Radio Rock

  • 932 721
  • 3 000

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Huhhuh. Taas olisi ollut potentiaalia vaikka mihin, mutta radio rock ”yllättää” ja soittaa samoja metallicoja edelleen, mutta valitsee vaan bändiltä yli 4 minuuttia pitkiä biisejä.
Äkkiseltään selailtuna soitetut Metallican biisit ovat olleet minimikestoltaan n. kuuden minuutin luokkaa (ja pidemmät toki lisäksi).

Totta, yli neljä minuuttia.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Luulisi että haluamiaan pitkiä biisejä voisi kuunnella esim. levyltä tai Spotifysta. Miksi kiusata itseään Radio Rockin paskalla soittolistalla jos se ei miellytä?
En ole itse tänään kuunnellut Radio Rockia, mutta ainakin selailtuna aika paljon soittolistan ulkopuolista tavaraa soitettu. No, kaikkia ei voi miellyttää.

Asiasta kolmanteen: menivät paskomaan Sanomalla FM-radiokuuluvuuden kokonaan täällä Kainuussa Rockin osalta. Entisellä Rockin paikalla kuuluu nyt SuomiPop, toki virheettömästi. Nyt olen käytännössä pelkästään Suplan armoilla. Pajalla olen FM-radion varassa, joten viime viikot ovat menneet Cityn ja Ylen kanavien voimin. Aikamoista paskaa tällainen!
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Oho! Tuleeko progea?
Listaa selailin, niin Dream Theater sieltä muutamaan otteeseen löytyi.

Metallica kyllä näyttäis välillö soivan joka neljännellä :D. No mutta nää pitkät vanhat Mtallicat on sitä parempaa.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yhtään en oo ehtiny Rockia tänään kuunnella, mutta kiinnostaa, onko Kotiteollisuuden Satu peikoista soitettu? Ihan loistava biisi. Muistin, ett olis ollu joku vartin mittainen biisi, mutta nopealla kuuklauksella tarjos vaan jotain kahdeksan minuutin versiota.
Vähän jääny kaipaamaan näinä arkipyhinä Rockilla joskus vedettyjä väärinkerrottuja vitsejä. Osa oli hauskoja, osa taas niin paskoja, että sekin nauratti.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olisivat nyt edes Dopesmokerin soittaneet, niin olisivat saaneet tunnin pois ohjelmistosta. Perään sitten Bell Witchin Mirror Reaper niin olisi mennyt toinenkin tunti heti perään.
 

ace

Jäsen
En ole itse tänään kuunnellut Radio Rockia, mutta ainakin selailtuna aika paljon soittolistan ulkopuolista tavaraa soitettu. No, kaikkia ei voi miellyttää.

Asiasta kolmanteen: menivät paskomaan Sanomalla FM-radiokuuluvuuden kokonaan täällä Kainuussa Rockin osalta. Entisellä Rockin paikalla kuuluu nyt SuomiPop, toki virheettömästi. Nyt olen käytännössä pelkästään Suplan armoilla. Pajalla olen FM-radion varassa, joten viime viikot ovat menneet Cityn ja Ylen kanavien voimin. Aikamoista paskaa tällainen!
Täältä itse kuuntelen silloin kun kuuntelen. Suplan kautta en ole kokeillut joten en tiedä onko parempi vai huonompi.

 

Ferris

Jäsen
Ei ihan oo menty Maiden per tunti -tahdilla. Kohta 22 tuntia täynnä ja vain 18 IrMan biisiä soitettu.

Edit: Ehti vielä tulla Hallowed.... ennen kuin 22 tuntia tuli täyteen, joten 19/22. Metallicalla taitaa olla biisin verran vähemmän, mutta pari biisiä tullut jo kahteen kertaan.

Edit2: Puolisen tuntia jäljellä ja 21 biisi IM:ää tullut. Teoriassa ehtisi vielä kolme biisiä soittaa, mutta ei sentään taida niin käydä. Tossa oli kyllä "hyvä" putki tovi sitten kun viiteen biisiin tuli 2 Irma+Metallica-paria, joiden väliin sitten yks Dream Theater. Vähän nyt ois voinut mielikuvista ja viitseliäisyyttä käyttää.

Edit3: Kahta biisiä vajaaksi jäi "Irma per tunti" vuorokauden ajalle. Aloittivat päivän The Read and The Blackilla ja päättivät samaan.
 
Viimeksi muokattu:

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Klasulla lähetyksessä neljän jälkeen arkistomateriaalia Alexi Laihosta vuosituhannen alkupuolelta. Epäilemättä kuullaan myös miehen musiikkia.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Klasulla lähetyksessä neljän jälkeen arkistomateriaalia Alexi Laihosta vuosituhannen alkupuolelta. Epäilemättä kuullaan myös miehen musiikkia.
Kuuluihan sitä tavaraa, jossa Alexi on ollut tavalla tai toisella mukana.
Koodi:
Klamydia - Rakas hullu
Sinergy - Laid to Rest
Children of Bodom - Hate Me!
Children of Bodom - Bodom After Midnight
Children of Bodom - Mask of Sanity
Impaled Nazarene - Cogito Ergo Sum
Bodom After Midnight - Paint the Sky With Blood
Warmen - Suck My Attitude
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän huvitti tämä itseään kovana rock-kanavana mainostavan aseman toiminta äsken. Jussi 69 oli Lauran haastateltavana ja ensimmäisenä biisitoiveenaan oli Hanoi Rocksin Tragedy. No, ei sitä biisiä kanavan "levystöstä" löytynyt. Siis yksi kovimmista suomalaisista biiseistä. Sellainen rock asenne...
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
@CuJo#31 Klasun viimeisimmän session ekan tunnin lopussa tuli joku suomibiisi vuodelta 19, luulin sen olevan Haloo Helsinki (siis naislaulaja) mutta ei ollut. Ei tallentunut mun kovalevylle biisin nimeä tai esittäjää mutta kiinnostaisi kuunnella kappale uudestaan. Voitko taas jeesaa? Kiitos!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
@CuJo#31 Klasun viimeisimmän session ekan tunnin lopussa tuli joku suomibiisi vuodelta 19, luulin sen olevan Haloo Helsinki (siis naislaulaja) mutta ei ollut. Ei tallentunut mun kovalevylle biisin nimeä tai esittäjää mutta kiinnostaisi kuunnella kappale uudestaan. Voitko taas jeesaa? Kiitos!
Taisipa olla Haloo Helsingin laulajan Ellin soolobiisi.

Ellips - Leijona ja kaksoisliekki


 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vähän huvitti tämä itseään kovana rock-kanavana mainostavan aseman toiminta äsken. Jussi 69 oli Lauran haastateltavana ja ensimmäisenä biisitoiveenaan oli Hanoi Rocksin Tragedy. No, ei sitä biisiä kanavan "levystöstä" löytynyt. Siis yksi kovimmista suomalaisista biiseistä. Sellainen rock asenne...
Mikähän juilautus tossa oli? Kyllähän tuo Tragedy soi siellä kuitenkin kohtalaisen usein. Pakko oli olla joku inside-läppä, ei tossa muuten oikein mitään järkeä ole.

EDIT:

Tosin mielenkiintoinen huomio, ei ole tänä vuonna soinut kuin kolme kertaa tammikuussa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mikähän juilautus tossa oli? Kyllähän tuo Tragedy soi siellä kuitenkin kohtalaisen usein. Pakko oli olla joku inside-läppä, ei tossa muuten oikein mitään järkeä ole.

EDIT:

Tosin mielenkiintoinen huomio, ei ole tänä vuonna soinut kuin kolme kertaa tammikuussa.
Jussi on aina tykännyt Hanoi rockista ja Jussi sekä Laura "saa" välillä omilla ohjelmilla soittaa listan ulkopuolelta.
Jussilla on myös tuo Pantera aika fiksaatio eikä pelkästään kun itse Vinne Paul antanut hänelle virvelin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jussi on aina tykännyt Hanoi rockista ja Jussi sekä Laura "saa" välillä omilla ohjelmilla soittaa listan ulkopuolelta.
Jussilla on myös tuo Pantera aika fiksaatio eikä pelkästään kun itse Vinne Paul antanut hänelle virvelin.
Joo mutta siis jotenkin olin ajatuksissa että Tragedy olisi ihan vakiokamaa Rockilla muutenkin, mutta ei näköjään.
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kaiken maailman popparit käy korporaation aamuvieraana, Kunhat ovat tietyn levy-yhtiön artisteja niin pakko ottaa lähetykseen. Sanoma on Mafia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kaiken maailman popparit käy korporaation aamuvieraana, Kunhat ovat tietyn levy-yhtiön artisteja niin pakko ottaa lähetykseen. Sanoma on Mafia.
Eikait toi nyt sinänsä haittaa, kunhan ei heidän musiikkiaan soita. Bessillä oli itse asiassa ihan hyvää juttua taannoin ja kertoihan tuo että on joskus ihan rokkari ollutkin.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tosin mielenkiintoinen huomio, ei ole tänä vuonna soinut kuin kolme kertaa tammikuussa.
Tähänkin löytynee luonnollinen selitys: levy on aiemmin soinut niin usein, että on kulunut puhki.

No, ei hätää! Kilautus tänne, niin lataan mp3:sen netistä, poltan CD:lle ja postitan Rockin toimitukseen ihan pro bono...
 

Jules W.

Jäsen
Suosikkijoukkue
MLSE
Joo mutta siis jotenkin olin ajatuksissa että Tragedy olisi ihan vakiokamaa Rockilla muutenkin, mutta ei näköjään.
Eiköhän se olisi, mutta olisiko Monrea kieltäytynyt jostain yhteistyöstä Nelosen kanssa tai suuttuivat kun McCoy osallistui Veitolan ohjelmaan Maikkarilla. Musiikkipäällikkö on sitten heittänyt levyt ikkunasta, kun "kuuntelijatutkimuksissa" ihmiset ovat sattumalta unohtaneet koko Hanoi Rocksin olevan olemassa.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Moisio pyöräilee jossain jenkeissä ja korvaajana toimii ainakin tänään Paula Noronen. Paula on oikeasti hauska ihminen, mutta mitenköhän homma toimii Suomen ehkä pöljimmän radiotoimittaja Sainion kanssa? Missä muuten on Tytti? On ollu jo pari viikkoa poissa, enkä oo kuullu selitystä tälle.
 
Moisio pyöräilee jossain jenkeissä ja korvaajana toimii ainakin tänään Paula Noronen. Paula on oikeasti hauska ihminen, mutta mitenköhän homma toimii Suomen ehkä pöljimmän radiotoimittaja Sainion kanssa? Missä muuten on Tytti? On ollu jo pari viikkoa poissa, enkä oo kuullu selitystä tälle.
Tytti on Selviytyjissä ja tulee takaisin parin viikon sisällä. MM-lätkän aikaan Marce ja Kim lähtevät lätkäkiertueelle korporaationa. Tuo voi olla ihan toimiva kombinaatio.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tytti on Selviytyjissä ja tulee takaisin parin viikon sisällä. MM-lätkän aikaan Marce ja Kim lähtevät lätkäkiertueelle korporaationa. Tuo voi olla ihan toimiva kombinaatio.
Okei, kiitos. Siis ymmärsinkö nyt oikein? Marce ja Sainio vetävät kahdestaan korporaatiota? Aivan varmasti kanava vaihtuu, jos näin on. Kaks Rockin tyhmintä toimittajaa yhdessä ei voi olla muuta kun katastrofi. Ei vaan pysty kuuntelemaan sitä saivartelua, kömpelöitä juttuja ja itselleen hihittelyä.
Onko mitään suosituksia vaihtoehtoiseksi aamukanavaksi?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös