Radiomafian aamu. Juuso ja Peltsi

  • 2 526
  • 18

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Kaikki radion omistavat varmaankin tietävät tämän ohjelman jota on tarjoiltu jo parina vuonna joka arkiaamu klo 07.00 aina 10.00 saakka. Ohjelmahan on hienoa radioviihdettä parhaimmillaan ja tosikkomaisuus on jätetty täysillä narikkaan jo heti alusta lähtien. Puolityhmiä kysymyksiä -osioon olenkin muutamaan kertaan yrittänyt ottaa osaan, mutta ilmi selvästi suosio on sen verta mahtava, ettei ole mitään asiaa linjoille ollut, ainakaan tähän mennessä:D

Mitä mieltä ovat Jatkoajan heebot? Onko ohjelma täysin perseestä vai mikä mättää? Vai onko minulla tovereita rinnallani hokemassa joka toiselle vastaantulijalle jotta "Morientes!"


Tiedän, tiedän. Elämän hankkiminen olisi jotain aivan mahtavaa, mutta tuskinpa tästä enää mitään saisi kursittua, joten antaa mennä samaa vauhtia....
 

pykli

Jäsen
Jos tämä Peltsi on se sama joka tunkee sitä pärstäänsä esiin noissa TV1:n nuortenohjelmissa, niin ärsyttävämpää tyyppiä ei kys. kanavan puolelta löydy. MTV3:n mukaanottaminen vertailuun ei ole reilua sillä sen kanavan väestöstä 95% ylittää jopa Peltsin ...

Tekisi mieli sanoa että Peltsille rautakankea. Niin, ja RadioMafian aamua en ole kuullut kun en ole moneen vuoteen niin aikaisin herännyt.

Jooh, turhan jyrkkiä mielipiteitä ;)

--- pykli
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä joskus kun joutuu (väsyneenä) niin aikaisin heräämään jaksaa poikien häsellys naurattaa. Useimmiten ei.

Kaipaan Mafian aamuihin/aamupäiviin takaisin Ulmasta ja Roihaa.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tykkään. Ainakin paljon pirteämpi meininki kuin muutama vuosi sitten samalla ohjelmapaikalla olleella Ulmanen & Roiha-"showlla", siis herranjestas, niitä äijiä kuunnellessa rupes joku sateinen kesäaamukin v*tuttaan kuin marraskuinen räntäkuuro päin näköä. Peltsi ja Juuso taas heittävät usein jopa ihan hyvää läppääkin.. Sen olen myös huomannut, että kaverukset ovat selkeästi paremmassa vedossa kesäisin kuin pimeinä talviaamuina - ymmärrettävää kyllä. Eli ihan OK ohjelma, ja erinomaista kuunneltavaa päivän ensimmäisille työtunneille..
 

Aksu

Jäsen
Ulmanen ja Roiha oli enemmän minun makuuuni, mutta ohjelmapaikkana tämä Peltsin ja Juuson ohjelma on vähän mitä sattuu eli kevyttä paskanjauhamista ilman sen syvempiä merkityksiä. Harva haluaa aamulla kuulla mitään muuta.
 

kaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä minä ainakin tykkään aamuisin kuunnella Mafiaa. Tosin ei sitä yleensä kovin pitkään ehdi kuunnella ennen kouluun menoa. Nyt kun oon töissä niin siellä voi sit kuunnella koko päivän taustalla radiota. Eli minun mielestä hyvää läppää heittävät ja ihan kiva aamusta kuunnella. Sopivan rentoa ohjelmaa, ei mitään liian virallista ja väritöntä selittämistä.
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Ei tekopirteitä

Perusasenteeni huutavia nuorisojuontajia kohtaan on negatiivinen. Tämä Peltsi kumppaneineen on sikäli poikkeus, että hän ei ole tekopirteä, vaan aidosti hassu ja sekava.

Kerran näin Peltsin maahantuontivaatekaupan tyhjennusmyynnissä. Vetäisi sitten piruuttaan jalkaansa tilavimmat hop-hopparihousut, mitä olen eläissäni nähnyt. Persvako roikkui pohkeissa ja puntit olivat arviolta 60-70 cm leveät. Hypähteli siinä ja esitti gangstaa virnuillen. Kylläpä nauratti.

Tänä aamuna vieraana oli Jari Sillanpää. Haastattelu meni aika läskiksi, mutta ei se haitannut, koska häröily vaikutti aidolta. Sillanpää sanoi, ettei juurikaan haastatteluja anna, mutta nämä pojat ovat poikkeus, koska ovat niin öö ...hölmöjä? Sitä paitsi eivät kai mitään ihan poikiakaan enää?
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Tuohon aikaan aamua sopii kyseinen program mainiosti. Tietysti jos haluaa heti aamusta spekuloida pasaatituulen vaikutuksesta ihmiskehoon niin onhan nuita kanavia muitakin. Ja tuota.
 

Mai

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hävittää hyvin aamuäkäisyyteni,ja saa välillä nauramaankin.Sopivan kepeää, ei tarvitse heti aamusta liikaa aivoja rassata, on huomattavasti parempi kuin sitä ennen kuudesta seitsemään tuleva Aamupala, minkä juontaja on aika nukuttava ääninen.Ja musiikkikin on ihan ok, ei niin tylsää kuin kaupallisilla asemilla (saisi kyllä olla omaperäisempääkin).
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Armeijassa jouduin kuuntelemaan ko. jätkiä joka aamu kun kaverit löivät radion päälle heti kun heräsivät. Kyseinen tapa on muuten todella ärsyttävä. No, ihan hyvää läppää Juuso ja Peltsi oikeastaan heittävät, kyllä niiden jutuille aina välillä voi nauraakin.
 

Battleaxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä minä tykkään ja kuuntelen aina kun olen hereillä siihen aikaan...musiikki vaan on perseestä, mutta Radio Suomelta tulee(ellei ole siirretty lätkän takia)Tutti-Frutti tänään ja kuulee vaihteeksi musiikkiakin.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Ihan hauskoja heppuja,pieninä annoksina nautittuna tosin.Mutta ne Mirva jutut voisi jo minun puolesta jättää...
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mun mielestä se Kaide Järvisen urheilujuttu parina päivänä viikossa on ihan hauska. Pitää sisällään hyvää läppää ja ihan kunnon asiaakin! Mirvan vois poistaa kokonaan.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jo musiikkinsa puolesta Juuso&Peltsi pesee esim. Kiss FM:n aamuohjelman sata-nolla. Mukavan rentoa äijähuumoria. Jääkiekostakin puhuvat vaikka eivät siitä paljoa ymmärrä.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No se koko Mirva-hömpötyshän on selkeesti sen yhden Mafian juontajan juttuja, olisko se Paula Noronen? Kuitenkin, kyseisen ämmän kaikki radio-ohjelmat tuolla kanavalla on todella syvältä, ja nythän tuo Mirva-sydeemikin on riistäytynyt täysin käsistä. Noi läpät on juurikin sellaista 'kaverilta toiselle kännissä aamuneljältä'-tasoa, ja pidemmän päälle siis todella ärsyttävää. Naurattaako noi jutut jotakuta oikeasti?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Aikoinaan tykkäsin erittäin paljon Ulmasen ja Roihan ohjelmasta. Niillä soi sopiva härömusiikki aina, jotain Martti Servoa ja Tenkasen Arskaa :D

Peltsin ja Juuuson (nimessä on kolme tai neljä U:ta, toim. huom.) showta en ole pahemmin kuullut, kun ei viime aikoina ole ollut tarvetta nousta niin aikaisin ylös. Muutaman kerran olen kuullut niidenkin läppää ja ihan ok-kamaa se silti on. Tosin en ole päässyt heidän inside-läppänsä sisään vielä.

Mirwa on todellakin perseestä. Norosen Paulan hahmo on saanut liikaa aikaa Mafiassa. Aina joka arkipäivä 16.15. Mirwan "piraattiradio" katkaisee lähetyksen ja tulee "hauskaa" juttua. Ohhoijaa. Liika on liikaa. Aluksi Mirwa-hahmo oli ihan hyvä, mutta sittemmin meni niihin juttuihin ja siihen kiljumiseen hermot. Mutta missä on vanhan kunnon Sirkka-Liisa?
 

The Rock

Jäsen
Paras radiopläjäys jota olen ikinä kuunnellut on kyllä Henkka ja aamutiimi + Tuomas Enbuske Radio Kiss FM:ltä! Jätkät vetivät niin hervottomia juttuja eetteeriin että ei voinut muuta kuin nauraa ja tämä ohjelma oli pakko kuulla joka aamu koska muuten ei päivä lähtenyt kunnolla käyntiin. Henkka ja Tuomas RULES!:cool:
 

Mai

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti The Rock
Paras radiopläjäys jota olen ikinä kuunnellut on kyllä Henkka ja aamutiimi + Tuomas Enbuske Radio Kiss FM:ltä! Jätkät vetivät niin hervottomia juttuja eetteeriin että ei voinut muuta kuin nauraa ja tämä ohjelma oli pakko kuulla joka aamu koska muuten ei päivä lähtenyt kunnolla käyntiin.

Ohjelma oli loistava,sille tasolle ei kyllä ihan äkkiä kukaan yllä Suomen aamuissa.Mutta kyllä Juuso&Peltsi ihan hyvä korvike on, varsinkin kun Mafialta ei tule mainoksia, joita joutui aina Aamutiimin takia kestämään,mutta heidän takiaan sen jaksoi.
 

Ranttali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Juuso & Peltsi ovat tekohauskoja hönttejä, joiden jutut eivät ole koskaan naurrattaneet. Hyppönen ja Enbuske olivat myös perseestä, puhetta enemmän kuin musiikkia. Eihän se niin saa olla. Ei oikein kiinnostanut Hyppösen tunnin kestävä juttu elokuvista "nämä lauseet on käännetty suomeksi näin".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös