Se oli sitten siinä. SaiPan kevät loppuu ennen kuin pudotuspelit edes alkavat.
Muista sitte poikotti myös HIFK:ta vastaan. Katsomo täyttyy ilman gloryhuntereitakin.
Se oli sitten siinä. SaiPan kevät loppuu ennen kuin pudotuspelit edes alkavat.
Jos häviää yhden, miksei voisi hävitä kolmea? Toki todennäköisyys on pieni, mutta ei se nolla ole.Kolmea tälläistä peliä ei SaiPa häviä ja SaiPa tulee parantamaan vielä.
En mie sanoisi, ettei olisi pelattu hyvin. Ei vaan menty maalin edustalle. Vali sylki eteensä luokattoman paljon, mutta kukaan ei ollut hakkaamassa sisään.Ei saanyt Helminen poikia pelaamaan hyvin tänään.
Tässä vaiheessa kautta tulos on ainoa asia, jolla on väliä.Miten voikaan tulos ohjata ajattelua. Tää oli pelillisesti yks kauden parhaista 57minuutista. Hörppy ja tehottomuus oli tänään turmio.
Tää on otteluSARJA ja jos peli-ilme on sama, päästään ens viikolla Nordikselle.
Kävyt pois perseestä, rinta rottingille ja huomenna vaikka puolustustaistelulla voitto kotiin. Mie en luovuta, joukkue ei luovuta, älkää työkää luovuttako.
Poikotti loppuu kun oikeat pudotuspelit alkavat. Ja Gloryhunttauksesta et voi syyttää, itse olin niitä harvoja ketä siellä seisoi silloin 2000-luvun alussa jo kun ei homma toiminut.Muista sitte poikotti myös HIFK:ta vastaan. Katsomo täyttyy ilman gloryhuntereitakin.
Taisit vastata juuri itse kysymykseesi.Jos häviää yhden, miksei voisi hävitä kolmea? Toki todennäköisyys on pieni, mutta ei se nolla ole.
Minusta oli hermostunutta peliä. Huonoja syöttöjä, paniikinomaisesti roiskittiin ja luovuttiin kiekosta. Ei ollenkaan parasta SaiPaa.En mie sanoisi, ettei olisi pelattu hyvin. Ei vaan menty maalin edustalle. Vali sylki eteensä luokattoman paljon, mutta kukaan ei ollut hakkaamassa sisään.
Pahoittelen! Olisi pitänyt vain referoida toisen ketjun vastaus tänne, turhaan samaa kirjoitin kahdesti kun vastasin. Siitä käsi ylös virheen merkiksi.Kiitos, mielipiteesi on tullut jo selväksi. Laita enintään vielä kaksi kertaa tämä sama sanoma tänne foorumille.
Ei tässä varmaan kukaan ole luovuttamassa, mutta tänään kentällä tapahtui asioita, joita ei kuviteltu, eikä ne olleet kenenkään taikurin luomaa illuusiota. Fakta on se, että SaiPa oli tehoton, pudotuspelivaihde ei kokonaisuudessaan vielä löytynyt ja Piiroinen, vaikka ottikin koppeja olisi ehkä ainakin toisen voinut noista tepsukoiden maaleista torjua. Olisi ja olisi. Nyt sitten vajaa vuorokausi aikaa löytää ne tehot. Se, että antaako TPS niitä paikantynkiä ihan noin paljon kuin tänään, niin kohtahan tuo nähdään.Miten voikaan tulos ohjata ajattelua. Tää oli pelillisesti yks kauden parhaista 57minuutista. Hörppy ja tehottomuus oli tänään turmio.
Kävyt pois perseestä, rinta rottingille ja huomenna vaikka puolustustaistelulla voitto kotiin. Mie en luovuta, joukkue ei luovuta, älkää työkää luovuttako.
Arvaa minkä takia pudotuspelejä pelataan sarjana eikä vain yhtä peliä? Se yhden pelin pomppu ei ratkaise mitään. Ei meillä ole mitää hätää tässä sarjassa.Tässä vaiheessa kautta tulos on ainoa asia, jolla on väliä.
En vastannut. Lainaamassani viestissä sanottiin varmaksi, että ei häviä, vaikka ei se varmaa ole. Olisi pitänyt sanoa esimerkiksi "ei SaiPa mitä luultavimmin kolmea tällaista peliä häviä."Taisit vastata juuri itse kysymykseesi.
Peliesitys oli toki ihan ok, vaikka välillä tärräsikin pahasti, mutta kun jääkiekossa edelleen ne tehdyt maalit määrittelevät tuloksen, niin siihen ei voi tuollaisen pelin jälkeen olla mitenkään tyytyväinen, tosin joillekin tämäkin tulos taisi kelvata, kun taisteltiin niin hyvin.Miten voikaan tulos ohjata ajattelua. Tää oli pelillisesti yks kauden parhaista 57minuutista. Hörppy ja tehottomuus oli tänään turmio.
Raskain kirjoittelija aika pitkälti, mutta kirjoittamiseen on hänellä on sama oikeus kuin muillakin.Jäähylle siitä nyt.
Raskasta luettavaa.
Entäs jos nään tulevaisuuteen ja tiedän miten näissä otteluissa käy. Ethän sinäkään voi varmaksi sitä tietää?En vastannut. Lainaamassani viestissä sanottiin varmaksi, että ei häviä, vaikka ei se varmaa ole. Olisi pitänyt sanoa esimerkiksi "ei SaiPa mitä luultavimmin kolmea tällaista peliä häviä."
Tarkotus oli viitata viestiin jossa sanottiin että tällä pelillä alkaa kesäloma / Raipe ei saanut jätkiä pelaamaan.Peliesitys oli toki ihan ok, vaikka välillä tärräsikin pahasti, mutta kun jääkiekossa edelleen ne tehdyt maalit määrittelevät tuloksen, niin siihen ei voi tuollaisen pelin jälkeen olla mitenkään tyytyväinen, tosin joillekin tämäkin tulos taisi kelvata, kun taisteltiin niin hyvin.
Juu, meille on kehittymässä oma juttu tähän kauden päätteeksi. En mä ketään suitsi.Raskain kirjoittelija aika pitkälti, mutta kirjoittamiseen on hänellä on sama oikeus kuin muillakin.
Se että kirjoittaa kriittisesti ja on oikeassa voi olla raskasta. SaiPan kanssa jänne on vuosien saatossa muodostunut todella lyhyeksi.Raskain kirjoittelija aika pitkälti, mutta kirjoittamiseen on hänellä on sama oikeus kuin muillakin.
Ei meillä ole mitään juttua, ei ainakaan minulla sinua kohtaan.Juu, meille on kehittymässä oma juttu tähän kauden päätteeksi. En mä ketään suitsi.