Savon leijona
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Leijonat, Slovakian jääkiekkomaajoukkue ja KalPa
Liigaa tulee paljon seurattua, mutta mielessäni on ollut yksi asia. Ja se on ollut unelma Liigajoukkueen teko. Joten arvon palstalaiset, te voitte olla nyt palstan omia valmentajia, ja rakentaa teille mieluisan Liigajoukkueen.
on kuitenkin yksi sääntö, ja se sääntö tarkoittaa sitä, että pelaajien tulee pelata Liigassa.
Minun unelma porukka näyttää tältä.
Kokoonpano
1. Kenttä
Aatu Jämsen - Oliver Kapanen - Niko Huuhtanen
Aron Kiviharju - Aleksi Heimosalmi
2. Kenttä
Patrik Puistola - Konsta Helenius - Ville Koivunen
Elmeri Laakso - Sami Niku
3. Kenttä
Jesse Nurmi - Topi Rönni - Kasper Simontaival
Kasper Kulonummi - Kasper Puutio
4. Kenttä
Kristian Vesalainen - Marko Anttila - Eetu Liukas
Niklas Kokko
Topias Leinonen
Tuolleen minä rakentaisin Liigan joukkueen. Joukkue olisi toki nuori, mutta erittäin nopea ja äärimmäisen taitava. Joukkueessa olisi toki yksi konkari, joka olisi tietenkin Marko Anttila. Hän olisi myös joukkueen kapteeni. Olisi ainakin viihdyttävää seurata tuollaisen joukkueen otteita. Teidän vuoro arvon palstalaiset.
on kuitenkin yksi sääntö, ja se sääntö tarkoittaa sitä, että pelaajien tulee pelata Liigassa.
Minun unelma porukka näyttää tältä.
Kokoonpano
1. Kenttä
Aatu Jämsen - Oliver Kapanen - Niko Huuhtanen
Aron Kiviharju - Aleksi Heimosalmi
2. Kenttä
Patrik Puistola - Konsta Helenius - Ville Koivunen
Elmeri Laakso - Sami Niku
3. Kenttä
Jesse Nurmi - Topi Rönni - Kasper Simontaival
Kasper Kulonummi - Kasper Puutio
4. Kenttä
Kristian Vesalainen - Marko Anttila - Eetu Liukas
Niklas Kokko
Topias Leinonen
Tuolleen minä rakentaisin Liigan joukkueen. Joukkue olisi toki nuori, mutta erittäin nopea ja äärimmäisen taitava. Joukkueessa olisi toki yksi konkari, joka olisi tietenkin Marko Anttila. Hän olisi myös joukkueen kapteeni. Olisi ainakin viihdyttävää seurata tuollaisen joukkueen otteita. Teidän vuoro arvon palstalaiset.