Räyhääjästä raitapaidaksi

  • 6 054
  • 7

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jarkko Ruutu. Rakastaa huomiota ja pääsisi sopivasti hämmentämään kun saisi vähän valtaa. Näen jo sieluni silmissä kuinka Ruutu raitapäällä filmaa pelaajan luistellessa läheltä ohi. Sitten tarkan harkinnan jälkeen suihkutuomio tuomarin koskemattomuuden rikkomisesta.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Minä olen koko ajan odottanut, että josko Tom Laaksosesta tulisi tuomari. Valehdella se jo osaakin omista tekemisistään kaukalossa ja räyhämeininkiä myös löytyy. Noh, odotellaan vielä. En tosin pidättele hengitystä asian suhteen.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Räyhääjistä tiedä mutta mielellää näkisin Markus Kankaanperän ja Toni Söderholmin tuomarina

Söderholmin kunnianhimo ja kompetenssi ovat sen verran korkealla tasolla, etten näe mahdollisena em. skenaariota. Olisi varmasti kova tuomari, ei kahta sanaa. Kankaanperä taas voisi olla loistava tuomari, maalinedustalla saisi ainakin ottaa miestä kun vierasta sikaa.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tasosta tai potentiaalista ei ole mitään käsitystä, mutta Jyväskylän suunnalta olen kuullut huhua, että Mikko Luomalla on aikomus ammattituomariksi peliuransa jälkeen. Kuulemma käy jo nyt viheltämässä pikkujunnujen pelejä sen minkä JYPin peleiltä ja harjoituksilta ehtii.

Muutenkin lopettaneita pelaajia kysellään aktiivisesti tuomarihommiin. Erityisesti niitä, joiden peliura päättyi ennen aikojaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös