Smolenak ei pelaa Espoon turnauksessa. Eipä tule siis kovan luokan asiantuntijan (MINUN) näkemystä miehen pelaamisesta vieläkään.
Smolenak ei pelaa Espoon turnauksessa. Eipä tule siis kovan luokan asiantuntijan (MINUN) näkemystä miehen pelaamisesta vieläkään.
Tuli nähtyä ensimmäinen kokonainen peli Smolenakilta ja hyvin selkeät ajatukset miehestä.
Todellakin selkeä vahvistus. Sopivan äijämäinen ja suoraviivainen. Pystyy laittamaan kiekon pussiin ja liikekin riittää. Ei mitään hätää. Ei missään nimessä kannata tämän lukkopelin takia alkaa rikkomaan ketjua. Tällä matkataan toistaiseksi.
Todellakin selkeä vahvistus. Sopivan äijämäinen ja suoraviivainen.
Katsottiin vissiin hieman eri peliä...
Ei tämä nyt Zeta ollut mikään hyökkäys sinua vastaan. Samalla puolella tässä ollaan, vaikka nähdäänkin asiat joskus hieman eri tavalla.
todennäköisesti kaveri parantaa peli peliltä mutta onko oikea pelipaikka tällä hetkellä nopeiden Zabon ja Dixonin kentässä?
jos vertaa vaikka paljon pienempään Sami Mutaseen joka ajaa jokaisen taklauksen loppuun asti.
Ja pelaa nelosessa energiapelaajan roolissa, kun taas Smolenak pelaa kakkosketjussa, ali- ja ylivoimassa eri roolissa.
Pelatkoon missä ketjussa tahansa, en ole kahden nähdyn pelin jälkeen 100% tyytyväinen miehen esityksiin. Toivottavasti mies parantaa ettei tarvitse alkaa miettimään ikävempiä vaihtoehtoja.
Sori "näkkäri" ei vakuuttanut Smolenakin fyysinen peli tänäänkään. Kaveri meni kulmatilanteisiin kuin kipeän pi**un päälle. Huikea ero jos vertaa vaikka paljon pienempään Sami Mutaseen joka ajaa jokaisen taklauksen loppuun asti.
Pelatkoon missä ketjussa tahansa, en ole kahden nähdyn pelin jälkeen 100% tyytyväinen miehen esityksiin. Toivottavasti mies parantaa ettei tarvitse alkaa miettimään ikävempiä vaihtoehtoja.
En tiedä missä väkivaltafantasioissa olet Smolenakin osalta elänyt, mutta eikös se ole vain aivan positiivista jos työmyyräksi/kulmavääntäjäksi hankittu peluri pystyy pisteidentekoon ja pelinrakenteluun.
En tiedä missä väkivaltafantasioissa olet Smolenakin osalta elänyt, mutta eikös se ole vain aivan positiivista jos työmyyräksi/kulmavääntäjäksi hankittu peluri pystyy pisteidentekoon ja pelinrakenteluun. Vai harmittako sinua, ettei Ryan Caldwell ollutkaan Anssi Rantanen vol2? Niinpä, ei minuakaan.
Lapsellista, Smolenak oli ainakin eilen hyvä roolissaan. Mikäli kaipaat SJS:n kaltaista kovuutta, kannattaa vaihtaa suosikkijoukkuetta ja -liigaa.
... Ehkä minä vain odotin liikaa mutta ei Smolenak vielä ole erottunut millään lailla edukseen kotimaisista laitureista kuten Savinaisesta, Mutasesta tai Laaksosesta.
Ehkä minä vain odotin liikaa mutta ei Smolenak vielä ole erottunut millään lailla edukseen kotimaisista laitureista kuten Savinaisesta, Mutasesta tai Laaksosesta.
Onneksi sinä olet aina oikeassa ja muunlaisia mielipiteitä on edes turha esittää...
Armiakin ollut yössä Santavuoresta puhumattakaan, joten eiköhän Smolenak ole ihan ruutunsa täyttänyt tähän mennessä. En myöskään vastusta miehen tasonnostoa.