Radio Rock

  • 932 498
  • 3 000

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Radio Rock aina mainostaa Korporaation tulevan 06-11, mutta todellisuudessa lähetys starttaa seitsemän jälkeen, Heikelän osalta joskus vasta lähempänä puolta kahdeksaa. Klo 06-07 sekä 10:30-10:55 tulee uusintoja.
joo noinhan se on aina ollut, mutta tänään aloittivat ihan aloittamalla jo kuudelta, heräsin tarkoituksella tuolloin jo, kun ajattelin että näin saattaisi käydä poikkeuksellisesti tänään, yllättäen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kahden viikon päästä kuulemma kertoo Heikelä tulevaisuuden suunitelmansa, mutta jotain saatta vihjata vielä tänäänkin.

Hitto kun tuli nostalginen fiilis ja tajusi miten ikävä vanhaa kunnon Heikelä&Linnanahde-korporaatiota on ollut, kun Jussin, Akin ja Harrin aikoja on ollut. Toivottavasti nyt perkele jostain löytyisi kaikki nuo vanhat Korporaation podcastit Radio Cityn ajoilta asti, menisi kyllä koneelle talteen. Se sivusto jossa ne joskus olivat, on ollut jo vuosikaudet alhaalla.
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottavasti nyt perkele jostain löytyisi kaikki nuo vanhat Korporaation podcastit Radio Cityn ajoilta asti, menisi kyllä koneelle talteen. Se sivusto jossa ne joskus olivat, on ollut jo vuosikaudet alhaalla.

Korporaation lähetyksiä on mahdollista kuunnella vuodesta 2009 alkaen Rockin nettisivujen kautta, mutta ladattavissa ne on ainoastaan parin viimeisen vuoden osalta.

Jos teistä joltain löytyy koneelta tallennettuina Korporaation podcastit vuosilta 2007-2013 loppuun asti tai edes osa niistä, niin olen valmis vaikka maksamaan saadakseni ne. Muhun voi ottaa yhteyttä yksityisviestillä kera hintapyynnön, jos joltain löytyy.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Kovia kollegoja on kyllä Heikelällä ollut vuosien varrella. Esim. Teemu Suominen sekä Jussi Halli pätkivät 100-0 myöhempiä kollegoja, jotka ovat olleet enemmänkin Heikelän kiilapoikia.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomenna lauantaina tulee aamuinen korporaatio kokonaisuudessaan. Alkaa klo 12.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Huomenna lauantaina tulee aamuinen korporaatio kokonaisuudessaan. Alkaa klo 12.
Huomenna vai sunnuntaina? Marce sanoi että tulisi sunnuntaina, mutta voi olla että sanoi väärin.

Anyway, tämän aamun Korporaatio on kuunneltavissa KOKONAISUUDESSAAN Radio Rockin nettisivuilta. Itse latasin tuon tiedostona jo koneelle, jotta pysyy säilössä.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Tuli muuten yllätyksenä, että Heikelä ja Jenni Alexsandrova (mitään tietoa miten kirjoitetaan) ovat nykyään pariskunta. Kunnon työpaikkaromanssi ja käsittääkseni molemmat olivat naimisissa silloin, kun Korporaatiossa olivat. Ainakin Heikelän avioerosta uutisoitiin vuosi-pari sitten
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Missään kiitoksissa ei ollut mainintaa Riku Sottisesta. Pojilla taisi todella mennä aika vihkoon se yhteistyö. Onko siitä kuulunut mitään infoa, mikä siellä mätti? Pitkä pätkähän se ei ollut.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Tuli muuten yllätyksenä, että Heikelä ja Jenni Alexsandrova (mitään tietoa miten kirjoitetaan) ovat nykyään pariskunta. Kunnon työpaikkaromanssi ja käsittääkseni molemmat olivat naimisissa silloin, kun Korporaatiossa olivat. Ainakin Heikelän avioerosta uutisoitiin vuosi-pari sitten
Mikään salaisuushan tämä ei ollut pitkään aikaan enää. Jopa Jussin IG-tilillä on kuvia Jennistä. Seiskan Kääkeistä nyt puhumattakaan. Sitä kyllä ihmettelin, että Heikelä ei koskaan puhunut mitään suhteestaan Jenniin. Tyyliin kun muistelivat Korporaatiossa tapahtuneita hetkiä ja mainitsivat Jennin, niin ei pienintä vihjaustakaan että ovat nykyään pariskunta.

Oli muuten hauska lukea tämän ketjun viestejä vuodelta 2011. Tuskin Betoz tiesi tuolloin kuinka hyvin tuon kaksikon kemiat lopulta natsasivat.
Jenni on kehittynyt aivan älyttömästi ja hänen roolinsa tasapainoittaa Heikelää loistavasti. Korporaatio on tämän kaksikon kemian takia lähtenyt uuteen nousuun. Usein ollaan jopa parhaimpien päivien Heikelä-Sainion tasolla.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
10min tuli kuunneltua Sainio&Harri-kaksikon ensimmäistä podcastia aamulta ja suljin soittimen ja totesin että tää taitaa omalta osaltani olla kyllä nyt tässä.

Heikelä oli mun Korporaatio, tää nykyinen nyt vaan ei tunnu oikein miltään enää. Hienoja vuosia oli nää mitä sai kuunnella tähän asti. Onnea jatkoon toki ohjelman kanssa, toivottavasti kuuntelijoita riittää.
 

SgtMarkov

Jäsen
Pitäisiköhän Heikelän siirtyä takaisin Radio Cityn puolelle? Tuskinpa kuitenkaan olisi mikään voimavara siellä. Tuntuu vähän siltä että herran parasta ennen-päiväys on umpeutunut jo aikoja sitten.

Omaan radionkuunteluun Heikelän lähtö ei tietenkään vaikuta millään tavalla. Radio Rockia en ole jaksanut kuunnella enää pitkään aikaan. Jossain vaiheessa vain riitti se Metallica/GnR-fetissi yhdistettynä maailman suppeimpaan soittolistaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Pitäisiköhän Heikelän siirtyä takaisin Radio Cityn puolelle? Tuskinpa kuitenkaan olisi mikään voimavara siellä. Tuntuu vähän siltä että herran parasta ennen-päiväys on umpeutunut jo aikoja sitten.
Kyllä miehen radioura on taputeltu, mitä nyt vähän saattoi jättää ovea auki palaamiselle vielä joku päivä jossain muodossa.

Huomenna aikoo kertoa mitä ne tulevaisuuden suunitelmat sitten ovat ja mihin tarvitsee "meidän kaikkien" apua.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
10min tuli kuunneltua Sainio&Harri-kaksikon ensimmäistä podcastia aamulta ja suljin soittimen ja totesin että tää taitaa omalta osaltani olla kyllä nyt tässä.

Heikelä oli mun Korporaatio, tää nykyinen nyt vaan ei tunnu oikein miltään enää. Hienoja vuosia oli nää mitä sai kuunnella tähän asti. Onnea jatkoon toki ohjelman kanssa, toivottavasti kuuntelijoita riittää.
Emmä tajua miksei Moisiolle&Sainiolle voida antaa oikeasti mahdollisuutta, vaan kuunnellaan 10 minuuttia podcastia ja sen jälkeen suljetaan radio ikuisiksi ajoiksi. Heikelä on minun papereissani Suomen kovin radioääni, enkä odotakaan Sainion täyttävän ainakaan suoraan Jussin saappaita.

Itse en ole vielä tämän päivän podcastia ehtinyt kuunnella, mutta aamulla tuli kuunneltua livenä pari tuntia ja täytyy antaa isoa peukaloa. Korporaatio on sai ainakin tuon otannan perusteella mukavan raikkaan uuden tuulahduksen. Mä avasin radion 6:45 ja vähän yllätyin kun sieltä tultiin jo suoraa lähetystä. Jussilla oli melkoista "gonailua" viimeiset pari vuotta. Vaikka lähetykset paperilla alkavat klo 6, niin todellisuudessa aina aloitettiin 7:05 Harrin ja Kortelaisen osalta ja Jussi saapui studioon vasta lähempänä puolta kahdeksaa. Muutenkin lähetykset tuntuivat olevan sellaista ettei liiemmin mitään ennakkotöitä oltu tehty. Ainoa vakituinen ohjelmanumero oli Harrilla on asiaa, ja sekin luultavasti käytännössä 100% Harrin käsialaa. Siitä mä annan isot pisteet että kilpailut on palautettu Korporaatioon. Vielä joskus keväällä 2014 oli loistava "Juuri nyt en muista"-kilpailu. Sen jälkeen kokeiltiin pari hassua kertaa huomattavasti tylsempää Sähkötuoli-kisaa, mutta aika nopeasti se ja kaikki muutkin kilpailut hukkuivat Korporaatiosta. Okei tänään oli vähän häslinkiä kilpailun suhteen, mutta menkööt ensimmäisen lähetyksen piikkiin.

Tosiaan, vielä en ole podcastia ehtinyt kuunnella, mutta mitä aamulla lähetystä kuuntelin niin kyllä minä kiitettävän arvosanan antaisin.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Korporaation livenä kuuntelemisessa vituttaa se, kun jatkuvasti ollaan menossa kohti seuraavia uutisia.
"uutisten jälkeen tulossa sitä ja tätä, mutta mitäs meillä on tänään uutisissa". Sitten raahataan vielä uutistoimittaja sinne kertomaan mitä on tulossa. Sen jälkeen viis minuuttia mainoksia ja uutisten perään joku helvetin 7 minuuttia kestävä metallican biisi. Sitten kello onkin jo varttia vaille kahdeksan ja keretään nopeesti käymään läpi joku Tynkkysen eroaminen jonka jälkeen pitääkin jo puffata seuraavia uutisia.

Vertailun vuoksi jossain aamulypsyssä voivat heittää kymmenen minuuttia herjaa, kunnes Jaajo toteaa, että otetaan noi uutiset tosta äkkiä alta pois, jonka jälkeen läpänheitto jatkuu.
 

Morgoth

Jäsen
Heikelä oli mun Korporaatio, tää nykyinen nyt vaan ei tunnu oikein miltään enää. Hienoja vuosia oli nää mitä sai kuunnella tähän asti. Onnea jatkoon toki ohjelman kanssa, toivottavasti kuuntelijoita riittää.

Jos ihan rehellisiä ollaan niin Heikelän 2-3 viimeistä vuotta olivat jo melko väsynyttä menoa ja selvästi suurin palo ja into oli jo Jussilta kadonnut. Aina ei motivaatio riittänyt edes tulla töihin asti vaan milloin oli mitäkin pokeriturnausta, tultiin myöhässä töihin tai piti lähteä ajoissa johonkin kissanristiäisiin tai oltiin sairaana.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jos ihan rehellisiä ollaan niin Heikelän 2-3 viimeistä vuotta olivat jo melko väsynyttä menoa ja selvästi suurin palo ja into oli jo Jussilta kadonnut. Aina ei motivaatio riittänyt edes tulla töihin asti vaan milloin oli mitäkin pokeriturnausta, tultiin myöhässä töihin tai piti lähteä ajoissa johonkin kissanristiäisiin tai oltiin sairaana.
Oli toki joo ja tiesihän tuon että loppu tulee ennemmin kuin myöhemmin. Siltikin Heikelän aamuradiot oli mulle se ainoa viihdyttävä lähetys sen jälkeen kun Juuso ja Peltsi lopetti. Varmaan ihan hyvääkin läppää voi olla Sainio&Harrilla, mutta kyllä tuosta vaan jotain puuttuu että mua viihdyttäisi enää ns. vakiokuuntelussa. Heikelää sentään jaksoin vielä kuunnella podcasteina nämä viime vuodet pääosin, mutta ehkä ihan hyvä kaikille että tuo vihdoin sai päätöksensä.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Jos joltain mennyt ohitse, niin tässä siis Heikelän uusi projekti:
https://willrememberyou.com/ – linkki vie online-muistolehtoon.

Ihan kunnioitettava hanke mutta ei suinkaan ensimmäinen laatuaan. Vaikea myöskään uskoa tämän työllistävän Jussia siinä määrin, ettei jotain muita projekteja tai juontokeikkoja hoitaisi ohessa tulotason ylläpitämiseksi. Tai sitten alkaa vaan lyömään korttia ammatikseen...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse toivoin kyllä jotain aivan muuta kuin jotain tälläistä ihmeen netti-muistolehto-ylläpitoa. Lähinnä siis jotain tv-juontajan työtä tai muuta vakituiseen, mutta ehkä tuo kertoo tarpeeksi siitä miten loppuun Jussi lopulta paloi radio-/juontotöiden osalta. Onnea projektille toki, itse en tuollaisia aio käyttää.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Eikö tuo ole juuri sellainen palvelu/appsi/whateva mille Harri ja Jussi olisivat Korporaatiossa nauraneet turhana humpuukina. Näköjään Jussi sitten itse sortui lopulta samanlaiseen.

Eihän siinä, mielenkiinnolla jään seuraamaan miten tuo projekti etenee, tosin en aio kyllä itse käyttää. Yksi läheisen kuolema on koettu, ja jo silloin vitutti miten sinne FB-seinälle löytää erilaiset perskärpäset itkemään kohtaloa. Perskärpäsellä tarkoitan sitä porukkaa joka ei koskaan kaverin ollessa hengissä edes morjestanut tälle, mutta kun surullinen kohtalo osui kohdalle, niin sitten sitä oltiin niin surevaa ja ikävöivää porukkaa. Mutta tämä nyt oli offtopicia, anteeksi siitä.
 
Suosikkijoukkue
Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
Eikö tuo ole juuri sellainen palvelu/appsi/whateva mille Harri ja Jussi olisivat Korporaatiossa nauraneet turhana humpuukina. Näköjään Jussi sitten itse sortui lopulta samanlaiseen.

Tän on pakko olla vitsi. Ei mun Heikelä tällaista, tulee ihan Korpelan Ihmebantu-sketsit mieleen ("No nyt on se hetki.."). Tuosta Heikelän sketsistä jää vain se ironinen osuus pois. Ehkä ens viikolla videoo jatketaan, että ei vaiskaan: "Kuka vittu nyt veisi virtuaalikynttilän nettiin. Tässä on Harri sullekin ilmaseks tällanen kliffa muistoseinä, ei vittu kundit hei."
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Korporaatio tarvitsisi ehdottomasti kolmannen jäsenen, eli naisen. Ainoastaan sillä tavalla ohjelma voi nousta takaisin parhaiden aikojen loistoon, kun saadaan sukupuolien välistä jännitettä ohjelmaan. Taitaa vaan nelonen median satsaus mennä aamulypsyyn, kolmas juontaja olisi liian kallis.

Sika-Harrin parhaat päivät on kyllä nähty, ikä alkaa jo painaa tällaisen viihderadio-ohjelman teossa ja ei enää uskalla olla yhtä suorapuheinen. Ehkä olisi myös aika hakea uutta n. 25 vuotiasta "Heikelää", joka uskaltaa vielä olla tarpeeksi avoin.

Ärsyttää myös tuo jo aloitetun jutun venyttäminen seuraavaan spiikkiin. Kertoo vaan ideoiden vähyydestä. Aamulypsylle pisteet, ettei koskaan tee tuota.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Minun mielestä toimii ihan hyvin Moisio/Sainio. Sopivan rentoa ja tietynlaista äijämäisyyttä, mitä joku voi toki haukkua juntiksi. Hyvät haastattelut Tamilta ja Sarasvuolta.

Kuuntelen muuten vain podcastit, kun on vituttaneet nuo uutiset koko Rockin olemassaolon ajan. Kuuntelen yleä, jos haluan uutisia. Tuo kaavamaisuus, mikä tuossa ylempänä todettiin, pilaa livelähetyksen. Mutta se tuskin on juontajien vika. Musiikki on paskaa... onko se oikeasti niin, että massoille kelpaa vain nuo puhkisoitetut ikivihreät...
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Eikö tuo ole juuri sellainen palvelu/appsi/whateva mille Harri ja Jussi olisivat Korporaatiossa nauraneet turhana humpuukina. Näköjään Jussi sitten itse sortui lopulta samanlaiseen.

Tuli kyllä täysin sama heti ensimmäisenä mieleen. Sinänsä "ihankiva" idea, mutta ehkei kuitenkaan. Vdxmz:n ideoinille hymähtelin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös