Suuri päivä koittaa 22.11.2008
Ja yksi asia tulee olemaan varma, liput otteluun myydään loppuun ennakkoon.
Vielä on turhan aikaista sanoa menestyykö Ilves vai onko tämä vain syyskauden huumaa, mutta voi se olla omalla tavallaan Ipan etukin jotta papat väistyivät sivummalle.
Ilves on tällä hetkellä seitsemäntenä sarjassa, joka on jo vuosia ollut Ilveksen todennäköisin loppusijoitus, eli vielä ei ole edes mitään syyskauden huumaa nähty. Ruvetaan spekuloimaan näillä asioilla sitten, jos Ilves jossain vaiheessa nousee kolmen joukkoon sarjassa.
Eikös tämä ole vielä ihan mahdollista? Nyt paita, ja parin vuoden päästä itse juhlakalu perässä.Olisi ollut paljon juhlallisempaa kun ikoni olisi nostettu vasta parin vuoden päästä kattoon.
Täysin samaa mieltä. Onko järkeä ripustaa paitaa kattoon heti kun kaveri ilmoittaa että lopettaa uransa? Mitä jos Raipe vaikka pitää välivuoden ja jatkaa taas? Turhaa hommaa tällainen hätäily.Meikäläisellä ei kyllä maistu tämä liigan nykytyyli, jossa pelaajan numero jäädytetään heti kun ura on loppunut. Raipenkin kohdalla olisi mukavasti voinut poistaa tuon numeron käytöstä ja jäädytellä vuosia myöhemmin.
Kyllä sen numeronjäädytyksen pitäisi tapahtua vasta vuosia peliuran jälkeen. Mutta markkinoinnilista syistä ilmeisesti tääkin täytyy lypsää tyhjäksi kun sillä vielä voi lypsää (Raimolla).
No paikalla tietysti olen.
Eikös tämä ole vielä ihan mahdollista? Nyt paita, ja parin vuoden päästä itse juhlakalu perässä.
Nämä on aina näitä mielipidekysymyksiä, koska se oikea hetki sitten on. Mitä nopeammin puoltaa aina sitä asiaa, että miehen ura on vielä parhaiten ihmisten muistissa. Toki esim. Raipen kohdalla ne hetket tuskin unohtuvat kenenkään muistista vuosikymmeniin, joten siinä mielessä tuo on hieman huono vertaus.
Sitä mieltä kylläkin olen, että se hetki pitää tarkoin miettiä, ja mielellään vielä niin, että mukaan tulee jotain muutakin juhlallista, jolloin tuo nosto pääsee parhaiten oikeuksiinsa.
No sikäli tilaisuus tulee olemaan juhlallinen että läsnä ovat kaikki aikaisemmin jäädytettyjen paitojen (elossa olevat) henkilöt, Aarne Honkavaara, Lasse Oksanen, Jorma Peltonen ja Risto Jalo. Joukosta puuttuu ainoastaan Jarmo Wasama!
Alkaako juhlallisuudet kello 15.00 vai jo aiemmin?
En haluaisi myöhästyä, eikä ilves.com näyttänyt tarjoavan tietoa asiasta.