Raipen stintti – peliesitykset kaudella 2024–2025

• 202 847
  • 1 988

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, treenijumi
Eilisestä pelistä puuttui jotain, jota en oikein osannut selittää... eikä sitä tänäänkään ole. Missä taklaukset? Aika vähän niitä on ollut. Missä ne Petmanit jotka saa Grönborgilta ihan erikseen huomiota pressissä? Aiemmin o pelattu vastustajalta puhtia pois fyysisellä pelaamisella, mutta nyt on ollut hiljaisempaa.
Treenijumia treenijumia...

Altec

Jäsen
Käy kyllä uskomattoman paska tuuri juuri nyt myös irtokiekkojen kanssa.

Heti matsin alussa Petmanille oli tulossa täysin tyhjä maali, mutta kimpoili suoraan jalkoihin. Samoin Granholmin tolppakudin jälkeen Hokkasella tyhjä häkki ja siihen ainoaan KooKoo-pakin sääreen kopsahti sekin.

NMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tohon ylivoimaan on pakko keksiä jotain. Petman ei vaan yksinkertasesti kuulu tonne kulmaan pyörittämään. Kousan pitäis myös liikuttaa kiekkoa huomattavasti nopeemmin, ettei toi av neliö pääsis aina takasin muotoon..

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kyllä se av jossakin vaiheessa antaa periksi kun tarpeeksi tilaisuuksia annetaan.

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Mä oon tosi huolissani tosta että siniseltä vaan vipataan päätyyn. Ei oo yhtään jalkoja mennä perään. Ykkösketju ei tee mitään. Kakkonen kaartelee ja sekoilee miten sattuu. Kolmonen saa kiekon vastustajan päätyyn. Nelosesta ei muistikuvia.

Kolme tarpeetonta jäähyä ja Hutchin liekkimoodi. Nämä + huolestuneisuuteni vajaasta liikkumisesta jäi mieleen tästä erästä.

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Mä oon tosi huolissani tosta että siniseltä vaan vipataan päätyyn. Ei oo yhtään jalkoja mennä perään. Ykkösketju ei tee mitään. Kakkonen kaartelee ja sekoilee miten sattuu. Kolmonen saa kiekon vastustajan päätyyn. Nelosesta ei muistikuvia.

Kolme tarpeetonta jäähyä ja Hutchin liekkimoodi. Nämä + huolestuneisuuteni vajaasta liikkumisesta jäi mieleen tästä erästä.
Näkee pienistä asioista, että nyt on veto poissa. Useampi paikka oli alivoimilla, mistä aiemmin ollaan lähdetty ja päästy tekpaikkaan ja räpätty useampikin alivoimamaali. Nyt ollaan lähtevinään, mutta ei syystä tai toisesta jalka riitä, että päästäisiin edes tekopaikkaan. Toivottavasti on sitten vain "reenijumi", eikä tankki tyhjä.

On kyllä toisaalta niin jäätävä pudotus lyhyen ajan sisään, että ei kai se vertauskuvallinen tankkikaan nyt tällä tavalla tyhjene, ellei koko pohjaa ole sahattu pois.

Kyllä näyttää todella uupuneelta SaiPa. Jalka ei liiku ja sen takia roiskitaan. Ei saada pidettyä pitkiä hyökkäyksiä ollenkaan KooKoon päässä, kun näyttäisi siltä, että bensa ja ideat aivan loppu. Hutch tuo pisteet meille jos tuo.

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
3-19 toka erän torjunnat. No siinä oli alivoimaa...mut silti. Ei tää kovin paljoa eilistä parempaa ole. Puolustaminen on ollut parempaa,mutta hyökkääminen on aika aneemista ja se YV...
Yksi tehty maali viiteen erään, paikatkin vähissä. Heikkoa on.

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sori vieraisiin huutelusta, mutta Hämäisen SaiPa oli meille todella iso mörkö ja hävittiin sille aina. Joten onnittelut voitosta. :D
Mä olen unohtanut, että silläkin kiekolla tuli tilastovoittoja. Tänään ainoastaan Hutchin otteet ovat pitäneet SaiPaa pystyssä. KooKoo paljon parempi. Tosin ei niin paljon parempi kuin eilen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy