Heheh, kiitos. Tämähän kannatti tehdä, jos sillä saadaan yhdet kauskorttirahat SaiPan kassaan :DNyt on aivan helvetin kova! Sytyn! Tää sai miun päässä jonkun lapsellisen innon tunteen mitä en ole tuntenut vuosiin ja harkitsen syvästi kausikortin jatkamista kera kuudennentoista vuoden.
Eiköhän ne seuraa Jatkoaikaa niin tiiviisti, että bongaavat tällaiset hassuttelut myös täältä.Tän laitat SaiPan toimistolle ja jumalauta, äkkiä.
Tuo oli itse asiassa vain etukuva tälle Raipe-biisille:
Eiköhän ne seuraa Jatkoaikaa niin tiiviisti, että bongaavat tällaiset hassuttelut myös täältä.
Vai oisko tekoälyllä tehty ihmeitäMiten, saako kysyä, oletko siis itse tehnyt tuon kappaleen ja soitatko/laulatko itse?
Tekoälyillä leikittyMiten, saako kysyä, oletko siis itse tehnyt tuon kappaleen ja soitatko/laulatko itse?
Kiitos, minulla on muutama muukin projekti työn alla, joten ehkä uskallan julkaista jotain muutakin, jos kerran tästä on pidetty.Täältäkin iso virtuaalinen hatun nosto käyttäjälle @mirasane
Aivan helvetin kova biisi ja nuo kuvatkin sopisi kaupungille mainoksiin ihan hyvin.
On se hyvä että joillakin on intohimoa kesälläkin väsäillä tällaisia meidän muiden iloksi.
Ehdottomasti!Kiitos, minulla on muutama muukin projekti työn alla, joten ehkä uskallan julkaista jotain muutakin, jos kerran tästä on pidetty.
Anna tulla vaan!Kiitos, minulla on muutama muukin projekti työn alla, joten ehkä uskallan julkaista jotain muutakin, jos kerran tästä on pidetty.
Hauska biisi! Millä softalla teit?Tekoälyillä leikitty
ChatGPT ja Suno AI oli yhteisläytössäHauska biisi! Millä softalla teit?
On niin vilpitön tyyppi ja voittojen jälkeen hymyä irtoo. Karisma on suunnaton. Oli muutenkin hauska leti kun molempia koutseja lopulta vaan nauratti.Kyllähän noista Raipen lehdistötilaisuuksista huomaa, että Raipe on tuolla ennen kaikkea pelaajien takia ei itsensä.
Pojat sitä, pojat tätä jne…