Mainos

R.I.P erpe(1978-2003)

• 10 639
  • 66

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olin eräänä tavallisena iltana juttelemassa #jatkoaika kanavalla tavalliseen tapaan niitä näitä, kun kuulin tapauksesta. Erpen kanssa muutaman kerran tuli kanavalla juteltua. Vaikka syvempää tuttavuutta ei ollut niin täytyy myöntää, että hiljaiseksi veti.

Syvät osanottoni kaikille Erpen läheisille. Tapaus on pistänyt ainakin minut miettimään elämää uudella tavalla ja muistuttanut minua kuinka tästä pienestä elämämme hetkestä pitää nauttia ja unohtaa pienet ongelmansa.

Lepää rauhassa Erpe.

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Surunvalittelut ja osanottoni Erpen läheisille täältäkin.

Erpen livenäkin tavanneena, tuntuu tämä niin väärältä..

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Koskaan en erpeä henkilökohtaisesti tavannut, mutta pari tiukkaa vääntöä kävimme sekä täällä jatkoajassa, että JYPin sivujen keskustelussa. Tämä uutinen pysäytti. Nyt JYP pelaa itsensä finaaleihin erpen muistoksi. Näin toivon.

Osanotto omaisille.

Miguel

Jäsen
Vaikkei nimimerkin kirjoituksista olekaan mitään muistikuvaa, uutinen - etenkin nuoren ihmisen - kuolemasta pysäyttää aina.

Osanottoni.

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Osanottoni.
#jatkoaika kanavalla tuli luettua erpen tekstejä

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Nuoren elämän päättyminen on aina traagista. Erityisen ikävää on menettää yksi palstalainen.

Syvimmät osanottoni.

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Joskus elämä näyttää pimeän puolensa ja monet asiat tuntuvat epäreiluilta.

Syvä osannottoni.

Honug

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lepää rauhassa erpe.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy