Oikeastaan myös ne, mitkä menossa ohi.Pelottaa kyllä joka veto joka tulee maalia kohti.
En kyllä osaa laittaa noista yhtäkään maalia Hutchin piikkiin tänään. Ehkä sen kolmannen ois voinu torjua mutta tosi vaikea nyt sanoa että Mike oli syypää maaleihin.Haluaisin kuulla tälle perusteluja, viimeeks ku oon itse nähnyt lukuja niin Hutchi on päästäny enemmän maaleja kun maaliodottaman mukaan olis pitänyt, toisin kuin Piiroinen. Piiroisella on parempi voitto- ja torjunta%. Miks hää ei pelaa?
Vikan maalin laitan huonon käärmenkielen piikkiin, muuten samaa mieltä. Yleisesti ottaen lähinnä pohdin, että peluutetaanko Hutchia vaan profiilin takia enemmän, vaikka kovat luvut oikeuttas fifty-fifty tai kakkosveskari -peluutukseen? Omaan silmään Hutch ottaa isoja torjuntoja, mut vastapainoks menee välillä ihme hörppyjä.En kyllä osaa laittaa noista yhtäkään maalia Hutchin piikkiin tänään. Ehkä sen kolmannen ois voinu torjua mutta tosi vaikea nyt sanoa että Mike oli syypää maaleihin.
Eka maali katko siniviivalla ja syöttö koko pakiston läpi ja HPK yksin maalin edessä.
Toka maali kiekon menetys maalin takana ja siitä kiekko maalin etee ja onetimer b-pisteen välistä.
Kolmas maali vastahyökkäys ja 1/100 onnistuva sokkokääntösyöttö keskelle ja ukko läpi joka tekee myös kääntölaukauksen.
Hutchilla on ihan ihme karma kun menee tosi outoja maaleja.
Kaksikon Kousa-Niemelä saldo -2 tähän erään. Voiko Trejbalin poissaolo selittää näin paljon et yhtäkkiä meno on mallia Kojo-Sneck?
Huomattavasti isompi palkka = pakko peluuttaa. Huikea persoona, mutta Piiroinen on vaan tällä hetkellä parempi maalivahti.Haluaisin kuulla veskarivalinnoille perusteluja, viimeeks ku oon itse nähnyt lukuja niin Hutchi on päästäny enemmän maaleja kun maaliodottaman mukaan olis pitänyt, toisin kuin Piiroinen. Piiroisella on parempi voitto- ja torjunta%. Miks hää ei pelaa?
Kyllä mä ajattelen että tässä haetaan tasaista peluutusta viiskyt viiskyt. Viime viikolla Hutch pelasi Espoossa ja Kari Lappeenrannassa. Nyt taas Hutch avaa tällä viikolla.Vikan maalin laitan huonon käärmenkielen piikkiin, muuten samaa mieltä. Yleisesti ottaen lähinnä pohdin, että peluutetaanko Hutchia vaan profiilin takia enemmän, vaikka kovat luvut oikeuttas fifty-fifty tai kakkosveskari -peluutukseen? Omaan silmään Hutch ottaa isoja torjuntoja, mut vastapainoks menee välillä ihme hörppyjä.
Otetaan nyt esimerkiksi tämä maali. Olen tietenkin samaa mieltä siitä että olihan tuo huippupaikka, mutta ihan järkyttävän paljon oli Hutch vastassa. En tiedä yrittiko taas mailalla katkoa. Tietysti ymmärrän että yrittää peittää enemmän, mutta aika usein tuntuu, että pelaa vain itsensä ulos. Väitän , ettei kukaan muu veskari Liigassa olisi noin paljoa ollut vastassa. Tämän myötä syntyy sitten näitä maaleja, joista tulee sellainen ohhoh-tunne.Eka maali katko siniviivalla ja syöttö koko pakiston läpi ja HPK yksin maalin edessä.
Hutch on pelannu 19/27 eli ainakin peluutetaan kuten ykkösveskaria. Lisäks lähtee pleijareiden aikana käymään maailman toisella puolen, niin todella toivon että loppukaudelle peluutus menis edes 50/50. Piiroinen ollu omaan silmään erittäin vakuuttava ja tulevien kausien ykkösveskari.Kyllä mä ajattelen että tässä haetaan tasaista peluutusta viiskyt viiskyt. Viime viikolla Hutch pelasi Espoossa ja Kari Lappeenrannassa. Nyt taas Hutch avaa tällä viikolla.
Eikö tuo tekemässä SaiPan pakkien piste-ennätystä?Fiksu jäähy taas. Ei vittu. Toivotaan että ens kaudella saadaan kunnollinen kiekollinen pakki ykköseen ettei tätä hazardia tarvii katella.
Jotenkin en nähny kyllä kampitusta tuossa, mutta ei kai siinäFiksu jäähy taas. Ei vittu. Toivotaan että ens kaudella saadaan kunnollinen kiekollinen pakki ykköseen ettei tätä hazardia tarvii katella.
No on kyllä. Mutta en laske kuitenkaan kaikkien aikojen parhaaksi SaiPa pakiksi. Kakkospariin oikein passeli mutta liian hazardi ykköseen. Korostuu vielä nyt kun pakkipari on mitä on.Eikö tuo tekemässä SaiPan pakkien piste-ennätystä?
Silti tavallaan huonompi erä kuin ensimmäinenVoitettu erä ja kuitenkin ihan hyviä asioita siellä tapahtuu. Enemmän pitäisi vaan vetää suoraan eikä siirrellä tai yrittää jotain liian hienoa. Ei tuo Saarinen kuitenkaan mikään Rimpinen ole.
Eihän tuossa ollut minkäänlaista rikettä, ihan puhdas taklaus, josta Kerhon perhonen lähti ilmojen teille kuin höyhen.Fiksu jäähy taas. Ei vittu. Toivotaan että ens kaudella saadaan kunnollinen kiekollinen pakki ykköseen ettei tätä hazardia tarvii katella.