Rengasvalinta vissiin taas patongilla sattunu kohilleen.On toi ogier huikea kaveri ei voi muuta sanoa vaikka on auraamassa tietä muille niin luulis lähtöpaikasta kärsivän mutta kun kuusi erikoiskoetta on ajattu niin eikö siellä ogier ole kärjessä taas vaihteeksi
Tässä video tuosta Tänakin ulosajosta: Ott Tanak Lake Crash WRC Rally Mexico 2015 - YouTube nopeasti oli vyöt auki kavereilla ja autostahan oli jo valmiiksi oikean eturenkaan ripustukset rikki, koska auto puski suoraan tuossa loivassa mutkassa. Taisi tulla aika kylmä uintireissu ja kypärä päässä varsin haasteellinen...
Ei oo ikinä tullut kokeiltua miten nopeasti auto täyttyy vedellä ovet ja ikkunat kiinni, mutta mun mielestä auto alkoi täyttymään siinä vaiheessa vasta kunnolla vedestä kun Tänakin kartturi avasi tuon oven.Videosta näkyy hyvin, miten äkkiä auto täyttyi vedellä:
Tänakin ulosajosta uutta videomateriaalia – ankka jäi orpona autoon - Uutiset - Ralli - Sport - MTV.fi
Kumma kyllä, samaa vikaa. Viimekaudellakin taisi olla suurinpiirtein joka kisassa mulla WRC.comin liveradio auki. Nyt oon tänä vuonna vain Monten aloitusseremoniat kuunnellut. Johtuuko Hirvosen lopettamisesta vai siitä että tietää suuren todennäköisyyden Latvalan ulosajoille...? Onneksi alkaa F1-kausikin kohta, ei tarvi pelkästään jääkiekon tai rallin takia persettään repiä vitutuksen takia hajalle.En edes muistanut suuremmin koko rallia seurata. Ton ulosajon katoin Maikkarin sivuilta, kiitos siitä Ampparit. Ja äsken huomasin, että Ogier voitti ja Latvala sijalla ynnämuut.
No Jyväskylän aikaan sitä sitten taas viimeistään innostuu, ei tää muuten sytytä enää nykyisin hevonveetäkään. Rallin SM-sarjaa on ollut ilo seurata YLEn tasokkaista koosteista tällä kaudella. Kiitos Jussi Jäkälä ja muu rallitiimi, loistavaa työtä teette.
http://yle.fi/uutiset/suomen_mm-rallin_reitti_pysyy_juurillaan__ouninpohja_tekee_paluun/7874003
Ja siinäpä ois. Lankamaan pudotus ekana hyppää silmään Ounin lisäksi.
Vähän ehkä mielenkiinnoton reitti. Mutta, ei sentäs oo niitä Lahden lenkkejä ohjelmassa.
On siinä vähintään puolituntia hitaampien jälkeen väliä ennenkuin kärki on uudestaan pätkällä... Ja nolla-autoja välissä katsomassa että Fabrizio on päässyt pois jaloista...Toinen asia mitä ihmettelen on sunnuntai. Mitä vittua. Myhinpää ja Myhinpää. Ois ees joku pikkupätkä välissä. Siinä saa Ogier ja muut kärkipään kuskit toisella ajokerrallaan varoa Desanctista jolla on onkelmia voimansiirron kanssa...
Eiköhän se mene niin, että tähän pyritään. Kunnon palvelut metsään ja vähintään kaksi kertaa joka pätkä. Yleisölle nähtävää mahdollisimman vähillä ajamisilla. Ja saahan siitä itselleen ikäänkuin kaksi eri pätkää, kun vaihtaa katselupaikkaa siinä välillä. Jos siis haluaa, voihan sitä samassakin paikassa olla, jos hyvä mesta löytyy.Aikataulullisesti hiukan tylsä. Pääpaino niille katsojille, jotka katsovat yhden pätkän kahteen kertaan eikä muuta.
Samaa pyörittelyä kuin edellisinäkin vuosina. Melko tylsää, kun samat pätkät ajetaan vuodesta toiseen, vaikka muitakin vaihtoehtoja lienee. Onneksi sentään Lankamaa ja osittain Leustu pudotettiin pois, onhan niillä ollutkin ihmeellinen kiintiöpaikka vuodesta toiseen. Eniten kyllä ihmetyttää tuo sunnuntai. Olisivat huoletta jättäneet koko päivän ajamatta, nyt ajetaankin sitten kahteen kertaan sama pätkä ja muita EK:ta ei edes ole.http://yle.fi/uutiset/suomen_mm-rallin_reitti_pysyy_juurillaan__ouninpohja_tekee_paluun/7874003
Ja siinäpä ois. Lankamaan pudotus ekana hyppää silmään Ounin lisäksi.
Vähän ehkä mielenkiinnoton reitti. Mutta, ei sentäs oo niitä Lahden lenkkejä ohjelmassa.
Ennemmin Lankamaa kuin Jukojärvi.Samaa pyörittelyä kuin edellisinäkin vuosina. Melko tylsää, kun samat pätkät ajetaan vuodesta toiseen, vaikka muitakin vaihtoehtoja lienee. Onneksi sentään Lankamaa ja osittain Leustu pudotettiin pois, onhan niillä ollutkin ihmeellinen kiintiöpaikka vuodesta toiseen. Eniten kyllä ihmetyttää tuo sunnuntai. Olisivat huoletta jättäneet koko päivän ajamatta, nyt ajetaankin sitten kahteen kertaan sama pätkä ja muita EK:ta ei edes ole.
Jukojärvikin on ollut joka vuosi mukana, olisi saanut jäädä huiliosastolle. Laukaan suunnalta Laukaan pätkä voisi olla ihan hauska lisä, eihän siitä olekaan montaa vuotta, kun se edellisen kerran ajettiin.Ennemmin Lankamaa kuin Jukojärvi.
Muistaakseni sääntöä muutettiin niin että sunnuntaina on pakko ajaa. Aikamoiset ruuhkat varmaan Myhinpään suunnalla, kun ei muita ajeta, niin kaikki pakkautuvat samoille seuduille.Eniten kyllä ihmetyttää tuo sunnuntai. Olisivat huoletta jättäneet koko päivän ajamatta, nyt ajetaankin sitten kahteen kertaan sama pätkä ja muita EK:ta ei edes ole.
Saattaa olla näinkin. Ainakin torstaina on pakko ajaa yksi pätkä, jonka on oltava yleisö-EK/kaupunkipyörittely. Tämän takia Harju ajetaan torstaina. Ihan järkevä sääntö minusta, saadaan katsojille kivaa viihdettä heti alkuun, kun kaikki on auki.Muistaakseni sääntöä muutettiin niin että sunnuntaina on pakko ajaa. Aikamoiset ruuhkat varmaan Myhinpään suunnalla, kun ei muita ajeta, niin kaikki pakkautuvat samoille seuduille.
Nimenomaan vain yksi ajetaan torstaina, siksi sieltä Lankamaat sun muut putosivat pois.Ainakin torstaina on pakko ajaa yksi pätkä, jonka on oltava yleisö-EK/kaupunkipyörittely.