Mut eihä tolle pellelaumalle voi enempää jäähyjä antaa. Saattavat hävitä vielä muuten.Kiva. Karvisen legot lensi kentälle
Ei se nyt ihan noinkaan ole, jos ei itse tee yhtään. Oli SaiPallakin ylivoimaa.Näin vaan se tuomari voitti pelin tapparalle
0-0 pelilläkin saa yhden pisteen.Ei se nyt ihan noinkaan ole, jos ei itse tee yhtään. Oli SaiPallakin ylivoimaa.
Raipen koulun yksi oppitunneista vain menossa. Istutus kantaa hedelmän sitten vähän myöhemmin.En ihan ymmärrä tätä kolmella ketjulla pelaamista, kun eilinen peli on alla. Tauslahti ja Granholm ovat käyneet nähdäkseni kertaalleen jäällä.
No lähes kuitenkin, ja eipä SaiPa saanut lahjaksi 5-3:staEi se nyt ihan noinkaan ole, jos ei itse tee yhtään. Oli SaiPallakin ylivoimaa.
Ne on Kuopiossa. Eikä se nyt olisi oikeasti mitään muuttanut että olisi otettu joku pelaamaan 2 minuuttia ja todettu ettei junnukenttää voi tähän peliin peluuttaa.Uskomatonta, ettei saatu edes a-junnuja paikkaamaan poissaoloja. V.Petman aivan loppu, kaikki paristot kulutettu loppuun. Niin väsynyttä SaiPaa ja selviytymistä, että ei oo hetkeen nähty.