Rautakorpi tilalle! Siinä on ihminen isolla veellä.
Semminkin kun Raipelle on jostain minulle käsittämättömästä syystä täällä jo ennestään kaksi erillistä viestiketjua.
Siitä asti kun Raipen pesti keväällä julkistettiin ovat Jatkoajankin hyeenalaumat kierrellet Gatoradea taukoamatta. Vielä pari päivää sitten joku palstaveljistä tilitti Raipen olevan suurin syy siihen miksi seura ei enää kiinnosta. Tämä kaikki ennen ensimmäistäkään liigapeliä. Itse ihmettelen lähinnä sitä, miksei tätä ketjua aikaisemmin avattu.Nyt hei ihan oikeasti. Itsellänikin on isoja epäilyksiä Helmistä kohtaan, siitä ilmiselvästä syystä ettei hänellä käytännössä ole näyttöjä päävalmentajana. Mutta potkuketjun avaaminen valmentajalle siinä vaiheessa kun runkosarjaa on takana vajaat neljä erää on silkkaa trollaamista. Olen ajoittain peräänkuuluttanut täällä suvaitsevaisuutta erilaisille mielipiteille, mutta jotain rajaa nyt sentään. Semminkin kun Raipelle on jostain minulle käsittämättömästä syystä täällä jo ennestään kaksi erillistä viestiketjua. Kirveelle olisi töitä. Ja modeille.
Siitä asti kun Raipen pesti keväällä julkistettiin ovat Jatkoajankin hyeenalaumat kierrellet Gatoradea taukoamatta. Vielä pari päivää sitten joku palstaveljistä tilitti Raipen olevan suurin syy siihen miksi seura ei enää kiinnosta. Tämä kaikki ennen ensimmäistäkään liigapeliä. Itse ihmettelen lähinnä sitä, miksei tätä ketjua aikaisemmin avattu.
Sillä ironinenhan tämä ketju on, eikö?
Vielä pari päivää sitten joku palstaveljistä tilitti Raipen olevan suurin syy siihen miksi seura ei enää kiinnosta.
Mjaa... onneksi palstalla näyttää sentään jollain olevan sisälukutaitoa ja luetun ymmärtämistä jäljellä. Jos tässä nyt meikäläisen tekstiin on viitattu, voidaan kai rehellisesti katsoakin mitä mä olen raapustanut.Esimerkinomaisesti: jos viittaat viestisi toisella virkkeellä nimimerkkiin Mr.Fox, niin muistan hänen kirjoittaneen tälle palstalle jo vuosia sitten (ja tyylilleen ominaisesti pitkällisesti perustellen), ettei hän suurin surminkaan haluaisi nähdä TPS:n valmentajana Mika Strömbergin tai Raimo Helmisen kaltaisia, pelaajaurallaan selkeästi toiseen liigaseuraan henkilöityneitä hahmoja. Siihen nähden mielestäni aivan linjakas kommentti häneltä nyt. Itse en tuollaista kantaa jaa, mutta so not.
Suurin syy = vuosikymmenen jatkunut sekoiluSuurin syy kiinnostuksen täydelliseen lopahtamiseen on siis jo vuosikymmenen jatkunut sekoilu. Viimeisin yksittäinen syy on Raimo Helminen TPS:n penkin takana. Enkä mä pidä sitä lainkaan Helmisen vikana! Kenelle on voinut tulla TPS:n logo puvuntakin rintamuksessa mieleenkään kuningasidea: "Hei jätkät! Palkataan päävalmentajaksi Ilves-ikoni Raipe! Ei ne turkulaiset kuitenkaan mitään huomaa tai välitä!".
Ketju hänellekin pitäisi pystyyn laittaa kun hävisivät ensimmäisen ottelun.Heittäisin Ahokkaalle tarjouksen mallia 2+1...
Ei huvittaisi kirjoittaa tähän ketjuun enää riviäkään, mutta todettakoon silti, että seuran päävalmentajavalinnan kritisoiminen on mielestäni aivan eri asia kuin vaatia tälle potkuja kesken runkosarjan toisen ottelun ensimmäisen erän sillä perusteella ettei homma toimi ollenkaan. Vm. on ironia-asteestaan riippumatta juuri sitä mitä jo sanoin, trollaamista.
Esimerkinomaisesti: jos viittaat viestisi toisella virkkeellä nimimerkkiin @Mr.Fox, niin muistan hänen kirjoittaneen tälle palstalle jo vuosia sitten (ja tyylilleen ominaisesti pitkällisesti perustellen), ettei hän suurin surminkaan haluaisi nähdä TPS:n valmentajana Mika Strömbergin tai Raimo Helmisen kaltaisia, pelaajaurallaan selkeästi toiseen liigaseuraan henkilöityneitä hahmoja. Siihen nähden mielestäni aivan linjakas kommentti häneltä nyt. Itse en tuollaista kantaa jaa, mutta so not.
Niin tai näin, mikäs minä olen kenenkään ilonpitoa rajoittamaan. Jos tämä ketju on jonkun mielestä hyvää läppää ja modet sen sallivat, niin jatkakaa toki. Ehkä joku avaa seuraavaksi yhtä hassunhauskan Raipelle patsas -ketjun.
Suurin syy = vuosikymmenen jatkunut sekoilu
Viimeisin yksittäinen syy = Raimo Helminen TPS:n penkin takana
Mua hävettää tää ketju ja tällaiset kommentit.Katsotaan paskaa loppukausi ja sitten aloitetaan uusi projekti jonkun muun kuin Raipen kanssa, kiitos.
Jos ei ole jo kohta, niin ihme on.
HTT:n mukaan haku on nyt käynnissä. Mutta ensi kaudeksi, eli nähtävästi päävalmentaja ja sellaisena itseään pitävät säilyttävät duunipaikkansa tämän kauden loppuun. Muttei ensi kaudelle.
Vaihdetaan päikseen, jätetään Manner loppukaudeksi Turkuun ja Kärppä-ikoni Raipe takaisin kotiin.Nyt olisi tarvetta Elomon prinsiipeille ja Pajuojan aikakauden prässille. Ehkä voisi ottaa Unski Leimeen viisikkopuolustuksen ja Mika Iiro Viinasen ykkössentteriksi.