Älä edes muistuta tästä erittäinkin erikoisesta episodista täällä.Jaa, sehän oli päivänselvää että Raimo kauden jälkeen lähtee pois.
En tiedä mihin tätä pitäisi kirjoittaa, mutta erittäinkin paljon moitteita ja epäilyä saanut maalivahtivalmentaja Antti Ore ei ole juuri kehuja vieläkään saanut, vaikka esimerkiksi Kari Piiroinen tuntuu kehittyneen ällistyttävän kovalla tahdilla aivan liigan yläpään maalivahdiksi. Siksi erityisesti haluan myös nostaa Antin työn esille, onko kaikki rapa mitä on saanut ollut ihan aiheesta?
Samoin niiden jakaminen pitäisi kieltää. Ei tarvitse yhtään ylimääräisiä klikkejä kerätä noille otsikoille.Hieno uutinen Saipalta.
Mutta nämä nykyajan klikkiotsikot pitäisi kieltää lailla. Juu, ymmärrän niiden tarkoituksen, aikanaan vaan koulussa opettiin kirjoittamaan otsikot täysin eri tavalla. Ennen oli paremmin.
Itse ainakin olen käyttänyt vastaavia huonoja esimerkkejä koulutuksissa ja havainnut sen tehokkaaksi tavaksi toimia. Ala on tosin eri. Valitettavasti nykyinen toimittajakulttuuri on sitä mitä se on, joten heidän osaltaan parannusta on kaiketi turha odotella.Samoin niiden jakaminen pitäisi kieltää. Ei tarvitse yhtään ylimääräisiä klikkejä kerätä noille otsikoille.
En tätä klikki-otsikointia pelkästään toimittajien niskaan kaataisi. Toimittaja kirjoittaa tarinan, mutta uutisen otsikon taitaa nykymaailmassa tehdä joku enempi myynti-ihminen. Mediathan testailevat joskus eri otsikoiden "klikki-herkkyyttä" jakamalla samaa uutista erilaisilla otsikoilla, ja päättelevät sitä mikä toimii. Digi-maailmassa otsikon tehtäävä ei ole olla informatiivinen, vaan klikkisormea kutkuttava.Itse ainakin olen käyttänyt vastaavia huonoja esimerkkejä koulutuksissa ja havainnut sen tehokkaaksi tavaksi toimia. Ala on tosin eri. Valitettavasti nykyinen toimittajakulttuuri on sitä mitä se on, joten heidän osaltaan parannusta on kaiketi turha odotella.
Ehkäpä täällä kuitenkin (toivottavasti) jonkun nuoren lukijan saa pohtimaan näitäkin asioita...
Eikös Helminen itse ollut maininnut että päätöksen hän tekee marraskuun loppuun mennessä? Nyt ne liikkeet pitää tehdä eikä sitten kun liian myöhäistä.Minusta aika harkitsematon jatkosopimus. Olisi kannattanut katsoa kausi loppuun asti ja tehdä vasta sitten päätökset.
Minusta aika harkitsematon jatkosopimus. Olisi kannattanut katsoa kausi loppuun asti ja tehdä vasta sitten päätökset.
Täytyy olla samaa mieltä. Onhan tässä joo komea voittoputki ja hyvä flow, mutta kaikki voitotkin ovat tulleet tällä hetkellä sarjataulukossa SaiPan alapuolella olevia joukkueita vastaan. Tästä on tehty vähän turhan iso numero.Minusta aika harkitsematon jatkosopimus. Olisi kannattanut katsoa kausi loppuun asti ja tehdä vasta sitten päätökset.
Minusta aika harkitsematon jatkosopimus. Olisi kannattanut katsoa kausi loppuun asti ja tehdä vasta sitten päätökset.
Sarkasmia vai katkeruutta... En tiedä, mut tää oli ehdottomasti oikea aika tehdä sopimus kun ensi kauden joukkuetta ruvetaan rakentamaan.Minusta aika harkitsematon jatkosopimus. Olisi kannattanut katsoa kausi loppuun asti ja tehdä vasta sitten päätökset.
JYP katsoi kauden loppuun ja sai Ruotsin Teron. Ei tainnut teitä onnistaa työkoneiden arvonnassa, mutta ei se mitään. Raipe näki SaiPassa isomman potentiaalin kuin esimerkiksi TPSillä tai JYPillä. Ei siis ollut ilmeisesti saanut samaa muistiota tai tietopakettia kuin Oskari ”JYPillä on suurempi potentiaali kuin SaiPalla” Salminen.Minusta aika harkitsematon jatkosopimus. Olisi kannattanut katsoa kausi loppuun asti ja tehdä vasta sitten päätökset.