Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Toisaalta itse veikkaan että aika tasaisia nuo kuulijamäärät on olleet jo tovin aikaa, jopa ihan sieltä Heikelän ajoilta. Perustan tämän väitteen siihen että Radio Rock on kuitenkin ainoa valtakunnallinen rock-kanava ja on ollut sitä jo pitkään. Toki kyllähän se itse ohjelman laatukin jonkin verran merkitsee, mutta veikkaan kuitenkin että pääasiassa sitä kuuntelee ne jotka rockista tykkäävät. Radio City on hyvä vaihtoehto, mutta toisaalta se ei kuulu kuitenkaan kaikkialla (paitsi netin yli).Veikkaisin, että aika hyviä kuulijalukuja on Moisio ja Marce tällä viikolla nakuttanut Aamulypsyn lomaillessa. Ylipäätään olisi mielenkiintoista nähdä Korporaation kuulijastatseja nyt vs. esim. Moisio-Heikelä -aikaan. Jos jollain näistä tietoa, niin jakoon vaan. Ihmisten kanssa keskustellessa ainakin tuntuu, että kaikilla sama mielipide ohjelmasta tänä päivänä. Jos ja kun tämä näkyy myös kuulijaluvuissa, niin kuvittelisi RR:n pikkuhiljaa ryhtyvän uudistamaan formaattia.
Eipä siinä, itselle kelpaisi loistavasti Moisio-Marce kaksikko. Marcella on tosiaan aika laaja tietämys musiikista ja tuntuu muutenkin olevan vähän enemmän maailmaa nähnyt kuin Sainio. Sainiostakin kyllä jollain tasolla itse pidän, mutta se vaatii kyllä sen että Moisio vetää ihan ultimaattisen kovalla tasolla.