Jos olen Paula Rinta-kantoa eli Paukkia joskus kehunut, niin vedän takaisin. Aivan normaali geneerinen typerä pissaliisa, jonkalaisen voisi napata minkä tahansa teinibaarin narikasta viikonloppuna. Jutut ovat joko kikatusta tai sitten jotain typerää ryyppyreissutarinointia. Tai sitten pysyy hiljaa kun miehet puhuu. Alussa Harri ja Kim puhuivat että Paukki on yhdeksänkymmentäluvun lapsia, ja Paukun jutuista, siis jatkuvista viinaläträilyistä päättelin että kyseessä on joku ysärin puolenvälin tuotos, parikymppinen mimmi. Lopulta paljastui että Paula onkin syntynyt vuonna -90, eli on jo 26v. Kieltämättä koomista että tuolla iällä ei mitään muuta juttua löydy kuin juominen ja kännissä örveltäminen. "Kaveri mursi kerran mökillä varpaan kun pelattiin mölkkyä, SE OLI OTTANU VÄHÄN KUPPIA HAHA." Eikö tuolle löytyisi vaikka Loop-kanavalta enemmän osuva kuulijakunta. Minä olen pitänyt Korporaatiosta jo vuosia koska siinä on selvästi asiallisempaa huumoria kuin vaikkapa Aamulypsyn pissakakkajutuissa. Ei kiitos Paukkia studioon.
Hyvä esimerkki myös Paukin yleistietämyksestä sekä mielipiteistä tuli kun juttelivat Harrin kanssa jostain 18-vuotiaan abin risteilykokemuksista. Tämä abi oli siis laittanut Siljan Facebook-seinälle viestin jossa kertoi että 30-vuotiaat miehet olivat tulossa tappamaan heitä, ja lopulta nämä abit joutuivat sitten putkaan. Paukki ensin tuomitsi kovaan ääneen nuo kolmekymppiset miehet sillä että ne pervot on vaan abiristeilyllä hakemassa nuorta lihaa. Paukki tuskin on lukiota koskaan käynyt, sillä abiristeilyt ovat tunnetusti penkkareina helmikuussa. Ajankohdasta päätellen (koeviikot menossa suurimmassa osista lukiota) veikkaan että tuolla risteilyllä on ollut vain parit hassut abit juhlimassa. Se ei tee siitä silti abiristeilyä. Kai ne 30v miehet saa nyt normaalille risteilylle osallistua vaikka laivassa sattuisi pari abia olemaan. Muutenkin nauratti "30v pervojen" syyllistäminen, eipä Paukillakaan nyt niin kamalasti ikää tuohon kolmeenkymppiin ole, vaikka henkisesti tuntuukin olevan 16v. Toinen naurettava juttu Paukilta samassa tilanteessa oli jälleen kerran ovimiesten syyllistäminen. Kuulemma aina kun he ovat kavereineen baarissa, niin joku tulee ihan syyttä suotta vittuilemaan siinä, ja mahdollisesti lyö Paukin kavereita. Paukki sitten itkee kun poket laittaa aina heidän seurueensa ulos ravintolasta. En kiellä sitäkö etteivät poket usein ammattitaidottomuuttaan tee näitä typeriä ratkaisuja, mutta enemmän ihmettelen sitä että miten tuon ikäiset ihmiset vielä joutuvat jatkuvasti erilaisiin kahnauksiin baarissa. Minä kavereineni en joutunut edes silloin kun olin baarissa ekoja kertoja 18v, samalla harrastaen ensikosketuksia alkoholiin. Se on muutenkin kumma että tietyt ihmiset joutuvat aina syyttömänä kahnauksiin. Joskus kannattaisi ehkä katsoa peiliin että jos sielläkin voi olla osasyyllinen.