Itse muotoilisin jotenkin että "aina vittu kaikki ja joskus harvoin joku ei täysin".Näin teksti-tv-seuraajan silmin se tuntuisi olevan "jokaisessa kisassa Latvala + joku muu."
Itse muotoilisin jotenkin että "aina vittu kaikki ja joskus harvoin joku ei täysin".Näin teksti-tv-seuraajan silmin se tuntuisi olevan "jokaisessa kisassa Latvala + joku muu."
Lappi on kanssa ns. liipaisimella jos tulosta ei tuu ?
Kaikki kortit alkaa oleen Rovanperä Jr:n varassa. Alkaa Tommillakin oleen mietinnän paikka... Kaikki eurot mitä vaan irtoo Tänäkin palkkaan. Latvalle monoa tän kauden jälkeen surutta...
“Jokaisessa kisassa joku" on vieläpä aikamoinen understatement.
Jännä nähdä, miten Suninen hoitaa jäljellä olevat päivät. Voiko kartturin vaihdolla olla noin iso, välitön vaikutus? Kaverissa tuntuu ainakin olevan sitä kuuluisaa munaa.
Lappi on kanssa ns. liipaisimella jos tulosta ei tuu ?
..mutta kyllähän jos sieltä ei tuloksia rupea kummallekaan tulemaan niin kyllä siellä alkaa tallipomoillakin mitta täyttymään.
Ja Citikan päätavoite on tietysti Ogierin menestys. Paljon ei liene väliä, miten merkkimestaruuden kanssa käy. Etenkin kun koko kausi on ajatettu kahta autoa.
Eiköhän talli aina tuloksia halua kuitenkin kaikilta kuskeilta että mikään ei tuollakaan varmaa kuitenkaan sopimuksista huolimatta.
Oliko siinä oma ajovirhe vai kävikö autoon jotain juuri ennen mutkaa tai mutkan aikana.
Mäkinen epäilee että ohjauksessa jotain vikaa. Latvalan autohan ajautui mystisesti myös ulos perjantain viimeisellä. Ei tuossa incarissa ainakaan mitään osumaa näy, että voisi sen syyksi laittaa.
Toyotalle tulee näitä kyllä liikaa (vrt. Portugalin iskunvaimenninongelmat).
Asiasta sivuun: miksiköhän noita power stageja ei voitaisi ajaa aiemmin käyttämättömillä teillä? Naurettavaa, kun keskeyttäneet kuskit pääsevät nuotittamaan uudestaan ja uudestaan kilpailun päätavoitteeksi jäävää yhtä pätkää.
Siis ei sinne pätkälle saa mennä kesken kisan nuotittamaan kun on keskeyttänyt ja meinaa jatkaa kisaa. Jos sitä tarkoitit? Jos siitä jää kiinni niin suljetaan kilpailusta.
Mun mielestä tuo koko rally2 sääntö pitäisi lopettaa... Mutta olenkin vähän vanhanaikainen siinä asiassa... Kun keskeytät niin keskeytät.
Ei vaan taida toimia niin kauan kunnes mukaan ei saada lisää yksityistalleja. Lisäksi aika kaameeta olisi jotain meksikoa katsoa kun 5 autoa ajaa viimeisiä erikoiskokeita.
Itse lisäisin yhden rengashuolon ennen poweria kun nyt keskeyttäneet voi säästellä koko päivän renkaita ja tehdä tuota "nuotitusta" mitä ylempänä sanottiin. Ei ainakaan antaisi tuota etua tuo keskeytys.
Itse lisäisin yhden rengashuolon ennen poweria kun nyt keskeyttäneet voi säästellä koko päivän renkaita ja tehdä tuota "nuotitusta" mitä ylempänä sanottiin. Ei ainakaan antaisi tuota etua tuo keskeytys.