Täältähän tämä löytyi! Sinun ansiosta pistin 15€ Saipalle. :)Kiitos tästä. Tuli idea heittää kymppi SaiPalle kun luin tämän viestin.
Täältähän tämä löytyi! Sinun ansiosta pistin 15€ Saipalle. :)Kiitos tästä. Tuli idea heittää kymppi SaiPalle kun luin tämän viestin.
"Tällaista kohdetta tulee harvoin myyntiin. Upea, 3-kerroksinen hirsihuvila Saimaan rannalla omalla tontilla. Uima-allas, rantasauna, kuntosali ja helikopterin laskeutumisalusta."Paljonko laitoit?
Juu mutta saa myös takakulmasta ohi saman verran kovin usein.Treippal laukoo muute varmaa eniten pakeista sellasia tarkoituksella etukulmasta joku metri-puoltoista ohi että se kimpois maalille. En tiiä onko tässä mainitsemassasi casessa siitä kyse, mutta oon pannu merkille.
Mikset? Eikö tämä Raipen SaiPa ole murskannut lähes kaikki ennakkoluulot jo muutenkin? Sitten kun luultiin, ettei enää ikinä hävitä, niin sittenkin yllätettiin joutuen kuukauden alakuloon.Jumakauta 3p vieraista!! En kyllä oikein uskonut 3-1 tilanteessa, että vielä jengi nousee...
Itse ehdin katsoa vain eka erän ja eihän se totuuden nimissä hyvältä näyttänyt. Sitten työporukan kanssa syömään ja pieniä pätkiä kännystä sain katottua ja tilannetta seurattua. Katoin, että 3-2...no on vielä pientä toivoa...sitten kun seuraavan kerran pääsin tsekkaamaan tilanteen, niin se olikin 3-4....ohhoh! Lopun pystyin sitten katsomaan ja jännäämään kännyn ruudulta. Hieno nousu, ei voi muuta sanoa.
Tervaa ja höyheniä myös tänne. SaiPan peli ei oikein lähtenyt lentoon kahdessa ensimmäisessä erässä ja Mertsi latisti viimeisenkin innon. Jotenkin Mertarantaa jaksaa paremmin kuunnella, kun SaiPa johtaa :D Mieltä ylensi Yv-maali myös sen vuoksi, että oli kerrankin vähän erilainen kuvio mitä aikaisemmin.Jumakauta 3p vieraista!! En kyllä oikein uskonut 3-1 tilanteessa, että vielä jengi nousee...
Itse ehdin katsoa vain eka erän ja eihän se totuuden nimissä hyvältä näyttänyt. Sitten työporukan kanssa syömään ja pieniä pätkiä kännystä sain katottua ja tilannetta seurattua. Katoin, että 3-2...no on vielä pientä toivoa...sitten kun seuraavan kerran pääsin tsekkaamaan tilanteen, niin se olikin 3-4....ohhoh! Lopun pystyin sitten katsomaan ja jännäämään kännyn ruudulta. Hieno nousu, ei voi muuta sanoa.
Mertarannan selostamisella ei ole juurikaan tekemistä tosiasiallisten pelitapahtumien kanssa. Hän valitsee jonakin sattumanvaraisena hetkenä narratiivin, johon takertuu koko loppupeliksi, tapahtui kentällä mitä tahansa.SaiPan peli ei oikein lähtenyt lentoon kahdessa ensimmäisessä erässä ja Mertsi latisti viimeisenkin innon.
Näinkin tiukasti moderoitu palsta, niin en jaksa uskoa mihinkään suureen keskustelukulttuurin muutokseen. Puhumattakaan anonymiteetin vaarantamisesta. Keskustelu pelipäivinä elää hetkessä ja sitten otteluiden välillä vedellään enemmän suuria linjoja ja spekuloidaan tulevaa. Enkä mä nyt oikein ymmärrä, että miten tästä tilanteesta nauttiminen ja peliotteiden ruotiminen, vaikka joskus vähän kovemminkin sanankääntein, olisivat toisensa pois sulkevia asioita. Jos peli näyttää kaksi erää täysin paskalta, niin kai siitä saa mainita, sillä hetkellä. Vaasassa riitti yksi erä ottelun voittamiseen, mutta jatkossa ei yksi erä riitä, kun alkaa poffit. En ole varmaan kovin väärässä, jos sanon, että joukkueessakin tämä asia tiedostetaan.Tän Vaasan pelin keskustelun toivoisin herättelevän SaiPan kannattajia, etenkin täällä kirjoittelevia. Siellä on aina toinenkin joukkue, ja Sport on ollut todella hyvä kotijoukkue. Ei mitään syytä vetää ranteita auki, ainakaan kesken pelin. Tai joistakin yksittäisistä peleistä.
Eikö oliskin kiva jos olis sellanen keskustelupalsta missä pelaajat vois pistää arvostelijoille takaisin samalla mitalla? Ja kaikki omalla nimellä
Nautitaan nyt tästä kaudesta, kävi lopulta miten tahansa. Joka tapauksessa tää on paljon parempaa mitä kukaan ennen kauden alkua osasi odottaa.
Aikaisemmin täällä oli se otteluseurantaketju, johon miun mielestä oli hyvä laittaa sellaisia nopeita tunnepohjaisia kommentteja peleistä. En tiedä miksi poistui, mutta mielestäni se olisi hyvä paikka näille otteluja koskeville kommenteille. Ei itseäni toki haittaa pelien aikana tulevat kommentit suuntaan ja toiseen.Tän Vaasan pelin keskustelun toivoisin herättelevän SaiPan kannattajia, etenkin täällä kirjoittelevia. Siellä on aina toinenkin joukkue, ja Sport on ollut todella hyvä kotijoukkue. Ei mitään syytä vetää ranteita auki, ainakaan kesken pelin. Tai joistakin yksittäisistä peleistä.
Eikö oliskin kiva jos olis sellanen keskustelupalsta missä pelaajat vois pistää arvostelijoille takaisin samalla mitalla? Ja kaikki omalla nimellä
Nautitaan nyt tästä kaudesta, kävi lopulta miten tahansa. Joka tapauksessa tää on paljon parempaa mitä kukaan ennen kauden alkua osasi odottaa.
Paras on kun vouhaa oikeissa otteluseurantaketjuissa pelin aikana. En ymmärrä miksi käyttäjät aikoinaan ajettiin omiin osioihinsa seuraamaan otteluita.Aikaisemmin täällä oli se otteluseurantaketju, johon miun mielestä oli hyvä laittaa sellaisia nopeita tunnepohjaisia kommentteja peleistä. En tiedä miksi poistui, mutta mielestäni se olisi hyvä paikka näille otteluja koskeville kommenteille. Ei itseäni toki haittaa pelien aikana tulevat kommentit suuntaan ja toiseen.
Juu,olen täsmälleen samaa mieltä. Sinulla vaan näyttää varsinainen pointti meneen ohi...Jokainenhan tänne voi pyytää tunnarit ja esiintyä joko omina itsenään, tai nimimerkin alla, myös pelaajat, mutta toivoisin heille tähdellisempää tekemistä kuin keskustelupalstalla mouhoamisen kannattajien kanssa.
No valaise minua? Meinaatko sitä, että pitäisi pystyä sanomaan naamatusten se, mitä täällä nostaa esille. Jos näin, niin sulla on keskustelupalstan pointti mennyt vähän ohi.Juu,olen täsmälleen samaa mieltä. Sinulla vaan näyttää varsinainen pointti meneen ohi...
Sport-pelissä Strömberg voitti yhden kulmaväännön joten ehkä seuraavassa pelissä kaksi!Loppuu jo ymmärrys ja sanat, kun näkee Strömbergin vieläkin kokoonpanossa….
Ilman puolustelua Röllin suuntaan, mutta kysyitkö samalla korvaajasta? Näen ainakin itse ongelman Granholmissa korvaajana, koska ei hänkään varsinaisesti ketjun peliä kyllä nosta uudelle tasolle.Olisi kyllä mielenkiintoista päästä Raipen pään sisään ja saada tietää, että mitä hän oikein näkee Strömbergissä. Hänen peluuttamistaan ei tue tilastot eikä silmätesti. Parin entisen liigapelaajan kanssa olen jutellut Strömbergin tilanteesta ja molempien johtopäätös on ollut sama kuin itselläni: Strömberg tekee ketjukavereistaan huonompia.
Ehkä Raipe todistaa vielä keväällä neroutensa, kun Strömberg on pudotuspeleissä SaiPan johtava hyökkääjä ja kantaa joukkueen mestaruuteen asti.
Sport-pelissä Strömberg voitti yhden kulmaväännön joten ehkä seuraavassa pelissä kaksi!
Ei voi hävitä kamppailuja, joihin ei mene.Liigan sivujen mukaan Strömbergillä on vähänkään enemmän pelanneista paras voitettujen kamppailujen prosentti (57,5 %). Ei kyllä vastaa yhtään kentällä nähtyjä peliotteita, mutta kai se on jotain tilanteita voittanutkin ilmeisesti… Vale, emävale, tilasto?
Niin no, ainakin Sportia vastaan kotipelissä paras ketju oli Naukkis - Nikkanen - Granholm. Siitä palkittiin sitten poppareilla. Luulin, että vihdoin löytyi kiva kakkosketju, mutta ei.Ilman puolustelua Röllin suuntaan, mutta kysyitkö samalla korvaajasta? Näen ainakin itse ongelman Granholmissa korvaajana, koska ei hänkään varsinaisesti ketjun peliä kyllä nosta uudelle tasolle.