Laiskiainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, AC Oulu
Hei! pahoittelut osittain vieraisiin pöytiin huutelusta, osittain siis siksi, että suosikkijoukkueestani huolimatta olen nyt asunut täällä Oulussa muutaman vuoden, ja pakko on kyllä yhtyä ihmettelyyn tämän kaupungin päätöksenteosta. Yhtäältä Yliopiston köykäinen ja suoraan sanottuna typerä muuttosuunnitelma meinasi mennä sukkana läpi päätöksentekoprotokollista, siinä missä juuri mikään muu ei tahdo sitten liikahtaakkaan byrokratian rattaissa etiäppäin lainkaan. Esimerkiksi nyt vaikka juuri tämän ketjun aiheena oleva uusi areena, matkakeskus tai vaikka viimeisimpänä jalkapallostadion. Lisäksi olen kuullut, että nyt jollain tasolla nujittu Linnanmaan uimahallikin on kantanut jonkinlaista ikuisuusprojektin leimaa. Voisiko tästä siis päätellä ettei kummankaan urheilupyhättöhankkeen takana ole vielä riittävän isokenkäisiä tahoja, ja jos voi niin miksi näin?
Tässä muutama viikko sitten satuin löytämään Yle Areenasta dokumentin liittyen "Oulun ihmeeseen" viime vuosituhannen loppupuolella vuodelta 1999 jossa mainittiin suunnitteilla ollut Hitech-areena hanke Huuhkajapuistoon, ja minua jäi hieman mietityttämään, että mihinköhän se hanke sitten lopulta mahtoi kaatua. Netistä en nopeasti löytänyt tähän selvää syytä, ja olisi voinut kuvitella, että siinä vuosituhannen vaihteen pöhinässä tuommoinenkin olisi saatu rakennettua
Tässä muutama viikko sitten satuin löytämään Yle Areenasta dokumentin liittyen "Oulun ihmeeseen" viime vuosituhannen loppupuolella vuodelta 1999 jossa mainittiin suunnitteilla ollut Hitech-areena hanke Huuhkajapuistoon, ja minua jäi hieman mietityttämään, että mihinköhän se hanke sitten lopulta mahtoi kaatua. Netistä en nopeasti löytänyt tähän selvää syytä, ja olisi voinut kuvitella, että siinä vuosituhannen vaihteen pöhinässä tuommoinenkin olisi saatu rakennettua