Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, Windsor Spitfires
Vaikka en Moisiotakaan minään suurena ajattelijana pidä, on hän kuitenkin Korporaation koossapitävä voima. Viime viikolla herran lomaillessa studiossa häärivät superärsyttävät Sainio ja Marce ja homma lähti välillä niin pahasti laukalle, että pakko oli vaihtaa kanavaa. Sainio puhui jatkuvasti sen naisjuontajan, jonka nimeä en nyt muista, päälle ja keskeytti hänen juttunsa omilla todella väsyneillä mukahassutteluillaan. Jotenkin tuntuu, että Moisio pystyy vähän hillitsemään Sainion suurimpia mouhoamisia.
Mihinkäs se aiempi (jonka nimi ei kiusallisesti tule millään mieleen)naissidekick oikein katosi, pystyi peittämään Sainion säälittävyyttä kohtuu hyvin? Vai vaihdettiinko juuri siksi pois?

"Kyllähän siellä liikutaan taas lähellä rienausta, mutta haittaako se toisaalta aurinkoakaan jos kysytään onko kuu sitä lämpimämpi?" -Nimimerkki Clocks

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kuopion Palloseura, Manner ulos!
Mihinkäs se aiempi (jonka nimi ei kiusallisesti tule millään mieleen)naissidekick oikein katosi, pystyi peittämään Sainion säälittävyyttä kohtuu hyvin? Vai vaihdettiinko juuri siksi pois?
Paukkki (kolmella koolla) siirtyi joskus vuosi sitten ensin tekemään BB-podcastia ja sen jälkeen siirtyi Loopille. Tässäkin hauska siirto Sanomalta kun Paukkia joskus jututettiin niin sanoi ettei hänellä ollut mitään hajuakaan että mikä artisti siellä radiossa Loopilla soi. Rockilla sentään oli edes joskus kartalla.

Itse kyllä tykkään Tytistä silloin kun Moisio on mukana koska Sainio pysyy ainakin silloin enemmän hiljaa.

Pedon rinnassa on sydän ikiroutainen

BANZAI!

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat
Olin kuulevinani Kim Sainion paljastaneen lähetyksessä sairastavansa MS-tautia. Aikamoinen pommi. Jaksamisia varmasti tarvitaan tuon paskan kanssa.

1991 | 1992 | 2009 | 2016 | 2017
1969 | 1970 | 1974 | 1980 | 1983 | 1998 | 2011
1995 | 2011 | 2019

markusst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR, TPS
Olin kuulevinani Kim Sainion paljastaneen lähetyksessä sairastavansa MS-tautia. Aikamoinen pommi. Jaksamisia varmasti tarvitaan tuon paskan kanssa.
Ikävä on kuulla. Toki ei poista sitä faktaa, että kyseessä on aivan järjettömän huono radiojuontaja.

Suomen vanhin kaupunki ja suomalaisen sivistyksen kehto. Kotipaikka kaikelle sille, mikä tässä maassa on hyvää ja kaunista.
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kuopion Palloseura, Manner ulos!
Toki ei poista sitä faktaa, että kyseessä on aivan järjettömän huono radiojuontaja.
Olen eri mieltä. Juontajana Saino on silloin hyvä kun keskittyy itse asiaan, onhan miehellä oikeasti ihan kovat näytöt siltä ajalta kun aikanaan tuli Linnanahteen tilalle. Nykyäänkin on parhaimmillaan ihan hyvä kun malttaa pysyä asiassa ja ei ala mölisemään päälle.

Toki itsekin olen sitä mieltä että pahimmillaan Sainio on erittäin raivostuttava juontaja juurikin päällepuhumisen ja muiden ominaisuuksien vuoksi.

Pedon rinnassa on sydän ikiroutainen

BANZAI!

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Brent Burns
Itselleni on jäänyt epäselväksi, mikä tuon naistoimittajan rooli/tarkoitus Korporaatiossa on. Suurimman osan ajasta hiljaa, puhuu ainoastaan, jos kysytään jotain, ei tuo juuri mitään sisältöä ohjelmaan. Ekoilla kerroilla luulin, että on jokin vierailija tai harjoittelija, mutta ilmeisesti vakkarina ohjelmassa?

Googlasin: Tytti Junna siis kyseessä.

"My name is TJ Markiewicz, I'm a real person."

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Totta, kaikkia ei voi miellyttää oli siellä ketä tahansa.
Se vähä mitä Korporaatiota kuuntelen mun mielestä ihan hyvä, ei tuota kannata miettiä liikaa. Jos vituttaa niin kääntää vaikka Citylle, hyvällä tsägällä tulee rockia ja paskalla tsägällä huonoa läppää.

Kyllähän Tytti naisnäkökulmaa tuo ja lähipäivinä mun mielestä ottanut kantaa just siitä näkövinkkelistä. Näkyyhän tuossa se että Harri ja Kim on hölösuina koko ajan äänessä, nyt kun puhutaan Tytistä niin puhuvat niiden vähäistenkin hänen juttujen päälle. Vaikka tekevätkin sen huumorin piikkiin niin onhan se ärsyttävää äijäilyä kun aletaan ennen oli kaikki paremmin läppää heittää kesken toisen puheen vuoron.
Mutta joo, ei näitä kannata liian vakavissaan ottaa. Summaisin että nämä radio-ohjelmat ovat aina parempia silloin kun on 2-3 studiossa kuin yksi vain.

”Vittu mitä paskaa, ei voisi vähemmän kiinnostaa.”
-Alexander Stubb 1.11.2011 Pohjoismaiden neuvoston (PN) kokouksesta.-

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Kyllähän meitä kuulijoitakin voi varmasti kritisoida siitä, että me ollaan niin helposti aina valittamassa kaikesta ja kaikista. Enkä ole itse mikään poikkeus.

Sainiolle voimia. Ei ole helppo rasti, kun on perhettä ja kaikkea.

Kimmo Rannisto: Olemme tutkineet asiaa ja kysyneet jääkiekkoväeltä ja kukaan ei sanonut, että he haluavat nähdä suosikkijoukkueensa liigakarsinnoissa

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, sympatiat: Mikke, KooKoo, Titaanit
Eihän radiota tehdäkään musadiggareille. Asia, joka tuntuu aika hassulta myöskin, koska jossain ihannemaailmassa luulisi, että radio on juuri se väline, minkä parissa musiikkiin intohimoisemmin suhtautuva viihtyisi, mutta ei. Tuttuuden (mikä sana) tunnetta haetaan ja sitä, että radio puhuu henkilökohtaisesti juuri sille kuuntelijalle ja jos tätä "ystävyyssuhdetta" rikotaan sillä, että kanava soitettavan musiikin ja puhuttujen sisältöjen puolesta tuntuu vieraalta, niin se ei ole radion menekin kannalta hyvä. Voin olla väärässä, mutta en muista koskaan kuulleeni miltään kanavalta, kaupallisilta ainakaan, yhtään kappaletta Hassisen Koneen Rumat Sävelet-levyltä, joka on suomalaisen rockin merkkipaaluteoksia ja sen bändin todellinen lakipiste ja taidonnäyte. Ehkä paskasta, Führeristä ja muusta laulaminen ei ole pop vielä vuonna 2020. Koneelta soitetaan Rappiolla ja Kulkurin iltakalja ja varmaan jotain kolmattakin.

Last Night a DJ Saved My Life
Je suis koronasika

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voin olla väärässä, mutta en muista koskaan kuulleeni miltään kanavalta, kaupallisilta ainakaan, yhtään kappaletta Hassisen Koneen Rumat Sävelet-levyltä, joka on suomalaisen rockin merkkipaaluteoksia ja sen bändin todellinen lakipiste ja taidonnäyte.
Kiinnosti, niin piti tarkistaa "Tällä tiellä" soittoa radioissa. Näyttää soineen kohtuullisen usein Radio 957 ja Fun Tampere kanavilla. Eli kuulisi helposti Tampereella..

Radio Rockilla kerran tänä vuonna, Radio Suomirockilla alkuvuodesta vajaa kymmenen kertaa ja Helmiradiissa kesällä pari kertaa.

Toinen minkä tarkistin oli "Oikeus on voittanut taas", joka näyttää saaneen kymmenen soittoa, Suomirockilla ja Roll FM kanavilla ne. Ja kerran Radio Rockilla.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Van Halenin ystävien (ja kaikkien muidenkin!) kannattaa laittaa juuri nyt Radio Rock kuulumaan. Jussi 69 soittaa parhaillaan Eddien poismenon johdosta Van Halenin musiikkia tarinoineen klo. 12-15 välisen ajan.

Näköjään edetään kronologisesti ja menossa on vasta debyyttialbumin materiaali. On tämä hienoa kuunneltavaa!

1995 | 2011 | 2019
Suosikkijoukkue
Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
Heikelalta tulee nykyaan ohjelma nimeltaan 23 minuuttia. Katsottavissa Youtubessa ja Spotifyissa. Puolikepeaa keskustelua vakavista aiheista eli sita, missa Heikela on parhaimmillaan.

Chicks for free - goosepimps all over my body.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackfootia arvaan ainakin vielä soitettavan. Send Me An Angel?
Hyvin haettu!

Ilahduttavasti Ken Hensley -spesiaali venähti Kvartaalissa lähes 1,5 tunnin mittaiseksi.
Uriah Heep - Weep in Silence (1976)
Ken Hensley - Cold Autumn Sunday (1973)
Uriah Heep - Gypsy (1970)
Uriah Heep - Look At Yourself (1971)
Uriah Heep - High Priestess (1971)
Head Machine - The First Time (1970)
Toe Fat - The Wherefores and the Whys (1970)
Blackfoot - Send Me an Angel (1983)
W.A.S.P. - Thunderhead (1989)
Ken Hensley - The Brown Eyed Boy (1980)
Weed - Before I Die (1971)
Uriah Heep - Lady in Black (1971)

Näiden lisäksi kuultiin yksi käännöskappale:
Kosmos - Viisi varmaa (1974) (Easy Livin', 1972)

1995 | 2011 | 2019
Suosikkijoukkue
Lukko
Kimin arvostelu on ehkä jo pois muodista mutta kyllä toi väärässä paikassa vaan on. Tänään kun olivat Harrin kanssa kahdestaan ja oli pakostikin enemmän äänessä niin ei vaan voi kehua. Ei noi sanaleikit ym maisemoinnit pidemmän päälle toimi vaan menee änkyttämisen ja väkisin keksinnän puolelle kun liikaa yrittää kikkailla. Ja Frederikin roustaus-yritys.. hohhoijaa. Huutaa täydessä kiukussa jostain 10 vuotta vanhasta bb-lähetyksestä kuka kuuli ja teki mitäkin. Pointsit Reetulle kun ei antanut entisen bb-pääohjaajan hyppiä silmilleen.

"Onneksi ei tarvitse töihin mennä"

-Ilkka "Bono" Heikkinen-

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai saamari, kuinka piristävää kuulla Dead Kennedysiä kanavalta. Tällasta rockia olis todella mukava kuulla enemmänkin väsyneiden soittolistojen sijasta.
Tämä oli maanantaiaamun ehdoton piristys. Tämäkin siis soitettiin puhtaasti kuulijan toiveen perusteella. Tällaisia yllätyksiä voisi kanavalla tulla useamminkin kuin kerran vuoteen.

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt minulle vihdoin selvisi bändin nimi: Battle Beast.

Olin kuvitellut, että kyseessä on joku vitsibändi, parodiaa tms. ja mielessäni näin rähjääntyneen käsinuken laulamassa ja rummuissa Animalin kaltainen muppet-hahmo, mutta tämähän on ihan oikea - vieläpä suomalainen - bändi ja ilmeisesti tosissaan vääntävät? Ei nyt niin hirveää kuraa kuin Ghost, mutta joka kerta tulee hieman vaikea olo, kun pärähtää soimaan = monta kertaa päivässä.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viikingit, Spurs, narrit (pre 2014)
Nyt minulle vihdoin selvisi bändin nimi: Battle Beast.

Olin kuvitellut, että kyseessä on joku vitsibändi, parodiaa tms. ja mielessäni näin rähjääntyneen käsinuken laulamassa ja rummuissa Animalin kaltainen muppet-hahmo, mutta tämähän on ihan oikea - vieläpä suomalainen - bändi ja ilmeisesti tosissaan vääntävät? Ei nyt niin hirveää kuraa kuin Ghost, mutta joka kerta tulee hieman vaikea olo, kun pärähtää soimaan = monta kertaa päivässä.
Oon nyt muutaman minuutin miettinyt miten saat Ghostin ja Battle Beastin samaan lauseeseen ja Ghostin vielä huonommaksi... Hmm.

Tosin Ghostkin alkaa väsähtää kun sitä jatkuvalla syötöllä soitetaan.

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oon nyt muutaman minuutin miettinyt miten saat Ghostin ja Battle Beastin samaan lauseeseen ja Ghostin vielä huonommaksi... Hmm.
Ghost, Battle Beast, Volbeat... On niin monenlaista teennäistä paskabändiä, että vähän riippuu päivästä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ghost, Battle Beast, Volbeat... On niin monenlaista teennäistä paskabändiä, että vähän riippuu päivästä.
Heeeeeetkonen, hetkonen. Homma seis!

Nykykuntoista Ghostia tai Radio Rockia en enää kuuntele, mutta olihan Ghostilla ensimmäiset pari albumia nyt aivan kaikkea muuta kuin tusinakamaa. Sekä Opus Eponyomus ja Infestissunam lähes tulkoon toivat yksin 70-luvun metallin takaisin muotiin. Vaikka uusi tuotanto onkin varmasti radioystävällisempää sekä käsittääkseni aika laskemoitua tusinakamaa niin kyllä Ghost painii kokonaisuutena silti Battle Beastin kanssa aivan eri sfääreissä.

Paljon peli on?
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy