I am not Jesus
Jäsen
Vaikuttaaa jo nyt erittäin hyvältä tämä Klasun tunnin mittainen Ken Hensley-spesiaali, joka alkoi siis klo 15.
Blackfootia arvaan ainakin vielä soitettavan. Send Me An Angel?Vaikuttaaa jo nyt erittäin hyvältä tämä Klasun tunnin mittainen Ken Hensley-spesiaali, joka alkoi siis klo 15.
Hyvin haettu!Blackfootia arvaan ainakin vielä soitettavan. Send Me An Angel?
Tämä oli maanantaiaamun ehdoton piristys. Tämäkin siis soitettiin puhtaasti kuulijan toiveen perusteella. Tällaisia yllätyksiä voisi kanavalla tulla useamminkin kuin kerran vuoteen.Ai saamari, kuinka piristävää kuulla Dead Kennedysiä kanavalta. Tällasta rockia olis todella mukava kuulla enemmänkin väsyneiden soittolistojen sijasta.
Oon nyt muutaman minuutin miettinyt miten saat Ghostin ja Battle Beastin samaan lauseeseen ja Ghostin vielä huonommaksi... Hmm.Nyt minulle vihdoin selvisi bändin nimi: Battle Beast.
Olin kuvitellut, että kyseessä on joku vitsibändi, parodiaa tms. ja mielessäni näin rähjääntyneen käsinuken laulamassa ja rummuissa Animalin kaltainen muppet-hahmo, mutta tämähän on ihan oikea - vieläpä suomalainen - bändi ja ilmeisesti tosissaan vääntävät? Ei nyt niin hirveää kuraa kuin Ghost, mutta joka kerta tulee hieman vaikea olo, kun pärähtää soimaan = monta kertaa päivässä.
Oon nyt muutaman minuutin miettinyt miten saat Ghostin ja Battle Beastin samaan lauseeseen ja Ghostin vielä huonommaksi... Hmm.
Ghost, Battle Beast, Volbeat... On niin monenlaista teennäistä paskabändiä, että vähän riippuu päivästä.
Ghost, Battle Beast, Volbeat... On niin monenlaista teennäistä paskabändiä, että vähän riippuu päivästä.
Kiitos tästä vinkistä, huippu settiä ollut kaikki jaksot mitä töissä kuunnellut. Aivan tulee mieleen Se vanha kyyninen Heikelä joka Rockilla oli vanhoina hyvinä aikoina!Heikelalta tulee nykyaan ohjelma nimeltaan 23 minuuttia. Katsottavissa Youtubessa ja Spotifyissa. Puolikepeaa keskustelua vakavista aiheista eli sita, missa Heikela on parhaimmillaan.
Kaikki muut allekirjoitan, mutta mitä ihmettä Pearl Jam tekee tässä viestissä? Harvoja hyviä bändejä, mitä saattaa jopa joskus päiväsaikaan kanavalta kuulua.Radio Rockkia kuuntelen autossa. Kanava vaihtuu välittömästi jos alkaa kuulua Doors, Pearl Jam, Queen tai Rammstein. Nuo on semmosia että ei kestä kuunnella sekuntiakaan. Aika usein joutuu kanavaa vaihtamaan.
Se on varmaan se musiikkimaku. Jokaisella omansa.Kaikki muut allekirjoitan, mutta mitä ihmettä Pearl Jam tekee tässä viestissä?
Kuuntelin kanavaa eilen ensimmäisen kerran puoleen vuoteen pidempään kuin 1,5 minuuttia ja Moisio&Sainio&Junnaa ihan vain todetakseni, että seuraava puoli vuotinen ilman kanavan kuuntelua menee taas leikitellen.
Voi saatana, Moisio on sentään tarinan kertojana ja juonnoissa oikeasti hyvä, mutta tämä yksi jankkaaja keskeyttää hänet huutelemalla väliin poikkeuksetta, joka kymmenes sekuntti. Junna on äänessä kerran 3 minuuttiin. Kyllä mua Harrina jo sapettaisi niin, että vaatisin palkankorotusta tuosta ja jotenkin Moisiosta kuulee, että häntä vituttaa aina tuo väliin huutelu ja joku mukahauskuttelu.
En ole enää varma, että kumpi nostaa verenpainetta enemmän, Sainion tingentangelit vai Jone ”Niinku” Nikula. Ja Green Dayn American Idiot soimaan heti perään, muuta kappaletta heillä ei olekaan.
Otetaan nyt tuohon jatkeeksi vielä iltapäivän Marcelinon maustemakkaran säätämiset Marcen muodossa.
”Painan tuota eiku tätä eiku mitä ihmettä ja päälle vielämiutama UFC haastattelu, fiilistely, Uuuu, eiku joomitäei”
Ja soittolista on ihan sama jo vuosia, Brother Firetribe, Amorphis ja jotain muuta suomalaista jollotusta missä huudetaan vastatuuleen eikä kukaan kuule. Morjens.
Kuulostellaan viiden vuoden päästä uudestaan. Jospa se siitä.