä.
Taisi olla Haapamäki, joka mainitsi peltilevy vaaka-asennossa tulemisen kääntöpuolen, että nyt kun vetää M-Sportin kunnolla puskaan ja turvakaaret mutkalle, niin sitä seuraavaa näyttömahdollisuutta ei tule ainakaan tällä kaudella.Mutta jos olisin talli pomo niin huomioni kiinnittyisi ennemmin kuljettajaan joka vetää talla pohjassa vaikka lopulta sitten metsään, kuin puoli kaasulla painava ja maalissa selitykset "no yritetään tässä vaan tulla".
Mitenkähän sitten jos keskellä mutkaa ohjaustehostin lakkaa toimimasta ja moottori hyytyy koska ei saa polttoainetta ja kuski ajaa pöpelikköön tästä syystä? Kuski varmaan aika heikoilla.Ketomaa sanoi C-Moren puolella, että noihin autoihin ei ole mahdollista saada vakuutuksia eli jos sen ajaa tuhannen mutkalle niin valmiiksi kalliin vuokrapaketin päälle tulee vielä ainakin iso osa auton korjauskustannuksista. Kuulostaa kyllä melko hullujen hommalta. Anna siinä sitten näyttöjä vauhdista.
Lauantain pätkillä sanoi about joka toisen EK:n jälkeen auton olevan hyvä ja joka toisella paska. Täyttä median trollausta ja varmaan lusikallinen kilpakumppanien hämmenystä.Tänakin kertomat Hyundain ylivoimaisesta paskuudesta voidaan kyllä ohittaa tämän myötä.
Taisi olla Haapamäki, joka mainitsi peltilevy vaaka-asennossa tulemisen kääntöpuolen, että nyt kun vetää M-Sportin kunnolla puskaan ja turvakaaret mutkalle, niin sitä seuraavaa näyttömahdollisuutta ei tule ainakaan tällä kaudella...