Queens Park Rangers 2014–2015

  • 9 020
  • 55

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Eipä kestä @BaronFIN . Kiva huomata, että joku näitä ihan lukeekin.



Tämä on erittäin hyvä kysymys. Mikäköhän siinä oikein viehättää.. En oikeasti tiedä. Ärriä olen koko ikäni kannattanut, miksi näin, ei minkään näköistä käryä. Välillä kannatus ollut vähän hiljaisempaa, välillä innokkaampaa. Lontoo ei minulle niin vieras paikka ole, käyn siellä todella usein ja seuraan kaupungin meininkiä muutenkiin paljon. Ehkä jopa sinne muutan pysyvästi joskus, mikäli tilaisuus tulee. Loftus Roadilla, niinkuin varmasti muuallakin, on se mukava puoli, että siellä ei tarvitse olla yksin vaikka yksin matsiin meneekin. Fanit on yhtä, aina. Se on hienoa. Esimerkiksi Porissa Ässien pelissä en vastaavaa ole kokenut, vaikka meininki hallissa varsinkin Ässien menestyessä onkin aivan mahtava. Tosin siitä on jo aikaa kun siellä olen viimeksi käynyt, mutta kuitenkin. En tiedä, kysyit kyllä nyt liian vaikeita..



Kiitoksia valaisevasta vastauksesta. Olen vähän harmissani, että en ole ollut koskaan minkään fani. Fanina olo tekee urheilun seuraamisesta paljon mielenkiintoisempaa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Vaikuttaa nyt siltä, että Rio Ferdinandin pelit Ärräpaidassa on pelattu. Loukkaantumiset ovat vaivanneet sen verran, että mies on esiintynyt vain 12 kertaa tositoimissa tällä kaudella. Ilmeisesti koko ura on nyt sitten tässä. Sääli kyllä, mikäli näin on. Tosin mielestäni kyllä niillä esityksillä mitä tällä kaudella on mieheltä nähnyt niin ei pelipaikkaa edes ansaitse. Yritystä on kyllä, mutta ehkä aika vaan on ajanut ohi. Odotukset oli kyllä huomattavasti korkeammalla, joten floppina tätä täytyy pitää.

Viime aikoina ollaan pelattu erittäin hyvin, jopa se Chelsea pelikin oli hyvää, mutta maalit lasketaan. Viisi ottelua jäljellä, lauantaina West Ham kotona, sitten Liverpool vieraissa, Newcastle kotona, Man City vieraissa, ja Leicester vieraissa. Viivaan on matkaa kaksi pistettä, ja Leicester on innostunut nyt pelaamaan tosissaan että ei tämä hyvältä näytä. Sen Everton pelin jälkeenhän minä jo pikkasen luovutin, ja olenkin jo hyvän aikaa varautunut Champparifutikseen ensi kaudella. Toisaalta, porukka näyttää löytäneen peli-ilon taas joten eihän sitä koskaan tiedä.

Ainakin jumalattoman jännä viimeinen kierros luvassa. Mestaruus on ehkä jo ratkennut ennen sitä, mutta putoajat ovat vielä täysin auki. Aivan loistavaa viihdettä! Sama tilanne myös Champparissa, kaksi kierrosta jäljellä, suorat nousijat eivät ole vieläkään selvillä. Kyllä kevät on hienoa aikaa!
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Rio Ferdinandin vaimo menehtyi hiljattain tässä syöpään, mm. Guardianissa asiasta maininta. Enää ei harmita miehen odotuksia heikommat otteet nurmikolla, varmasti ollut erittäin vaikeaa viime aikoina myös yksityiselämässä. Syvimmät osanottoni Ferdinandin perheelle. Elämä ei ole joskus reilua, se on pakko sanoa.

Meinasin tähän jotain laittaa myös itse seurasta, mutta enpäs taida laittaa. Hiljaiseksi vetää.
 

The Loft

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, VfB Stuttgart, QPR
Rio Ferdinandin vaimo menehtyi hiljattain tässä syöpään, mm. Guardianissa asiasta maininta. Enää ei harmita miehen odotuksia heikommat otteet nurmikolla, varmasti ollut erittäin vaikeaa viime aikoina myös yksityiselämässä. Syvimmät osanottoni Ferdinandin perheelle. Elämä ei ole joskus reilua, se on pakko sanoa.

Meinasin tähän jotain laittaa myös itse seurasta, mutta enpäs taida laittaa. Hiljaiseksi vetää.

Joo, kyllä elämästä löytyy urheiluakin tärkeämpi asioita.

Itse kuitenkin sanon Ärristä sen verran, että kyllä vituttaa. Palkat edelleen Dortmundin tasolla ja alas mennään, että paukkuu. Chaz Austinia ei saada 100% varmuudella pidettyä, jos pudotaan. Onneksi siellä johdossa on kuitenkin viimein tajuttu aloittaa arabirahan suurimmat investoinnit junioritoimintaan.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Itse kuitenkin sanon Ärristä sen verran, että kyllä vituttaa. Palkat edelleen Dortmundin tasolla ja alas mennään, että paukkuu. Chaz Austinia ei saada 100% varmuudella pidettyä, jos pudotaan. Onneksi siellä johdossa on kuitenkin viimein tajuttu aloittaa arabirahan suurimmat investoinnit junioritoimintaan.

Joo, parempaan suuntaan ollaan menossa. Austinia pidän kyllä menetettynä tapauksena. Hän haluaa pelata ensi kaudella maajoukkueessa ja yleensä sinne ei divarista ole ollut asiaa. Lisäksi huhuttu kymmenen miljoonaa puntaa maistuisi taatusti. Sen sijaan toivottavasti nyt pidetään järki kädessä ja pidetään Matty Philips. Mies itse haluaisi jäädä joukkueeseen, mutta mm. Southamptonin huhutaan tehneen viiden miljoonan tarjouksen. Nyt kun on Ramseyn aikana saanut peliaikaa niin aika jäätäviä keskityksiä mies viljelee. Huikeaa katsella kyllä. Zamora sitten pistää ensi kaudella pallot pussiin niin kaikki on hyvin. Näiden herrojen lisäksi myös Leroy Ferin soisin jäävän vaikka alas mennäänkin.

Ramseylle muuten huhujen mukaan tarjotaan kauden päätteeksi kahden vuoden jatkopahvia kävi miten kävi. Onhan peliin tullut huomattavasti lisää järkeä ja ripaus luovuuttakin kun mies managerin pestin aloitti, joten ei välttämättä huono idea. Pelaajatkin tykkää.

Eniten kuitenkin jännittää se ffp sääntöjen rikkomisesta aiheutuneen sakon suuruus. Vaikka tappiot olivatkin viimeisten julkistuksen mukaan vain muutama satatonnia yli sallitun, niin ei välttämättä pelasta. Tulos ilmoitettiin kuukausia liian myöhään, ja siinä on se yksi kohta, jossa useita kymmeniä miljoonia oli vain joku osakkeen omistaja maksanut mukamas omasta pussistaan. Nämä asiat on vielä tutkinnassa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
No niin. Nyt on hyvä lähteä Championships liigaan ensi kaudeksi perse kunnola kipeenä. Ehkä tullaan sitten taas kauden jälkeen takaisin. Tähän uskomme.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös