Kysynpähän vaan, ostiko Masbo QH:n ihan vaan hänen kunniaksi tehdyn elokuvan perusteella? Voin kuvitella: WOOOOW, mikä gladiaattori. Fanit onkin huutaneet väriä, ostanpa ton tai ainakin sen veljen.
Henkilökohtaisesti katson vaikka häviävää joukkuetta joka taistelee, mutta en mitään vitun fleguilua. Eikös QH edusta jälkimmäistä, eikö? Miksi emme tehneet try-outia? Vai uskoiko matti agentin löpinät siitä että miestä on kyllä kyselty KHL:än ja NHL:än ja vittu Marsin Federal Leagueenkin lähes päivittäin...
Koska koiranpaskaa ei voi faxata, taidanpa lähettää Matille tälläisen viestin:
Hei Matti!
Olen Laakamato, Sergei Makarovin veli! En ole pelannut 2 vuoteen sillä muut eivät ymmärrä minun taitojani. Mutta olen hyvä, oikeasti. Vaikka ruokailutottumukseni ovat kuin Krutovin, luistelen kuin Dagenais ja taklaan kuin Pierre Turgeon. LIsäksi organisaatio on tuttu, olen nimittäin lukenut teistä Jatkoajan foorumilta paljon. Sieltä saamieni positiivisten vinkkien takia lähestyn sinua. Palkkapyyntöni on n. 1,8 miljardia ruplaa kuussa. Huomaa, ruplat on halpoja...
T: Laakamato
Seuraavassa kotiottelussa näette minut ihan livenä! Tullaan The Pasin ja QH:n kanssa juttelemaan sitten fanien kanssa pelin jälkeen!