Tämä. Pelaisi paremmin kun kääntäisi mailan väärinpäinJa ykköslaituri. Siellä on edelleen ykkösen laidassa Mikko Petman, joka ei osuisi ladon seinään edes sisältä päin.
Viimeksi on näin paljon vituttanut Marlo Koponen.Tuo Kiukas on pakko saada pois kokoonpanosta.
Kojo / Sneck / Nagander (jälkimmäisellä stintillä) / Simo-Pekka Riikola / joku erottuu joka vuosi :PViimeksi on näin paljon vituttanut Marlo Koponen.
Viime vuosina vähän useampikin. Tai melkein asian voisi kääntää niin, että parin viime kauden aikana on erottunut ne harvat pelaajat, jotka eivät ole vituttaneet.joku erottuu joka vuosi
Joo näin se on. Tosin noista mainitsemistasi Riikola sekä PSN olivat myös hyvässä mukana. Taisi Riikola joskus johtaa pakkien pistepörssiä alkukaudesta.Kojo / Sneck / Nagander (jälkimmäisellä stintillä) / Simo-Pekka Riikola / joku erottuu joka vuosi :P
Ei saa ottaa aikalisää pitkän kiekon jälkee.Raipe vois ihan hyvin ottaa aikalisän ja antaa jengin huilata tässä pitkässä kiekossa 30s jäljellä kellossa.
Mutta tästä huolimatta kolme pistettä mukaan! Kertoo minun mielestä kaiken tuosta joukkueen potentiaalista. Sitkeä joukkue, valmentajansa näköinen.Tältä se peli näyttää, kun kokoonpanossa on juuri ja juuri neljä liigatasoista puolustajaa..
Mie en tiennyt tätä. Oon kuitenki aika pitkään seurannut hokia. Damn, kiitos sivistämisestä.Ei saa ottaa aikalisää pitkän kiekon jälkee.
Onks tähän tullut täksi kaudeksi joku sääntömuutos? Onhan niitä aikaisemmilla kausilla ainakin pitkän vaihdon ja pitkän kiekon jälkeen annettu aikalisällä lepoaikaa pelaajille.Mie en tiennyt tätä. Oon kuitenki aika pitkään seurannut hokia. Damn, kiitos sivistämisestä.
On tämä ollut jo muutaman kauden voimassa. En muista tarkalleen, kuinka monta kautta.Onks tähän tullut täksi kaudeksi joku sääntömuutos? Onhan niitä aikaisemmilla kausilla ainakin pitkän vaihdon ja pitkän kiekon jälkeen annettu aikalisällä lepoaikaa pelaajille.
Jos en ihan väärässä ole niin kaudesta 2021-22 lähtien.On tämä ollut jo muutaman kauden voimassa. En muista tarkalleen, kuinka monta kautta.