Radio internetissä

• 3 620
  • 27

Sacho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo!
Viestin lähetti H-katsomo
http://www.virginradio.co.uk/

Tämä brittikanava on ollut kuuntelussa jo pitkään. Aamushow Pete and Geoff on oikeasti hauska. Vahvasti jalkapallopainotteista uutisointia, esimerkiksi viime kesänä kaksikko hostasi aamuohjelmaa suoraan Portugalista.

Lämpimät suositteluni.

Tämä on kyllä yksi parhaita kuulemiani radioasemia. Moni työpäivä olisi tuntunut paljon pidemmältä ilman rockahtavan monipuolista musiikkitarjontaa ja juontajia, joilta moni suomalainen radioääni voisi ottaa oppia.

Yahoon launchia testailin jossain välissä, mutta siellä vaan ne oikeasti hyvät asemat ovat maksullisia ja omien valintojen mukaan generoituvan soittolistan ilmainen kuukausittainen kuunteluaika loppui parissa viikossa. Maksullista palvelua taas ei ole saatavilla muualla kuin P-Amerikassa.

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Pystyykö YleX:ää kuuntelemaan mitenkään netistä? Pietarinkadun Oilers go go on menossa ja eihän mulla mitään radiota ole.

Apuja!

aalto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, änärin suomalaiset
Nostellaanpa tämmöinen ikivanha ketju taas pintaan kun olen itse väijynyt viikonloppuna mitä eksoottisimpia radiokanavia ympäri maailmaa kartan avulla: Radio Garden

Tuolla on mäpätty netissä kuuluvia radiokanavia kartalle ja karttaa selaamalla voi klikkailla itsensä mihin vain keskilännen country-kanavalle tai Intiaan kuuntelemaan retro Bollywoodia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy