Mainos

R.I.P erpe(1978-2003)

• 10 639
  • 66

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Niin, useimmat #jatkoajalla oleskelevat tietävätkin, että tämän palstan kirjoittaja, #jatkoaika-kanavan vakio erpe siirtyi 18.1.2003 ajasta iäisyyteen. taivaan avarammille kiekkokentille. Kuolinsyytä en itse tiedä. Jos jollain on erpen kuolinsyystä jotain infoa, niin hyvä.

Surullinen juttu, syvät osanottoni erpen omaisille!

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Tosiaankin surullinen asia, RIP erpe. :(

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Myöskin minun osanottoni. Muutaman kerran pohdimme Erpen kanssa asioita privassa.

Nuoren ihmisen poismeno on aina suuri tragedia. Tapaus pisti miettimään, onko liian itsekäs.

Ketjusta: Kukaan ei avannut aiemmin. Moni varmasti mietti, kannattaako. Itse ainakin haluaisin että saisin tällaisen ketjun..

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Surunvalittelut omaisille ja muille läheisille myös minulta.

Koskaan ei tiedä kenen vuoro on lähteä.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Osanottoni. Voimia omaisille ja läheisille suureen suruunne.

Nuoren ihmisen poismenossa on aina jotain selittämätöntä epäreiluutta.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Surunvalittelut myös minunkin puoleltani. Ikävää aina kuulla tälläisistä, vielä kun olen sellainen johon kuolema aina vaikuttaa syvästi.
Nuori kaverikin vielä, jolla olisi ollut paljon elämää edessä, mutta me emme voi useimmiten lähtömme hetkeä valita.

Yksi ääni pois Jatkoajastakin...

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Myös minun osanottoni.

Näin lehdessä kuolinilmoituksen. Edes nimi eikä kuolinpaikaksi nimetty Espoo vielä pystyneet pistämään hoksottimiani hereille.
Tuo ehkä parhaiten kuvaa sitä, että tieto erpen lähdöstä tuli täysin yllätyksenä. Ei pysty tajuamaan tapahtunutta, vaikka todennäköisyys toiselle samannimiselle espoolaiselle on niin häilyvän pieni.

Ei siitä ollut kuukauttakaan, kun oltiin samassa porukassa Pelicans-JYP -matsissa Lahdessa.

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tuli itsekin #jatkoajassa erpen kanssa keskuteltua. Osanottoni läheisille ja voimia isoon suruun.

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Osanottoni. Itse olen Erpen kanssa samanikäinen, ei kenenkään pitäisi joutua lähtemään täältä tämän ikäisenä.

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Erittäin ikävä ja valitettava tapaus, kuolinsyystä riippumatta. Omaisille voimia ja halua jatkaa..

Janos

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ikävä tapaus. Lepää rauhassa.
Hyvä ihminen joutui lähtemään keskuudestamme.

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minunkin suunnaltani osanotto ja voimia omaisille ja ystäville. Erpelle toivon rauhaisaa unta.

Itse en erityisesti erpen kanssa koskaan keskustellut, mutta jälleen kouraisi, kuin hänen kuolemastaan luin. Nuoren ihmisen kuolema on yksi katkerimmista tavoista todistaa henkilön läheisille se, ettei mikään ole ikuista.

Toivottavasti JYP menee pleijareissa pitkälle.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Osanottoni.

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Syvä suru valtasi mielen kyllä alkuviikosta, kun tämän itsekin kuulin. Kuolinsyytä tai muita asioita ei liene kovin tarpeellista puida täällä, mutta syvin osanottoni tapahtuneen johdosta. Paljon tuli Erpen kanssa asioita keskusteltua; sääli, että keskustelut jäivät kuitenkin näin vähiin.

Lepää rauhassa, Erpe.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pistäähän tuo vähän miettimään, kun lueskelin äsken erpen viimeisiä viestejä tänne ja huomasi, kuinka vähän hiekkaa hänen tiimalasissaan oli niiden kirjoitushetkellä jäljellä.

Osanotot minultakin. Ikävä tapaus.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Osanottoni omaisille.

R.I.P erpe.

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Osanottoni erpen omaisille. Useasti tuli erpen kanssa vaihdettua ajatuksia NFLsta ja muistakin aiheista.

Go Packers!

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Sikäli kun tietoni pitävät paikkaansa, olen käynyt mainitun henkilön kanssa varsin kiivaita vääntöjä aiheesta jos toisestakin. Henkilökohtaista suhdetta ei kuitenkaan ollut. Sangen hämmentävä ja pysäyttävä tieto joka tapauksessa.

Osanottoni lähipiirille.

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Itse en nimimerkkiä tuntenut, mutta kuitenkin:

OSANOTTONI.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy