Mainos

Rakkaus

• 5 767
  • 34

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Viestin lähetti ehcszteiN
Luulin tietäväni rakkaudesta - kunnes minusta tuli pienen pojan isä.

Lapsettomat ihmiset eivät tiedä rakkaudesta mitään.

Vanhempien rakkaus lapsiin on eri asia kuin miehen ja naisen välinen rakkaus. Jollet sitten tarkoita että insestissä on kyse jostakin aivan erityisestä, koska siinä voi yhdistyä sekä isän/äidin rakkaus lapseen että miehen/naisen rakkaus toiseen sukupuoleen - tai joissakin tapauksissa samaankin sukupuoleen.

ehcszteiN

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, TPS, sympatiat HIFK ja Ässät
Viestin lähetti heikkik
Vanhempien rakkaus lapsiin on eri asia kuin miehen ja naisen välinen rakkaus. Jollet sitten tarkoita että insestissä on kyse jostakin aivan erityisestä, koska siinä voi yhdistyä sekä isän/äidin rakkaus lapseen että miehen/naisen rakkaus toiseen sukupuoleen - tai joissakin tapauksissa samaankin sukupuoleen.

Nämä tämänlaiset kirjoitukset ovat meille psykologeille suurta viihdettä. Kirjoittaja ei yksinkertaisesti ymmärrä, että hän luulee sättivänsä muita, kun todellisuudessa hän paljastaa omat "mieltymyksensä".

Pura asioitasi johonkin muuhun ketjuun.

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Just....

Nämä tämänlaiset kirjoitukset ovat meille psykologeille suurta viihdettä. Kirjoittaja ei yksinkertaisesti ymmärrä, että hän luulee sättivänsä muita, kun todellisuudessa hän paljastaa omat "mieltymyksensä".

Pura asioitasi johonkin muuhun ketjuun.

Psykologilta aika arveluttava kannanotto, olisikohan syytä vielä miettiä ammatinvalintaa?

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Luulin tietäväni rakkaudesta - kunnes minusta tuli pienen pojan isä.

Niin, en jaksa kaivaa tähän hätään vitutusketjua esiin, joten päädynkin sanomaan, että itseäni vituttaa kaikki tärkeilevät lokeroijat!

Täältä tähän

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen rakastanut naista yhden kerran ja silloin -kun sitä kesti- kyllä tiesi mistä oli kysymys. Jälkeenpäin olen monesti koettanut muistella, tavoitellakin, niitä tunnetiloja ja fiiliksiä jotka olivat tuollon pinnassa. Ei onnistu. Rakkaus on kaksiteräinen miekka; kun on rakkauden menettänyt on rakkaudetta eläminen monesti kovin, jopa liian, tuskallista ja turhan tuntuista. Kun rakkaus tuhoutuu siitä jää syvä jälki. Pelkään menettäneeni kyvyn rakastaa, ja usein mietin, olisiko parempi jos en olisi koskaan rakastanut? En tietäisi niin kipeästi, mitä puuttuu. Mutta ei, jotkut joutuvat oikeasti elämään elämänsä rakkaudettomassa maailmassa, ja miellummin elän edes suolaisen muiston kanssa, kuin tietämättä rakkaudesta mitään. Ja ainahan minulla toivoa, että josko kerran vielä kävisi niin..

ehcszteiN

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, TPS, sympatiat HIFK ja Ässät
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, en jaksa kaivaa tähän hätään vitutusketjua esiin, joten päädynkin sanomaan, että itseäni vituttaa kaikki tärkeilevät lokeroijat!

Täältä tähän

Ja TÄHÄNKIN ketjuun: - Nöyrimmät pahoitteluni. Huono päivä, alkoholi, ja Jatkoaika; - ...huono yhdistelmä. Ja suurimmat pahoitteluni ervatsalolle, jota kuitenkin pidän melko korkeassa arvossa.

Ja pahoitteluni myös Predatorille siitä, että murisin juuri tässä ketjussa.

*kumartaa*

I shall leave now so I can be one with my humiliation.

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins

Näin.
Luulihan sitä joskus räkänokkana tietävänsä kaiken kaikesta.

Olin juurikin tänään 3,6 vuotiaan poikani huoneessa laittamassa jannun vaatteita kaappiin.
Sälli oli päiväunilla ja heräsi kun siinä hieman rymistelin.
Poju katsoi minua peiton alta suoraan silmiin ja sanoi,
"isi, tuu halaamaan. Mää tykkään susta".

Vaimolle osoitetut rakkaudenosoitukset ovat jääneet hieman paitsioon,
täytyykin ehdottomasti korjata tilanne.
Pahus vaan kun kausi alkaa juuri...

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Viestin lähetti Predator

Miten juuri SINÄ olet kokenut rakastumisen? Miksi ihminen on näin kauheen vaikea elukka?

Rakkaus omiin vanhempiin, omiin lapsiin, sen lisäksi että rakastaa omaa naistaan/miestään, onkin sitten jo taas eri asia.

Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.

Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.

Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.

Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,

ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,

ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;

kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.
-------

Rakkaus on elämän tarkoitus.

Kerran makasin miehen vieressä sängyssä ja vaikka olimme aivan vierekkäin, niin kauhea ikävä pääsi iskemään.

Rakkaus on sitä, että jaksaa katsoa toista hänen vioistaan huolimatta, ei tahdo loukata tai pahoittaa toisen mieltä. Tahtoo huolehtia toisesta ja tahtoo että toinen huolehtii toisesta.

Rakkaus on kärsivällisyyttä sietää jotakuta (kaikkine ärsyttävine ominaisuuksineen) omassa asunnossasi kuukaudesta ja vuodesta toiseen (kunnes kuolema teidät erottaa).

Rakkaus on sitä kun on valmis tekemään toisen puolesta lähestulkoon mitä tahansa.

Rakkaus on sitä kun tuntee toisesta sellaisia pieniä yksityiskohtia mitä muut ei tiedä!

Jostakin kuulin määritelmän: "Se on rakkautta kun antaa henkensä toisen puolesta."

Ja lopuksi sanottakoon että
Rakkaus on pitkäkestoinen jännite.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy